Gå til innhold

hund som halter innimellom

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har en jack russell på 2år som nå nylig har begynt å halte i ny og ned etter han har ligget og slappet av i en lenger stund, han halter ikke hele tiden men mer i ny og ned. var nettopp hos dyrlege og tok en årskontroll-da var han helt fin. og jeg glemte helt og fortelle om det at han halter i ny og ned etter å ha sovet/hvilet lenge. så jeg tror dette bare skyldes det at han sover på beinet og derfor halter. er det best og ringe dyrlege da eller vil dette gå over? 

Anonymkode: 097a6...751

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til dyrlegen å ta røntgen! Kan være forkalkninger, korsbåndskade, vet ikke om denne rasen er utsatt for patella? 

Anonymkode: d0840...a95

Skrevet

er forsåvidt ikke så lenge siden vi tok røntgen av han på bakparten, men selvfølgelig blir det til å kontakte dyrlege btw om noen skulle lure så skal jeg kontakte dyrlege førstkomende mandag men tenkte kanskje dette bare kunne være grunnet at han ligger lenge på det beinet når han sover :) 

Skrevet

Min gjeterhund gjør det samme. Hun er 2 år, har haltet innimellom etter soving samt etter brå bruk av kroppen (feks hvis hun brått reiser seg og løper til vindu pga en lyd)...   Har spurt dyrlege om det, og så lenge det går fort over så så de ingen grunn til å sjekke det ut noe videre...

Anonymkode: 0f919...124

Skrevet

Jeg velger å kontakte dyrlege å høre hva dem sier,han var jo også på en årskontroll for ikke så mange dagene siden og da var han helt fin. Men bedre å sjekke/høre med dyrlegene en gang for mye enn en gang for lite tenker jeg,skulle løfte han fra sofaen og inn på rommet og da peip han noen han aldri pleier 😕 håper bare dette er kun er en liten greie 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...