Djungelvrål Skrevet 1. februar 2020 Forfatter #41 Skrevet 1. februar 2020 1 time siden, Kanderehjelpe skrev: Men hvordan ser du de da? Ser du de veldig veldig svakt? Synes du lissene ser svarte ut også. Dette er så rart. Lurer på om noen ser rett og noen ser galt? Og tenk om alt i verden oppfattes sånn? Jeg forstår ikke dette😅 Ja det er merkelig, siden bakgrunnen er beksvart. Lurer på hvordan de i det hele tatt klarer å se skoene.
Frøkensina Skrevet 1. februar 2020 #42 Skrevet 1. februar 2020 Hvite sko i dårlig lys, jeg klarer ikke se de som svarte. 2
Gjest Sitronmelisse Skrevet 1. februar 2020 #43 Skrevet 1. februar 2020 Lyset i rommet der du sitter og ser på skjermen skal ha noe med dette å gjøre. Hvis du synes skoene ser svarte ut nå, så kan de se hvite ut i et annet lys (dag/kveld)
Pupsilure Skrevet 1. februar 2020 #44 Skrevet 1. februar 2020 14 minutter siden, Apocalypte skrev: Ja det er merkelig, siden bakgrunnen er beksvart. Lurer på hvordan de i det hele tatt klarer å se skoene. Skoene står jo på et underlag med hvite LV logoer, så man ser jo hvor skoene står, og at de skiller seg fra underlaget. Jeg ser svarte sko uansett om jeg justerer lysstyrke og legger godvilja til. Er overhodet ikke i stand til å se dem som hvite. 3
*Stjerne*støv* Skrevet 2. februar 2020 #45 Skrevet 2. februar 2020 Ok.. jeg justerte lysstyrken og de ble plutselig hvite! 🤯 Det skjedde veldig gradvis, freaky 😅
Clefable Skrevet 2. februar 2020 #47 Skrevet 2. februar 2020 Jeg klarer ikke se noe annet enn sorte med hvitt mønster.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. februar 2020 #50 Skrevet 3. februar 2020 De er svarte og har hvitt mønster.
Perelandra Skrevet 3. februar 2020 #51 Skrevet 3. februar 2020 Hvite, eller kanskje en annen lys farge som beige ellet lysegrå. Sorte er de i alle fall ikke for meg.
Hulderen Skrevet 3. februar 2020 #53 Skrevet 3. februar 2020 I artikkelen spør de:» Er det hvite joggesko i et mørkt rom, eller er det svarte joggesko i et lyst rom?» Det er jo ingen av delene. Det er svarte joggesko i et mørkt rom. 1
Gjest Tutte Skrevet 3. februar 2020 #54 Skrevet 3. februar 2020 Synes de ser mørkegrå ut med hvitt mønster. De er sikkert hvite, og ser mørkere ut på grunn av lyset. Men er ingen som ser skoene som hvite ved og bare kaste et blikk på bildet uten lysjustering vil jeg tro.
Gjest Craig Skrevet 3. februar 2020 #55 Skrevet 3. februar 2020 Ser godt at de er hvite. Har bare gjort bilde mørkere. Kan ikke se noe svart på de skoene.
Gjest Villfisker Skrevet 3. februar 2020 #56 Skrevet 3. februar 2020 Sånne linker gidder jeg ikke åpne. Ser jeg ikke bildet på innlegget, kan det bare være. Folk legger ut så mange merkelige sider her, så jeg er skeptisk.
Ballongen Skrevet 3. februar 2020 #57 Skrevet 3. februar 2020 Er jeg den eneste som ser begge alternativene? 😂 I ene øyeblikket ser jeg de er hvite, men jeg kan også se at de kan være svarte....
Hulderen Skrevet 3. februar 2020 #58 Skrevet 3. februar 2020 Når jeg har stirret på dem en stund, så ser fargen ut som mørkt lilla.
Nicathv Skrevet 3. februar 2020 #59 Skrevet 3. februar 2020 (endret) På bildet er skoene klart mørkegrå med hvite symboler på. Det kan godt være at de i virkeligheten er hvite, men pga lyssettingen i bildet vises de som mørkegrå på bildet. Tok et screenshot, limte det inn i paint, og klippet ut deler av skoene og limte det inn i paint igjen. De to utklippene nede til høyre er med litt av bakgrunnen. Så brukte jeg hent farge-verktøyet, og lagde noen kruseduller ved siden av. Fargen skoene har i bildet er klart mørkegrå/svart. Endret 3. februar 2020 av Nicathv 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå