Gå til innhold

Hva en mann søker?

Fremhevede innlegg

Skrevet
25 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ikke noe galt med meg iallefall, men hvis du er gutt så skjønner jeg hvorfor du forsvarer deg.

Jeg er jente og snakker om alle 40-50 åringer som søker jenter på min alder og yngre enn meg. Griser 

Anonymkode: d5d10...c06

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jente og snakker om alle 40-50 åringer som søker jenter på min alder og yngre enn meg. Griser 

...nøff nøff...

• Liker 2
  • 3 år senere...
Skrevet

Jeg syns det er kjempeflott at menn som er godt voksne ønsker yngre damer. Jeg likte kun eldre menn da jeg var 20 år. Dette handler om smak og behag.

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange av disse på Møteplassen, likheten på disse er at alle ser ut som en som bare en mor kan elske. 
Det er lov å ønske seg noe men vær nå litt realistisk da. 

Anonymkode: ed9c0...55f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.1.2020 den 21.12):

25 er urealistisk 😅

Betydelig yngre er ikke urealistisk. Fordi det er større etterspørsel etter menn enn kvinner i den alderen. På samme måte som det er motsatt for de yngre.

Er du på den alderen og søker menn må du belage deg på å date de som er noen år eldre, eller forbli singel.

Anonymkode: 6e3cd...040

Å neida, det stemmer ikke. Kvinner i slutten av 40-åra/tidlig i 50-åra bør gå fot jevnaldrende, og helst litt yngre menn. Ikke problem å finne, bare noe tull incel-folket skrøner om for å få damer til å gå ned i standard.

Anonymkode: d4a2a...114

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner to par som har veldig høy aldersforskjell og de har det helt fint og vært sammen lenge. Det ene paret i over 20 år nå. Hun var bare rett over 20 da de traff hverandre. 

Men det er sjeldent. 

Tror mange menn har høy spennvidde på alder fordi de er åpne for stor aldersforskjell, og vet at de ikke drukner i tilbud. Så heller en betydelig yngre som de passer sammen med enn å sitte alene. Men de ser ikke nødvendigvis bare etter ungjenter. 

Tror også mange er griser og tenker de skal være sugardaddy. 

Ikke godt å vite når man er på nettet. 

Anonymkode: beea9...f63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...