Gå til innhold

Husker du hva du drømmer?

Drømmer - husker, husker ikke?  

31 stemmer

1. 1. Husker du drømmene dine?

• Ja, hver dag
      15
    • Nei, nesten aldri
      4
    • Noen ganger
      12

Fremhevede innlegg

Skrevet

I blant kan jeg huske de siste sekundene eller minuttet av en drøm, det som skjedde i drømmen akkurat rundt da vekkerklokka ringer. Men ofte så husker jeg ingenting. I dag våknet jeg og husket at jeg i drømmen gikk og ropte på en katt jeg skulle hjelpe noen å finne, og katten kom løpende. Svart, langhåret katt. Så ringte klokka, og jeg husker ikke mer av det som var av drømmen. 

Noen mennesker husker alle drømmene sine, og andre husker ikke noe. Men vi drømmer, alle sammen. Hvilken kategori er du? En som husker drømmer, eller er du en som mener at du ikke drømmer i det hele tatt fordi du aldri husker dem?

Anonymkode: 97947...0cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I natt kjøpte jeg meg veske til 40.000,- gikk så til en polsk klinikk der jeg tok facelift og botox. Glad jeg ikke fekk se resultatet før jeg våknet 🤔

ellers husker jeg som regel drømmene mine. Dei bruker å vere veldig detaljert ☺️

Anonymkode: 8cc5a...27e

• Liker 1
Skrevet

Samme her, meget underholdende og detaljerte drømmer. Nylig bodde jeg langs en fjord, der grunnmuren gikk uti vannet og det var masse frosker utenfor. Jeg og en jeg kjenner kjørte båt over fjorden for å mate en ikonisk sau i en hule med dør, med melkesjokolade. Deretter var jeg på Norgesferie og ved en stavkirke var det filminnspilling; Brad Pitt kom gående i naziuniform, og ut av kirka kjørte en svær tanks. Jeg rakk dessverre ikke ta bilde, ergret meg litt over det. 

Anonymkode: 2667a...1da

• Liker 2
Skrevet

Husker nesten aldri noen ting. Tror jeg sover veldig dypt/tungt?

Anonymkode: 987df...929

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Ofte kan jeg gjengi drømmer helt detaljert, andre ganger bruddstykker og noen ganger ikke i det hele tatt. Har mindre hyggelige drømmer som ofte kommer igjen, disse husker jeg ofte veldig godt. Stort sett drømmer jeg ekstremt mye rart. 

Skrevet

Ja, husker minst én og opptil fem forskjellige drømmer per natt. Er også ofte bevisst i drømmene (lucid dreaming)

Anonymkode: db59e...409

Skrevet

Ja husker dem akkurat da jeg våkner men glemmer dem i løpet av dagen. 

• Liker 1
Skrevet

Husker som regel alltid det jeg drømmer. Noen ganger er det veldig intest, spesielt om jeg har opplevd noe dagene i forveien. Mannen min vekket meg for et par dager siden, da jeg ropte/kavet/skravla i ett kjør. Uff, stakkars.... Jeg prater HVER natt, så er ganske sliten når jeg våkner 🤣

Skrevet

Ja, drømmer så og si hver natt og husker nesten alt. I perioder kan det bli veldig slitsomt hvis det blir hver eneste dag og drømmene er intense.

Gjest undring1
Skrevet

Noen ganger kan jeg huske dem veldig godt.  Da sitter de i kroppen lenge

Skrevet

Ja dessverre. Er gravid i tillegg og sliter med at jeg våkner mellom hver eneste drøm hver natt. Drømmer i snitt tre ulike drømmer om natten. Det er utrolig slitsomt. Husker forøvrig drømmer fra barndommen også. Noen av de har satt seg skikkelig. 

Anonymkode: 0f7d3...1c7

Skrevet

Jeg husker nesten alltid våte drømmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...