AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #1 Skrevet 1. februar 2020 Jeg er tidlig gravid og har begynt å date en fyr, har ikke sagt i fra at jeg er gravid enda. Han har ett barn fra før, så jeg vet jo at han er ok med barn. Det er liksom så teit å si fra og så spontanaborterer jeg, men på et tidspunkt må jeg jo si det... Anonymkode: e19b6...e32
gurine Skrevet 1. februar 2020 #4 Skrevet 1. februar 2020 Du forteller det. Hvis dette er noe som utvikler seg er det en real knekk i tilliten hvis du ikke sier noe. Hvis han ikke vil være involvert med deg lenger pga dette (ikke hans barn) og du skulle miste så kan du jo evnt ta kontakt med han igjen. 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #5 Skrevet 1. februar 2020 Nei, ikke med mindre han er faren. Som du sier er du ikke over usikker fase enda og kan fortsatt spontanabortere, så det har ikke noen andre noe med før du er sikker. Det er en privatsak enn så lenge! Anonymkode: 94e2b...753 4
Jessic_a Skrevet 1. februar 2020 #6 Skrevet 1. februar 2020 Hvis det et hans barn, ja Hvis det ikke er hans barn, ja Det handler om å være ærlig mot han slik at han kan velge om han ønsker å bli eller finne noen andre 19
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #7 Skrevet 1. februar 2020 54 minutter siden, Firebarnsmor86 skrev: Hvis det et hans barn, ja Hvis det ikke er hans barn, ja Det handler om å være ærlig mot han slik at han kan velge om han ønsker å bli eller finne noen andre Nei, hun kan spontanabortere når som helst og inntil hun er over usikker fase er det en privatsak! Når hun er over usikker fase er det såklart viktig å informere daten om at hun skal ha barn. Anonymkode: 94e2b...753 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #8 Skrevet 1. februar 2020 Var han klar over at du ikke gikk på prevensjon? Da vet han jo at det kan skje. Hvis ikke så må du fortelle det. Anonymkode: 63043...1f7
Curlyme Skrevet 1. februar 2020 #9 Skrevet 1. februar 2020 Creepy hvis ikke han er faren og du skal skjule det. Høres virkelig ikke normalt ut. Han må vite det uansett tenker jeg. 9
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #10 Skrevet 1. februar 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er tidlig gravid og har begynt å date en fyr, har ikke sagt i fra at jeg er gravid enda. Han har ett barn fra før, så jeg vet jo at han er ok med barn. Det er liksom så teit å si fra og så spontanaborterer jeg, men på et tidspunkt må jeg jo si det... Anonymkode: e19b6...e32 At han har barn fra før betyr jo ikke at han er interessert i å date noen som er gravid, eller at han vil ha flere. Det vil jo påvirke deres liv sammen veldig mye. Akkurat som at man ville nevnt andre store livsendringer. Bedre å si fra nå så du vet hvor han står. Personlig ville jeg ikke ønsket å date noen som snart skulle få barn (med noen andre). Anonymkode: 12245...42c 17
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #11 Skrevet 1. februar 2020 Du kan jo venta til over uke 12. Er det hans barn? Anonymkode: e8ab5...f98 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #12 Skrevet 1. februar 2020 4 timer siden, EvaLena skrev: Er han faren? 4 timer siden, Chroma skrev: Er det ikke hans barn? nei. ikke hans barn. ts Anonymkode: e19b6...e32
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #13 Skrevet 1. februar 2020 3 timer siden, gurine skrev: Du forteller det. Hvis dette er noe som utvikler seg er det en real knekk i tilliten hvis du ikke sier noe. Hvis han ikke vil være involvert med deg lenger pga dette (ikke hans barn) og du skulle miste så kan du jo evnt ta kontakt med han igjen. hehe, da ville jeg selvsagt ikke ønsket å ha noe med han å gjøre. TS Anonymkode: e19b6...e32 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #14 Skrevet 1. februar 2020 Vil du ha barnet? Anonymkode: e8ab5...f98 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #15 Skrevet 1. februar 2020 Meget spesielt å lure noen. Så du har blitt gravid med en annen mann, og skal nå skjule det for din nye date? Jeg er kvinne men om min nye date hadde løyet om at han skal bli pappa hadde det vært kroken på døra. Eller bare det at han skal bli pappa generelt... Så tidligere du forteller, jo bedre er det. Anonymkode: 4ed1c...57f 10
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #16 Skrevet 1. februar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil du ha barnet? Anonymkode: e8ab5...f98 ja, jeg skal beholde barnet. TS Anonymkode: e19b6...e32
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #17 Skrevet 1. februar 2020 Just now, AnonymBruker said: ja, jeg skal beholde barnet. TS Anonymkode: e19b6...e32 Då ville eg hatt samtalen etter uke 12. Han forstår nok at du ikkje har lyst å komplisera eit så nytt forhold så tidlig. Spesielt når det ikkje er hans barn. Anonymkode: e8ab5...f98 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #18 Skrevet 1. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meget spesielt å lure noen. Så du har blitt gravid med en annen mann, og skal nå skjule det for din nye date? Jeg er kvinne men om min nye date hadde løyet om at han skal bli pappa hadde det vært kroken på døra. Eller bare det at han skal bli pappa generelt... Så tidligere du forteller, jo bedre er det. Anonymkode: 4ed1c...57f Hvorfor det? Det er fremdeles en god sannsynlighet for spontanabort, og blir det ikke noe av, så blir det ikke noe av. Jeg lurer han jo ikke, jeg kommer til å fortelle det når det er gått 12 uker. Føles ikke så naturlig å fortelle han det før jeg forteller alle andre. TS Anonymkode: e19b6...e32 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #19 Skrevet 1. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Då ville eg hatt samtalen etter uke 12. Han forstår nok at du ikkje har lyst å komplisera eit så nytt forhold så tidlig. Spesielt når det ikkje er hans barn. Anonymkode: e8ab5...f98 nettopp. Jeg tenker å vente til uke 12, det er jo da jeg kommer til å fortelle alle andre også.... ts Anonymkode: e19b6...e32 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #20 Skrevet 1. februar 2020 4 timer siden, gurine skrev: Du forteller det. Hvis dette er noe som utvikler seg er det en real knekk i tilliten hvis du ikke sier noe. Hvis han ikke vil være involvert med deg lenger pga dette (ikke hans barn) og du skulle miste så kan du jo evnt ta kontakt med han igjen. Whaat.. Så hvis han dumper henne for barnet og hun mister det, så skal hun ta kontakt? Eeeeeeee Anonymkode: 7324a...d58 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå