Gå til innhold

Domina, en utryddet rase?

Fremhevede innlegg

Gjest Alterego666
Skrevet
På 1.2.2020 den 0.36, AnonymBruker skrev:

Jeg og mannen er begge deler, og det funker bra for oss. Vi begge både liker å dominere og bli dominert, så det er nok mulig å finne en du kan matche med. Det tok dog litt tid å bli like komfortable i begge "roller". 

Anonymkode: e9421...98a

Vi switcher også. I perioder er jeg mest dominant, og så flyter det over i motsatt overvekt. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Warrior
Skrevet

Det er da vanlig at damer også dominerer litt i senga. Bytte litt på det. Men ingen skal være dominant og bestemme hvis det ikke er seksuelt. Ikke faen! Vil du virkelig at ei dame skal bestemme livet ditt og økonomien?

Skrevet

Jeg skal dominere deg så du aldri glemmer det. Send meg DM nå.

Skrevet
På 1.2.2020 den 2.22, AnonymBruker skrev:

Siden det høres ut som at du vil at HELE forholdet skal dreie seg om din seksuelle fetisj er det nok vanskelig å finne noen ja. 

Anonymkode: 7b90e...a5c

Ja, det er nok her det ligger. Det TS er kaller vi bestillingssub, og det er uattraktivt.

Jeg er en dominant kvinne, som lever i 24/7 FLR med mannen min, som jeg er gift med. Jeg bestemmer over økonomien, husarbeidet, tiden hans og alt annet, men 99% av tiden ser vi ut som et hvilket som helst annet likestilt par med barn, jobb, huslån og A4-liv. 

Å være hotwife, cuckold, ha masse elskere og en mann som gjør husarbeidet naken er så uinteressant som det får blitt. Problemet med femdom er at man forventes å passe inn i en mannlig fantasi av hva det innebærer, og for veldig mange kvinner passer det rett og slett ikke med hva de selv fantaserer om. 

Anonymkode: 12fb9...d10

• Liker 5
Skrevet

Høres ikke friskt ut. Anbefaler psykolog. 

Anonymkode: 0a8d7...ed1

• Liker 2
Skrevet

Om strategiene er å si ifra med en gang, eller vente en stund, så har jeg følgende spørsmål tilbake: Er dette ansikt til ansikt eller over nett? Jeg er dominant dame og interessert i å lede et forhold, men jeg har aldri vært særlig av meg til å gi bekreftelser til en mann som fisker om slikt. Grunnen? Jeg har vært stalket så det holder.

Om du er på nett, kan du godt ha en profil som beskiver hva du ønsker deg, og være ærlig fra første stund. Det finnes egne nettsteder og chattekanaler som kan være aktuelle og som øker kontaktflaten. Men først og fremst er det i miljøene hvor folk møtes IKKE en sjeldenhet med dominante damer. De er markante i alle miljøer jeg har besøkt. Skal du ha en partner, må alt annet som hører med til partnerskap "stemme". Her har jeg ett råd om å være seg bevisst på at en ikke får for snevre kategorier; alder, barn, utseende etc.

Jeg har det bra som meg selv, og er gått fryktelig lei over klaginga over at det er for få dominante damer. Det kan være greit å vite at det ikke er noen sjeldenhet med dominante damer, men de har ingen grunner for å gjøre seg til kjenne før de selv vil.

Det er verd å nevne at jeg er kjempeskeptisk til hvordan en mann pressenterer seg selv! Åpninginnlegget bruker heldigvis ord som "hun kan - om hun vil", men beskiver i detalj kink situasjoner som kommer laaaaaangt inn i et gjensidig forhold. Cuckhold for eksempel, er det en skuffelse om hun ikke vil noe slikt? At hun bestemmer over økonomien, ok? Og hva med hennes samvittighet om mannen trenger noe? Og får hun virkelig sex når hun vil? Hva om hun er nymfoman og vet at det ikke lar seg gjøre å følge henne? Eller hun har lav sexdrive i en hektisk hverdag? Hva med alle de damene som ikke er strenge eller sjefete? Blir de å mota bebreidene klager over at de ikke er strenge nok? Beskrivelsen av at hun kan sparke og slå med mer for å få viljen sin, er et eneste stort rødt flagg. Dette er uakseptable holdninger og uakseptabel adferd. Slag og spark har ingenting i en forhandlingssituasjon å gjøre for å sette sin vilje over andre mennesker.

Jeg har samtalt og skrevet med nok av mannfolk som har sagt at jeg ikke er ekte Domina, eller trakasert meg over hvorvidt jeg virkelig vil bestemme. Det lønner seg sjeldent å fremstå som grenseløs, sutrete, egosentrisk og på innsiden av sine egne heftige fantasier, og de som trakaserer meg ender opp som blokerte og veldig upopulære.

Anonymkode: 5a99d...916

• Liker 2
Skrevet

Greia er vel ikke at de er en utryddet rase, men at de aldri har vært spesielt vanlige. Jeg var borti en mann på nettet som hadde masse sånne ønsker som deg, og det var utrolig turn-off. Han sa at han ville komme hjem til meg og vaske leiligheten min, og det synes jeg virker helt sykt. Og hvis vi skulle hatt sex så ville han at jeg skulle bestemme alt og masse sånt. Jeg er ikke dominant, men en helt vanlig kvinne, så dette virker bare ekkelt og rart på meg. 

Anonymkode: 5bdff...499

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greia er vel ikke at de er en utryddet rase, men at de aldri har vært spesielt vanlige. Jeg var borti en mann på nettet som hadde masse sånne ønsker som deg, og det var utrolig turn-off. Han sa at han ville komme hjem til meg og vaske leiligheten min, og det synes jeg virker helt sykt. Og hvis vi skulle hatt sex så ville han at jeg skulle bestemme alt og masse sånt. Jeg er ikke dominant, men en helt vanlig kvinne, så dette virker bare ekkelt og rart på meg. 

Anonymkode: 5bdff...499

Sånn... Da vet du hvordan "dominante" menn har det. Et skuespill for å tilfredsstille dama.. 

Anonymkode: 1084f...a09

Skrevet

Kvinner er da ikke ment til å være dominante, rasen er ikke utryddet, den har aldri finnes. 

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, Hentacruel skrev:

Kvinner er da ikke ment til å være dominante, rasen er ikke utryddet, den har aldri finnes. 

😂😂 Må le litt av denne.. Når jeg ser rundt meg i Norge, så er dama mest domimant i forholdet. Mannen  er som regel den rolige og sindige, og dama kjefter/smeller og bosser mannen rundt. Fleste menn er feiekoster for kvinnfolk, så da kan dere ikke forvente at mannen skal være dominant i senga når dere bestemmer alt ellers.

• Liker 2
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

😂😂 Må le litt av denne.. Når jeg ser rundt meg i Norge, så er dama mest domimant i forholdet. Mannen  er som regel den rolige og sindige, og dama kjefter/smeller og bosser mannen rundt. Fleste menn er feiekoster for kvinnfolk, så da kan dere ikke forvente at mannen skal være dominant i senga når dere bestemmer alt ellers.

Det gjelder bare for kjerringer. Når damer har gått ut på dato blir de mer sjefete og bestemte, men da skal man jo helst ikke være med dem lenger. Unge kvinner mellom 18 og 30 er sjelden sånn, men det finnes noen som blir overmodne ganske tidlig også. 

Skrevet
8 timer siden, Hentacruel skrev:

Det gjelder bare for kjerringer. Når damer har gått ut på dato blir de mer sjefete og bestemte, men da skal man jo helst ikke være med dem lenger. Unge kvinner mellom 18 og 30 er sjelden sånn, men det finnes noen som blir overmodne ganske tidlig også. 

Denne lo jeg godt av😂 Er selv kvinne og føler denne stemmer hos en del. Har jobbet på arbeidsplass med mange kvinner 40+, og det var mye dårlig stemning for å si det sånn. 

Men for å være on topic. Venninna mi er skikkelig dominant type, i hvert fall på soverommet. Men jeg tror hun er unntaket. Jeg kjenner ingen andre jenter som dominerer typen sin slik. De foretrekker at gutten er den dominante.

Anonymkode: 5dceb...062

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...