AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #1 Skrevet 31. januar 2020 Når en mann som er 48 år selv, søker etter kvinner i alderen 25-43 år. Hva sier det egentlig om han?! Anonymkode: 13c7a...f04
Okapi Skrevet 31. januar 2020 #2 Skrevet 31. januar 2020 At han synes de er mer attraktive enn de eldre? Det sier kanskje også at han er en optimist.
Castor Troy Skrevet 31. januar 2020 #3 Skrevet 31. januar 2020 Det er vel naturlig å håpe på det beste 😂 Hva men ender opp med er vel noe annet 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #4 Skrevet 31. januar 2020 25 er urealistisk 😅 Betydelig yngre er ikke urealistisk. Fordi det er større etterspørsel etter menn enn kvinner i den alderen. På samme måte som det er motsatt for de yngre. Er du på den alderen og søker menn må du belage deg på å date de som er noen år eldre, eller forbli singel. Anonymkode: 6e3cd...040 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #5 Skrevet 31. januar 2020 At har god selvtillit? Anonymkode: 307ed...d5c 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #6 Skrevet 31. januar 2020 Har pratet endel med han på Sukker da vi har veldig høy match, men er skeptisk fordi han er interessert i og søker damer som er nesten 25 år yngre enn ham selv.. Det ideelle forholdet er visstnok at han er 5 år yngre enn hun, og der er vi perfekt! Men det avtenner meg egentlig bare totalt, akkurat dette med han! Ts.. Anonymkode: 13c7a...f04 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #7 Skrevet 31. januar 2020 Blir som med de på Tinder som har skrevet feil alder og ikke får endret det. Anonymkode: a6415...0da
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #8 Skrevet 31. januar 2020 24 minutter siden, Okapi said: At han synes de er mer attraktive enn de eldre? Det sier kanskje også at han er en optimist. Noe sier meg at jeg burde holde meg langt unna "optimister", som dette! Siden jeg "bare er 5 år yngre", enn han..😂 Ts.. Anonymkode: 13c7a...f04
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #9 Skrevet 31. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har pratet endel med han på Sukker da vi har veldig høy match, men er skeptisk fordi han er interessert i og søker damer som er nesten 25 år yngre enn ham selv.. Det ideelle forholdet er visstnok at han er 5 år yngre enn hun, og der er vi perfekt! Men det avtenner meg egentlig bare totalt, akkurat dette med han! Ts.. Anonymkode: 13c7a...f04 Sorry, at han er fem år eldre enn hun..😂 Anonymkode: 13c7a...f04
ludden Skrevet 31. januar 2020 #10 Skrevet 31. januar 2020 Det finnes menn på 48 som tror på julenissen også......:-) 3
Okapi Skrevet 31. januar 2020 #11 Skrevet 31. januar 2020 Just now, AnonymBruker said: Noe sier meg at jeg burde holde meg langt unna "optimister", som dette! Siden jeg "bare er 5 år yngre", enn han..😂 Ts.. Anonymkode: 13c7a...f04 Det kan jo være dere er en kjempebra match. Usikker på hvordan det er for kvinner, men merker tidvis at det som mann er litt "farlig" å være ærlig på hva man liker, siden man da risikerer reaksjoner som din, og dermed avvisning. Er det ikke litt synd om man av strategiske grunner velger å skjule hva man føler, og ikke kommunisere annet enn "nei, du er perfekt! <3" når matchen er etablert? Jeg synes det er helt greit at kvinner jeg er tiltrukket av ikke nødvendigvis ikke finner absolutt alt de liker i meg. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #12 Skrevet 31. januar 2020 At han er en gris med liten selvinnsikt som objektiviserer damer og bryr seg mer om utseende enn oppriktig kompatibel match på et intelligent nivå som er på likt sted i livet. Jeg , som jente i slutten av 20 årene har ikke respekt for sånne menn. Anonymkode: d5d10...c06 7
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #13 Skrevet 31. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det avtenner meg egentlig bare totalt, akkurat dette med han! Ts.. Anonymkode: 13c7a...f04 Skjønner jeg godt! Hadde ikke orket å satse på en sånn type! Han kommer til å bedra deg med å betale ungjenter på nettet for å sende han nakenvideoer og sikkert mer om han får sjansen! Anonymkode: d5d10...c06 5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #14 Skrevet 31. januar 2020 Da jeg var aktiv på nettflørt var det definitivt en ting som fikk meg til å gå videre, det at mannen søkte 20-30 år under egen alder. Mentalt umoden tenker jeg. Spurte en bekjent som hadde det på profilen selv, og han påsto at det var fordi menn ikke "har råd til" å sette grenser, for de drukker ikke akkurat i henvendelser. Da jeg sa at dette var noe som fikk meg til å droppe kontakt med menn økte han aldersgrensen opp til det han selv egentlig mente var ideell alder for kvinner i forhold til seg selv. En stund etter betrodde han meg at han hadde fått bedre respons da. Han hadde trodd at ved åpen for vidt aldersspenn ville flere kvinner kunne ta kontakt, og det hadde aldri falt ham inn at han ved å utelukke egentlig urealistisk ble mer interessant for kvinner i faktisk passende alder, fordi vi kvinner gjerne skygger banen ovenfor "gamle griser". Anonymkode: c8174...75d 4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #15 Skrevet 31. januar 2020 Alder har vel ikke alltid så mye å si, selv om man visst kan bli usikker innimellom! Men... Det kan hende han har skrevet fra den alderen fordi det var et litt rundt tall- og ble da et litt "bredt" spekter på fra, og til- alder...stod jo ikke 25-30, men til 43... Hvorfor ikke eldre vet ikke jeg men... Stol nå heller på kjemien dere har, og ikke heng deg opp så mye i alder;) Da jg har vært på datingsider er det faktisk mest yngre menn som har skrevet til meg og som fått best kontakt med-10 år yngre.. så mener..det kan gå den veien også;) men vært litt skeptisk da også....Er selv snart 44:p ( og skrevet fra 35-50 selv...) 😛 Anonymkode: b2e21...3f1
annebanane Skrevet 31. januar 2020 #16 Skrevet 31. januar 2020 Første tanke når jeg ser de som har ganske høy forskjell i alder de søker er at de først og fremst er der for en flørt og sex. Klart du har de som liker og fungerer i forhold med stor aldersforskjell også, men det er ikke et flertall som går inn i noe seriøst med nærmere 15-20 år forskjell. Hadde jeg vært deg hadde jeg mistet mye interesse av at han så åpenlyst søker de mye yngre om jeg var ute etter mer enn bare sex.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #17 Skrevet 31. januar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alder har vel ikke alltid så mye å si, selv om man visst kan bli usikker innimellom! Men... Det kan hende han har skrevet fra den alderen fordi det var et litt rundt tall- og ble da et litt "bredt" spekter på fra, og til- alder...stod jo ikke 25-30, men til 43... Hvorfor ikke eldre vet ikke jeg men... Stol nå heller på kjemien dere har, og ikke heng deg opp så mye i alder;) Da jg har vært på datingsider er det faktisk mest yngre menn som har skrevet til meg og som fått best kontakt med-10 år yngre.. så mener..det kan gå den veien også;) men vært litt skeptisk da også....Er selv snart 44:p ( og skrevet fra 35-50 selv...) 😛 Anonymkode: b2e21...3f1 Du syns det ikke sier noe om typen når en mann på 50 søker 25 åringer? Æsj sier jeg! Anonymkode: d5d10...c06 3
Bamseklemmer Skrevet 31. januar 2020 #18 Skrevet 31. januar 2020 Stor forskjell om han er ute etter et snøs eller fast forhold da...
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #19 Skrevet 1. februar 2020 11 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Stor forskjell om han er ute etter et snøs eller fast forhold da... En 40-50 åring som søker en 25 åring for sex er det noe galt med! Hilsen 28 åring! Anonymkode: d5d10...c06 3
Bamseklemmer Skrevet 1. februar 2020 #20 Skrevet 1. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En 40-50 åring som søker en 25 åring for sex er det noe galt med! Hilsen 28 åring! Ikke noe galt med meg iallefall, men hvis du er gutt så skjønner jeg hvorfor du forsvarer deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå