Jadzia Skrevet 1. februar 2020 #1 Skrevet 1. februar 2020 Vår elskete moccamaster har avgått med døden, og må erstattes. Jeg selv drikker ikke kaffe. Men gubben gjør, og vi liker å servere gjester. Men økonomien nå tilsier ikke at vi kan kjøpe en så dyr trakter som moccamaster er. Så hvilke billige kaffetraktere gir god og varm kaffe? Noen forslag?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #2 Skrevet 1. februar 2020 Jeg har denne fra Wilfa, som jeg kjøpte for en tusenlapp for et par uker siden. Drikker ikke kaffe selv, så har den kun for besøk, men har ikke fått noen klager. https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kaffemaskin-og-espresso/kaffetrakter/CMC100BL/wilfa-classic-kaffetrakter-cmc100bl-bla Anonymkode: 8161d...3c6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #3 Skrevet 1. februar 2020 Kjøp en brukt Moccamaster! Anonymkode: e829f...b8d
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #4 Skrevet 1. februar 2020 1 hour ago, Jadzia said: Vår elskete moccamaster har avgått med døden, og må erstattes. Jeg selv drikker ikke kaffe. Men gubben gjør, og vi liker å servere gjester. Men økonomien nå tilsier ikke at vi kan kjøpe en så dyr trakter som moccamaster er. Så hvilke billige kaffetraktere gir god og varm kaffe? Noen forslag? 1 reparere moccamaster? lett å skaffe deler. 2 kjøp en på Finn. brukt moccamaster lager bedre kaffe og varer lenger enn en billigtrakter 3 se om noen har den minste (1-litermodellen k740) på tilbud, kan dukke opp til godt under 1000-lappen men: hvordan er det mulig å ta livet av en moccamaster? mistet den under et traktorhjul? Anonymkode: a99fd...1b8
Jadzia Skrevet 1. februar 2020 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 1 reparere moccamaster? lett å skaffe deler. 2 kjøp en på Finn. brukt moccamaster lager bedre kaffe og varer lenger enn en billigtrakter 3 se om noen har den minste (1-litermodellen k740) på tilbud, kan dukke opp til godt under 1000-lappen men: hvordan er det mulig å ta livet av en moccamaster? mistet den under et traktorhjul? Anonymkode: a99fd...1b8 Nei man har barn som finner mammas hobbymaling mens mamma står i dusjen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå