Silva Pluvialis Skrevet 31. januar 2020 #1 Skrevet 31. januar 2020 (endret) . Endret 2. oktober 2022 av Tvillingsjel
Castor Troy Skrevet 31. januar 2020 #2 Skrevet 31. januar 2020 Nam. Jeg spiste nettopp mexican fiesta chips med rømmedip med holiday garlic dipsaus... 😍 Det er vel fordi man blir sulten etter mat og middag. Jeg sover alltid bedre når jeg er mett og har spist noe søtt. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #3 Skrevet 31. januar 2020 Spiser du lite/dårlig på dagtid? Anonymkode: 38e82...8a7
Gjest Familytree Skrevet 31. januar 2020 #4 Skrevet 31. januar 2020 Har du utviklet dårlige spisevaner før? Jeg dro til en ernæringsfysiolog på grunn av mine spiseproblemer, det å gå opp og ned noen kilo er normalt i livet mitt, men hun sa til meg dette: Du må spise når kroppen din ber om mat, men du vet ikke den riktig porsjonen. Jeg anbefaler at du spiser litt med mye vann (dette hjelper metthetsfølelse). Du kan spise noe bedre som en frukt. Hvor mange ganger spiser du om dagen? Har du en snack mellom frokost og lunsj? Mellom lunsj og matbit?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå