AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #1 Skrevet 31. januar 2020 Jeg har en optisk mus, ganske billig, Logitech, som har begynt å oppføre seg merkelig. Er det mulig å rense denne, eller bør jeg kjøpe ny? Anonymkode: 5ac1f...26b
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #2 Skrevet 31. januar 2020 Hvordan merkelig? Anonymkode: 4d022...ede
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #3 Skrevet 31. januar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan merkelig? Anonymkode: 4d022...ede F.ex. den klikker to ganger istedenfor èn, så her på KG når jeg skal klikke "liker", så får jeg med èn gang "reaksjonen din er fjernet", og så må jeg klikke igjen for å få det til. Google Maps kan jeg glemme fordi det ikke går an å navigere der inne. Anonymkode: 5ac1f...26b
Million Skrevet 31. januar 2020 #4 Skrevet 31. januar 2020 Min erfaring er at pc-muser har en levetid som er begrenset. Jeg bruker min hver eneste dag, mange timer om dagen, og dette sliter dem ut fortere enn vanlig. En gjennomsnittlig levetid på to til tre år har mine hatt, før de begynner å fuske og bli dårlige. Kjøpte meg en ny her sist i høst, Logitech da også. De er veldig gode, men de har som sagt begrenset levetid etter min erfaring. Andre merker gidder jeg ikke prøve en gang lenger. Har hatt hjemme-pc i 21 år, og min erfaring er at Logitech er best. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #5 Skrevet 31. januar 2020 Jeg bruker denne datamusa, og aldri opplevd antydning til problemer på noen som helst måte. Enkle datamuser kan være veldig lett produsert Anonymkode: 3b50e...3e1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #6 Skrevet 31. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker denne datamusa, og aldri opplevd antydning til problemer på noen som helst måte. Enkle datamuser kan være veldig lett produsert Anonymkode: 3b50e...3e1 Haha, jeg skal ha en mus, ikke et romskip 😀 Anonymkode: 5ac1f...26b 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #7 Skrevet 31. januar 2020 2 timer siden, Million skrev: Min erfaring er at pc-muser har en levetid som er begrenset. Jeg bruker min hver eneste dag, mange timer om dagen, og dette sliter dem ut fortere enn vanlig. En gjennomsnittlig levetid på to til tre år har mine hatt, før de begynner å fuske og bli dårlige. Kjøpte meg en ny her sist i høst, Logitech da også. De er veldig gode, men de har som sagt begrenset levetid etter min erfaring. Andre merker gidder jeg ikke prøve en gang lenger. Har hatt hjemme-pc i 21 år, og min erfaring er at Logitech er best. Aha, bra å vite, da må jeg nok ha ny Anonymkode: 5ac1f...26b
ludden Skrevet 31. januar 2020 #8 Skrevet 31. januar 2020 Kjedelig når du har tull med musa di en fredags kveld.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #9 Skrevet 1. februar 2020 Det er et kjent problem på enkelte modeller fra Logitech, du kan prøve å ta ut batteriene og trykke på knappene i 20-30 sekunder. Sett i batteriene igjen for å se om det hjelper, hvis ikke og du uansett må kjøpe ny mus så skader det ikke å åpne den. Problemet er en knøttliten fjær som sitter inne i selve mekanismen til knappen. Anonymkode: 4214d...920 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #10 Skrevet 1. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er et kjent problem på enkelte modeller fra Logitech, du kan prøve å ta ut batteriene og trykke på knappene i 20-30 sekunder. Sett i batteriene igjen for å se om det hjelper, hvis ikke og du uansett må kjøpe ny mus så skader det ikke å åpne den. Problemet er en knøttliten fjær som sitter inne i selve mekanismen til knappen. Anonymkode: 4214d...920 Whaat..? Er det batterier inni også? Det ante jeg ikke! Skal se på det Anonymkode: 5ac1f...26b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #11 Skrevet 2. februar 2020 Nå har jeg åpnet den og renset den. Den er litt annerledes enn den på bildet så jeg måtte finne en annen video, men fikk det til. Det er bare at nå når jeg scroller så er det ingen "drrrr" eller "klikk klikk klikk"-lyd, den har blitt lydløs! Haha, aner ikke hva som har skjedd, men får se om den fungere bedre. Skal se på noen flere videoer også for å finne ut hva jeg har gjort galt Anonymkode: 5ac1f...26b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #12 Skrevet 2. februar 2020 Der fant jeg ut at jeg manglet en fjær, og fant den også. Ser ut som den funker bedre nå, har ikke merket tendens til dobbeltklikk. Kanskje det var bare det at den var støvete og skitten, vi får se. Anonymkode: 5ac1f...26b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #13 Skrevet 4. februar 2020 Kan si nå at museproblemet er helt borte! Anbefales å gå på youtube og se hvordan du kan plukke musa ifra hverandre og rense den før du kjøper ny Anonymkode: 5ac1f...26b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #14 Skrevet 4. februar 2020 On 2/1/2020 at 1:16 PM, AnonymBruker said: Whaat..? Er det batterier inni også? Det ante jeg ikke! Skal se på det Anonymkode: 5ac1f...26b 😄 Anonymkode: d0b7c...0cc
Castor Troy Skrevet 4. februar 2020 #15 Skrevet 4. februar 2020 LOL, trodde dette handlet om noe helt annet etter å ha vært på sex og samliv forumet 🤣
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #16 Skrevet 4. februar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😄 Anonymkode: d0b7c...0cc Faktisk hadde den ikke batterier, da jeg har mus med ledning til datamaskinen! TS Anonymkode: 5ac1f...26b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå