AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #1 Skrevet 31. januar 2020 Hei. Vi har to iphoner og en mac. Vi har alltid Bluetooth av, men oppdaget nå at den var på. Alle enhetene hadde den på. Fant en ukjent enhet på den ene mobilen (det har skjedd på min mobil og jeg har aldri koblet til noen, så det er ikke noen tvil om at den er ukjent). Er det vanlig at bluetooth alltid slår seg på av seg selv? Kan det være noe som skjer når enhetene blir oppdatert f.eks? Anonymkode: e019a...ef6
origin Skrevet 15. oktober 2022 #2 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg har samme problem med min mobil i det siste. Har en huawei p40 lite e. Følger denne tråden
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #3 Skrevet 17. oktober 2022 kanskje det er mye bedre å spørre på for eksempel Diskusjon.no, eller andre nettsteder? kvinneguiden er generelt utrolig DÅRLIG til å kommentere teknologiske problemstillinger... Anonymkode: 13ad8...8e8
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #4 Skrevet 18. oktober 2022 iphoner er slik. Både bluetooth og trådløst nettverk skrur seg på med mindre du aktivt går inn på innstillinger og skrur dem av. Derfor har jeg gått tilbake til Android - fordi av sikkerhet skal man ikke ha på bluetooth eller la mobilen aktivt søke etter trådløst nettverk. Dette gjør det enklere for potensielle hacke forsøk, og siden vi idag lever i ett samfunn der alt skal ligge på mobilen - inkludert passord, bankinformasjon, tusenvis av bilder... Så fraråder jeg at dere lar mobilen ha disse kanalene oppe. Anonymkode: fc323...25a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå