Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! 
jeg har en baby på 1 mnd og ønsker å gi henne mer gulvtid. Hvilke type underlag er mest? Er yogamatte for hardt? Før man heller ha typ en madrass eller dyne? 

og vil hun ha utbytte av babygym enda?

Anonymkode: f7761...026

Gjest adinterim
Skrevet

Jeg brukte vanlig tallmatte med tynt babyteppe over den tiden før hun lærte å bevege seh. Var litt gulvkaldt i leiligheten vi bodde i. Når hun lærte å snu seg og gjorde det mye tok vi vekk babyteppet, det ble bare krøllete. 

Andre i barselgruppa brukte kun babyteppe, kun tallmatte, kun yogamatte eller begge deler som meg. Det er ikke enten eller hva som er best. 

Skrevet

Kjøpte babymatte på XXL, som en litt tykk treningsmatte veldig god og forholdsvis billig! :) 

Anonymkode: 29e34...5e8

• Liker 2
Skrevet

Kjøp noe som er enkelt å holde rent mtp gulp osv, mao ikke en tallmatte 🙈

Anonymkode: 7cc85...838

• Liker 1
Skrevet

Vanlig yogamatte blir nok litt tynt. Jeg kjøpte en tykk (1,5-2cm) treningsmatte på sport1, om jeg husker rett. Hadde et teppe oppå i starten, men når hun begynte å bevege seg fjernet vi teppet. 

Babygym kan være fint det, velg gjerne en med sterke farger og/eller svart/hvite motiver. Det er kontrastene som er mest spennende i starten. :)

Anonymkode: 8f14a...32d

• Liker 1
Skrevet

IKEA har en sammenleggbar som er veldig praktisk og lett å vaske. 👍🏻

Anonymkode: 0f5e7...653

Skrevet

Vi har tallmatte, og la babygymen oppå. Vi la baby litt på gulvet fra 1 mnd, men gikk litt tid før han begynte å bry seg. Lå å kikket litt rundt, etterhvert lå han lenger og lenger for hver gang 

Anonymkode: 3be27...908

Skrevet

Kjøpte treningsmatte på babycare, 2 cm tykk, kjempegod! Ikke minst fordi den kan SPYLES I DUSJEN 😍 (Ja, jeg hadde gulpebaby 😅 )

Anonymkode: 9ff2e...2c2

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp noe som er enkelt å holde rent mtp gulp osv, mao ikke en tallmatte 🙈

Anonymkode: 7cc85...838

Tallmatten er jo bare å spyle ned i dusjen? Enkelt nok det

Anonymkode: c4252...1d2

Skrevet

Vår lå på gulvet på et saueskinn med babyteppe oppå (for at han ikke skulle spise så mye ull :P). Nå ligger han på babygym oppå saueskinn. Nå bruker vi hovedsaklig saueskinn under fordi det er så gulvkaldt. Tidligere var det for å gjøre det mykere.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

IKEA har en sammenleggbar som er veldig praktisk og lett å vaske. 👍🏻

Anonymkode: 0f5e7...653

Link til denne?

Anonymkode: f3b78...884

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...