Gå til innhold

Fjerne marisker privat

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg har to marisker etter graviditet som jeg ønsker å fjerne. Jeg var på utredning på offentlig sykehus for ett års tid siden, men de snakket meg fra å gjøre noe med det da de mente det ikke var så ille. Likevel kjenner jeg at det plager meg såpass at jeg ønsker å få dem fjernet. 

Er det noen som har fjernet marisker privat i Oslo-området og som har gode tips til meg? Synes det er vanskelig å søke seg frem. Hvor mye betalte du? 

Anonymkode: bf019...6ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plager de deg fordi de er sjenerende eller er det andre grunner? 

Fjernet en da jeg var ung og hadde aldri gjort det igjen. Grodde ikke på mange år og er fortsatt ikke bra den dag idag 14år senere. Det var helt grusomt. 

Fikk en ny når jeg fødte for ett halvt år siden men den skal nok bare få være der for å si det slik. 

Beklager at jeg ikke svarte på spm ditt. Kan uansett anbefale volvat om du vil gå privat. De er veldig dyktige 😊

Skrevet
34 minutter siden, Anjatapinjata skrev:

Plager de deg fordi de er sjenerende eller er det andre grunner? 

Fjernet en da jeg var ung og hadde aldri gjort det igjen. Grodde ikke på mange år og er fortsatt ikke bra den dag idag 14år senere. Det var helt grusomt. 

Fikk en ny når jeg fødte for ett halvt år siden men den skal nok bare få være der for å si det slik. 

Beklager at jeg ikke svarte på spm ditt. Kan uansett anbefale volvat om du vil gå privat. De er veldig dyktige 😊

Takk for svar uansett ☺️ Nei, de plager meg også mtp renslighet og at jeg stadig opplever at de blir ømme eller får rifter. Har lest mange skrekkhistorier, men jeg står ganske på mitt om at jeg ønsker å få de fjernet. Jeg tror særlig den ene er veldig lite risikofylt å fjerne. 

Kan sjekke ut Volvat, takk for tips!

Anonymkode: bf019...6ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...