AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #1 Del Skrevet 30. januar 2020 Hva beklager skolen her? beklager at han uttrykker🤔 Det handler om en elev som er misfornøyd med spesialundervisning. Anonymkode: b407c...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 30. januar 2020 #2 Del Skrevet 30. januar 2020 LOL, nei dette er ikke en beklagelse. Det er sleipt å si "Jeg beklager at DU føler deg krenket" Man må si "Beklager at JEG har krenket deg" 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 30. januar 2020 #3 Del Skrevet 30. januar 2020 Fy faen at det er mulig 😳 De fraskriver seg ansvaret med å beklage at elevens opplevelse. Forbanna nek 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #4 Del Skrevet 30. januar 2020 2 minutter siden, EvaLena skrev: Fy faen at det er mulig 😳 De fraskriver seg ansvaret med å beklage at elevens opplevelse. Forbanna nek Norsk skole i et nøtteskall. Skyld på offeret i stedet. Klassisk ansvarsfraskrivelse ja. Møkkaskole! Møkkarektor. Anonymkode: 4a6b9...8f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #5 Del Skrevet 30. januar 2020 Oi. Den var snikete.... Anonymkode: de686...3a1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #6 Del Skrevet 30. januar 2020 1 time siden, Castor Troy skrev: LOL, nei dette er ikke en beklagelse. Det er sleipt å si "Jeg beklager at DU føler deg krenket" Man må si "Beklager at JEG har krenket deg" Jeg føler at det er hakket mer ansvarsfraskrivelse å si «beklager at eleven utrykker» enn å si «beklager at han opplevde det slik. Ingen av ordlydene utrykker slikt jeg ser på det, som en beklagelse. om det er en beklagelse, så er det den tammeste jeg har hørt. Anonymkode: b407c...8b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 30. januar 2020 #7 Del Skrevet 30. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler at det er hakket mer ansvarsfraskrivelse å si «beklager at eleven utrykker» enn å si «beklager at han opplevde det slik. Ingen av ordlydene utrykker slikt jeg ser på det, som en beklagelse. om det er en beklagelse, så er det den tammeste jeg har hørt. Anonymkode: b407c...8b8 Det er en utrolig sleip hersketeknikk som er sjokkerende å høre i denne sammenhengen. Man beklager egentlig ingenting, samtidig som man vasker hendene og har sitt på det tørre. Det hele pakkes bare inn som en unnskyldning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 30. januar 2020 #8 Del Skrevet 30. januar 2020 De beklager ikke annet enn at de fikk klage og nå måtte motvillig nok si noen ord om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #9 Del Skrevet 30. januar 2020 Men rektor mener sannsynligvis at eleven har fått bra nok spesialundervisning, derfor "Vi beklager at eleven uttrykker..." De mener eleven tar feil.. Anonymkode: a568c...ff0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå