AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #21 Skrevet 26. juni 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Disse "fagpersonene" fra Olaplex stoler ikke jeg på. Opplevde en gang å sitte oppgitt hos frisøren etter en runde med bleking + Olaplex (hun lovte meg at bleking ville går greit dersom vi kjørte på med Olaplex både på salongen og hjemme), og tilfeldigvis kom ei selger/"fagansvarlig" fra Olaplex inn i salongen. Frisøren min ba denne selgeren ta en titt på håret mitt etter bruk av Olaplex,og selgeren NEKTET å tro at jeg hadde brukt produktene deres. Altså, jeg hadde kjøpt og brukt nøyaktig det frisøren min instruerte meg om å bruke, og jeg var svært påpasselig med å gjøre det helt etter boka. Selgeren mente i tillegg at håret mitt var "elendig kvalitet som aldri burde blitt bleket", men det var jo god kvalitet før jeg bleket det! Så jeg lot meg provosere, og stilte henne til veggen angående noe bildejuks Olaplex drev med på Facebook. Og det innrømmet hun; ja, de jukset saftig med før-og-etter-bilder.jeg ble helt oppgitt over hele Olaplex. Aldri hatt det drittet i håret igjen. Anonymkode: 21da6...a70 Dette tror jeg ikke på. Det kom en «fagansvarlig» inn i frisørsalongen, snakket stygt om håret ditt, samt innrømmet juks i reklamer. Altså, nei.. Anonymkode: fbf5f...972 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #22 Skrevet 26. juni 2020 bleket du hele håret, eller tok du kun ettervekst? Anonymkode: 52439...451
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #23 Skrevet 26. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: bleket du hele håret, eller tok du kun ettervekst? Anonymkode: 52439...451 Kun ettervekst. Delen som brakk av har ikke vært rørt på flere år. Anonymkode: 6dabc...968
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå