AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #1 Skrevet 31. januar 2020 Må bare si at det er så mange fine mennesker her inne! Blir helt rørt når jeg leser tråder hvor folk tilbyr seg å hjelpe andre som er i en vanskelig situasjon, og gir oppmuntrende ord ❤️ F.eks dere som vippset litt penger til mammaen som ikke hadde råd til bursdagsfeiring for sønnen sin ❤️ Eller andre tråder jeg har sett hvor dere har tilbudt barnepass, tilbudt å gi bort klær, vippse penger til mat, gitt gode råd til mennesker som er lei seg! Blir i så godt humør når jeg kommer over disse trådene. Vet at det er mye negativitet og trolling her, men jeg personlig har sjelden opplevd at folk har vært frekke mot meg. Jeg er ikke en så aktiv bruker, men har noen ganger lagd tråder når jeg har vært veldig lei meg og ikke kunnet prate med noen, og har nesten utelukkende bare fått snille og støttende svar fra dere. Jeg føler at KG ofte blir fremstilt som et negativt sted. Så ville bare lage en positiv tråd og si TAKK til alle dere som er så hyggelige, snille og hjelpsomme! 😊 Anonymkode: 2c8dd...808 12
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #2 Skrevet 31. januar 2020 Kg skal ikke brukes til tiggetråder, i utgangspunktet skal slike tråder slettes da det ofte er svindlere som utnytter naive mennesker til å gi litt penger. Anonymkode: d602b...2b4 6
Gjest Familytree Skrevet 31. januar 2020 #3 Skrevet 31. januar 2020 (endret) Better share what you smoke❤ Endret 31. januar 2020 av Familytree
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #4 Skrevet 31. januar 2020 Jeg har også lagt merke til disse menneskene, det er noen som er veldig empatiske her. Men ofte drukner de i troll og ufine mennesker. Anonymkode: 5ea1a...d90 5
SoWhat? Skrevet 31. januar 2020 #5 Skrevet 31. januar 2020 Bra innlegg. Du ser det positive og fokuserer mye på det. Det gjør deg godt 🙂 det er som jeg har skrevet her inne utallige ganger : en ser det en vil se. En velger hva en vil være opptatt av Du har rett. Det er mange fine personer her inne. 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #6 Skrevet 31. januar 2020 Enig, jeg syns forumet viser utrolig mye godhet. Alle som tar seg tid til å svare folk i vanskelige situasjoner i familien eller forholdet, eller bare de som lurer på motetips eller tips til hudrens. Syns det er flott at så mange deler av seg selv og bryr deg genuint om hverandre. Fremmede mennesker som tar vare på hverandre ❤ Anonymkode: 4a933...d27 5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #7 Skrevet 31. januar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kg skal ikke brukes til tiggetråder, i utgangspunktet skal slike tråder slettes da det ofte er svindlere som utnytter naive mennesker til å gi litt penger. Anonymkode: d602b...2b4 Tigging er også imot reglene her inne. Anonymkode: 492a1...a93
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #8 Skrevet 31. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tigging er også imot reglene her inne. Anonymkode: 492a1...a93 Og det er vel derfor vi får alle disse omfattende og utspekulerte tiggertrådene her inne. Tråder som vekker empatien og sympatien vår og som får oss til å ville ønske og hjelpe. Anonymkode: 131a8...bae 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #9 Skrevet 31. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tigging er også imot reglene her inne. Anonymkode: 492a1...a93 Det var jo det jeg skrev 🤣 Anonymkode: d602b...2b4 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #10 Skrevet 31. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det er vel derfor vi får alle disse omfattende og utspekulerte tiggertrådene her inne. Tråder som vekker empatien og sympatien vår og som får oss til å ville ønske og hjelpe. Anonymkode: 131a8...bae Da har blitt mer og mer av de de siste dagene ser jeg. Og folk går fem på, hver eneste gang. En hvilken som helst person som kunne tenkt seg å få inn litt ekstra penger kan finne på å skrive at hen er en "familie på 4 som sliter". Anonymkode: d602b...2b4 1
SoWhat? Skrevet 31. januar 2020 #11 Skrevet 31. januar 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har blitt mer og mer av de de siste dagene ser jeg. Og folk går fem på, hver eneste gang. En hvilken som helst person som kunne tenkt seg å få inn litt ekstra penger kan finne på å skrive at hen er en "familie på 4 som sliter". Anonymkode: d602b...2b4 Kynikere tror alle er kynikere. Folk som mistenkeliggjør andre, som ikke har tillit til andre, er antageligvis typer til å lure folk selv.. På andre kjenner man seg selv. 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #12 Skrevet 31. januar 2020 Akkurat nå, SoWhat? skrev: Kynikere tror alle er kynikere. Folk som mistenkeliggjør andre, som ikke har tillit til andre, er antageligvis typer til å lure folk selv.. På andre kjenner man seg selv. Ting er ikke så svart/hvitt som du tror. Anonymkode: d602b...2b4
SoWhat? Skrevet 31. januar 2020 #13 Skrevet 31. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ting er ikke så svart/hvitt som du tror. Anonymkode: d602b...2b4 Nåvel 1
Silva Pluvialis Skrevet 31. januar 2020 #14 Skrevet 31. januar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig, jeg syns forumet viser utrolig mye godhet. Alle som tar seg tid til å svare folk i vanskelige situasjoner i familien eller forholdet, eller bare de som lurer på motetips eller tips til hudrens. Syns det er flott at så mange deler av seg selv og bryr deg genuint om hverandre. Fremmede mennesker som tar vare på hverandre ❤ Anonymkode: 4a933...d27 Enig. Det er mange mennesker som tar seg god tid til å hjelpe andre som er i en vanskelig situasjon selv. Mange gir av seg selv, og kommer med oppmuntrende råd til situasjoner de selv kanskje har vært i og har kommet seg ut av. ❤️ 1
Castor Troy Skrevet 31. januar 2020 #15 Skrevet 31. januar 2020 Koselig tråd 😍 Håper ingen ødelegger med å kritisere skrivefeil eller hetser på noen annen måte 😂 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #16 Skrevet 31. januar 2020 5 hours ago, SoWhat? said: Kynikere tror alle er kynikere. Folk som mistenkeliggjør andre, som ikke har tillit til andre, er antageligvis typer til å lure folk selv.. På andre kjenner man seg selv. Men burde man ikke lytte til de da? For da betyr det at de gjenkjenner andre svindlere fordi de er en selv. Anonymkode: 6ec9a...c87
Patriotpaula Skrevet 31. januar 2020 #17 Skrevet 31. januar 2020 @-C- virker som en superfin person ❤️ Kjenner henne ikke, men hun viser virkelig omsorg og tar seg tid til å svare andre 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #18 Skrevet 31. januar 2020 hvis det som ble respondert ut i fra trynefaktor, så vil jeg påstå responsen ville holdt seg på et 5 % nivå. Å si at noen vil hjelpe, er på tynneste grunnlaget, men det er annerledes å hjelpe i praksis, fordi da kommer trynefaktor inn, og mange andre begrensninger som betyr mennesker har nok med seg selv. Anonymkode: 63389...d9f
OnFire Skrevet 31. januar 2020 #19 Skrevet 31. januar 2020 Mitt inntrykk er at veldig mange er aggressive, frekke, bitre, skal helst "ta" TS osv. Avhenger kanskje av hvilke kategorier man frekventerer mest. Og så poster man gjerne disse innleggene som AB. 1
-C- Skrevet 31. januar 2020 #20 Skrevet 31. januar 2020 4 timer siden, Patriotpaula skrev: @-C- virker som en superfin person ❤️ Kjenner henne ikke, men hun viser virkelig omsorg og tar seg tid til å svare andre 🥰 Næmmen nå ble jeg jo nesten rørt @Patriotpaula 😭 Så UTROLIG hyggelig sagt av deg! Virkelig ❤️ Herlighet dette merket jeg i hjertet! Så utrolig koselig at noen legger merke til deg og tusen takk det samme! Beste tråden vår ❤️ Goood klem til deg og igjen tusen takk ❤️ 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå