Gå til innhold

Hunden spiser dritten sin!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg passer hunden til venninna mi, han er halvannet år gammel. Ble ganske sjokkert da han nå nettopp la to store kabler og spiste dem rett etterpå! 

Hvorfor i all verden gjør den det??

Anonymkode: 082c6...c2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mangler sikkert et eller annet næringsstoff.

Anonymkode: d4ee4...b86

Skrevet

Derfor jeg ikke lar bikkjer slikke meg i ansiktet, og vasker hendene om de slikker dem 🤢

Anonymkode: 88265...b1f

Skrevet

Den mangler antageligvis noe, hva slags mat får den? 

Anonymkode: 59dc7...070

Skrevet

Normal valpeoppførsel. Må stoppes da, slik at det ikke blir en uvane. hundemor gjør det samme og det plukker valper opp. 
Det kan også være fordi de har får dårlig kosthold eller at maten ikke blir fordøyd nok. Det kan også skje om valpen er stresset.

Ikke kjeft på valpen. Den beste treningen er å hold kjeft når de gjør noe galt (eventuelt korriger der og da med en annen kommando enn "nei") og ros for det positive. 

Anonymkode: 9e505...d54

Skrevet

Som andre skriver: tydelig tegn på at han ikke får nok næring fra fôret sitt. Hva slags for får han? 

Anonymkode: 63fbf...1de

Skrevet

Det behøver ikke å bety mangelsykdommer, men jeg ville aller først sjekket det ut for å utelukke det.

Min hund spiser sin egen avføring. Hun fikk aldri plukket det av seg som valp, og gjør det nå i voksen alder. Det kalles koprofagi, og er en utrolig ekkel, men harmløs uvane. Hater det, det gjør at hun ikke kan slippes ut i hage alene og gjøre fra seg, jeg må følge etter og stå klar til å plukke opp...

Anonymkode: a37ec...2bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...