Gå til innhold

Så folkens, er disse skoene svarte eller hvite??


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Disse skoene er egentlig hvite, i et mørkt rom, med holistisk hvitt mønster rundt om i rommet som reflekterer på skoene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en eller annen form for illusjon. Første gangen jeg trykket på linken var skoene svarte med hvite logo symboler  og andre gang jeg trykket på linken var de hvite med selvlysende logoer på .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nicathv skrev:

På bildet er skoene klart mørkegrå med hvite symboler på. Det kan godt være at de i virkeligheten er hvite, men pga lyssettingen i bildet vises de som mørkegrå på bildet.
Tok et screenshot, limte det inn i paint, og klippet ut deler av skoene og limte det inn i paint igjen. De to utklippene nede til høyre er med litt av bakgrunnen. Så brukte jeg hent farge-verktøyet, og lagde noen kruseduller ved siden av. Fargen skoene har i bildet er klart mørkegrå/svart.

 

mørkesko.png

Nei bakgrunnen er svart, skoene er lysegrå/beige. Man hadde ikke sett skoene i det hele tatt om de var like sorte som bakgrunnen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så først at skoene var sorte, men så justerte jeg opp lysstyrken på mobilen og da ble de hvite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser hvite sko, men dette bildet er jo så mørkt og dårlig at denne gjetteleken ikke er gøy en gang. Det er jo ikke rart at folk blir forvirret når bildet er så mørkt og dårlig. Kjolen man kranglet om før var mye gøyere.

Her er et par sko til å klø seg i hodet over: https://www.p10country.no/fargene-pa-denne-skoen-skaper-hodebry/artikkel/713867/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg ser hvite sko, men dette bildet er jo så mørkt og dårlig at denne gjetteleken ikke er gøy en gang. Det er jo ikke rart at folk blir forvirret når bildet er så mørkt og dårlig. Kjolen man kranglet om før var mye gøyere.

Her er et par sko til å klø seg i hodet over: eD://www.p10country.no/fargene-pa-denne-skoen-skaper-hodebry/artikkel/713867/

De skoene er lyserosa, med hvite lisser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.2.2020 den 21.48, Ardwinna skrev:

Jeg ser hvite sko, men dette bildet er jo så mørkt og dårlig at denne gjetteleken ikke er gøy en gang. Det er jo ikke rart at folk blir forvirret når bildet er så mørkt og dårlig. Kjolen man kranglet om før var mye gøyere.

Her er et par sko til å klø seg i hodet over: https://www.p10country.no/fargene-pa-denne-skoen-skaper-hodebry/artikkel/713867/

Grå og mintgrønne 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...