AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #1 Del Skrevet 31. januar 2020 Jeg trener mye og liker å konkurrere i friidrett. Men jeg liker også å være med på fest og drikke innimellom. Jeg vet at trening og alkohol er en dårlig kombo, men altså, hvor mye har det å si på sikt? Snakker her om kanskje to ganger i mnd hvor jeg drikker. Tar meg ikke helt ut heller, men blir jo godt brisen. Er ofte ikke i stand til en god økt dagen derpå, men hender jeg jogger rolig på ettermiddagen. Passer alltid på å ha ekstra mye mengde i ukedagene før jeg skal ut. Noen andre som satser, men som også drikker?? Anonymkode: f42fa...ef7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 31. januar 2020 #2 Del Skrevet 31. januar 2020 Har slutta med drikking, men kan si den tiden jeg drakk litt på fest satte en bytur tilbake formen 2 mnd. Så er neste spørsmål? Hvor ligger satsingen din og på hvilket nivå forventer du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #3 Del Skrevet 31. januar 2020 6 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Har slutta med drikking, men kan si den tiden jeg drakk litt på fest satte en bytur tilbake formen 2 mnd. Så er neste spørsmål? Hvor ligger satsingen din og på hvilket nivå forventer du? wow, to mnd? :O Jeg er med i klubb og er ute etter gode tider på 5 km, og skal være med på halvmaraton osv også. Men satser jo ikke 100%. Altså har et liv utenom, og som sagt så drikker jeg ca 2 ganger i mnd. Var før avholds, men synes det er vanskelig.. ts Anonymkode: f42fa...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #4 Del Skrevet 31. januar 2020 Jeg drikker omtrent en dag i uken. Enten bare et par øl eller en skikkelig fest. Løp halvmaraton på 1:38 i november. Ingen motsetning i det hele tatt for min del. Tar en rolig økt dagen derpå, og er tilbake i rutinen dagen etterpå. Alle i løpegruppen min er glad i alkohol i ny og ne 😉 Anonymkode: e19e6...986 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #5 Del Skrevet 31. januar 2020 Øl er i hvert fall fast føde i ultramiljøet. Flatfylla er nok ikke fornuftig uansett, men å drikke med måte hindrer ikke framgangen: https://runningmagazine.ca/trail-running/why-beer-may-be-good-for-recovery/ Anonymkode: 9e8c6...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 31. januar 2020 #6 Del Skrevet 31. januar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: wow, to mnd? 😮 Jeg er med i klubb og er ute etter gode tider på 5 km, og skal være med på halvmaraton osv også. Men satser jo ikke 100%. Altså har et liv utenom, og som sagt så drikker jeg ca 2 ganger i mnd. Var før avholds, men synes det er vanskelig.. ts Anonymkode: f42fa...ef7 Ja pulsen gikk opp en pulssone etter en fest. Det er harde fakta. Er satsingen å delta og ha det morro fortsett der du er. Er satsingen å bli best mulig lar du flaska stå. Quite enkelt. Du må lide litt for skjønnheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå