Anonymhk Skrevet 30. januar 2020 #1 Skrevet 30. januar 2020 Er det noen som vet hvordan jeg utsetter/hopper over mensen på symfase 21? er på siste pillen idag og lurte på om jeg bare går vidre på neste brett? Leste noe om at bare de hvite pillene er de eneste som er sterke nok til å utsette mensen men kan jeg gå fra de siste blå pillene på brett 1 til de moderate hvite på brett 2?? skjønner ikke:(
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #2 Skrevet 30. januar 2020 ifølge vedlegget på pillene, kan du begynne på neste brett med en gang ja. Anonymkode: 34eb5...bf8
Anonymhk Skrevet 30. januar 2020 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2020 Er det for symfase 21?? Eller for en annen pille?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #4 Skrevet 30. januar 2020 Jeg googlet navnet du gav i Hi, gjør det gjerne selv. Anonymkode: 34eb5...bf8 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #5 Skrevet 30. januar 2020 1 time siden, Anonymhk skrev: Er det for symfase 21?? Eller for en annen pille? All info står i pakningsvedlegget i esken eller du kan søke opp medisinen i felleskatalogen og trygge på pasientutgave. Anonymkode: c9c5b...e81 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #6 Skrevet 30. januar 2020 Ring apoteket og spør en farmasøyt, da får du et sikkert svar. Anonymkode: 271d6...d0f
Anonymhk Skrevet 30. januar 2020 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: All info står i pakningsvedlegget i esken eller du kan søke opp medisinen i felleskatalogen og trygge på pasientutgave. Anonymkode: c9c5b...e81 21-pakning og 28-pakning med Synfase Bare de midterste hvite pillene (pille 8-16) på brettene kan benyttes til å utsette blødningen. Når den siste hvite pillen på ett brett er tatt, begynner du på den første hvite på det nye brettet. De blå pillene som blir til overs på brettene skal kastes. Du kan fortsette med de hvite pillene så lenge du ønsker å utsette blødningen. Ta deretter inntil 7 dagers pause og begynn fra begynnelsen på nytt brett. Ta alltid minst ett helt brett mellom to pauser. Er det jeg finner men da lurer jeg på om jeg kan gå fra den siste blå pillen på brett til å bare gå på de hvite?? da jeg er på den siste blå pillen idag
_popcorn_ Skrevet 31. januar 2020 #8 Skrevet 31. januar 2020 Flere like tråder er slått sammen. _popcorn_, mod
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #9 Skrevet 31. januar 2020 17 timer siden, Anonymhk skrev: 21-pakning og 28-pakning med Synfase Bare de midterste hvite pillene (pille 8-16) på brettene kan benyttes til å utsette blødningen. Når den siste hvite pillen på ett brett er tatt, begynner du på den første hvite på det nye brettet. De blå pillene som blir til overs på brettene skal kastes. Du kan fortsette med de hvite pillene så lenge du ønsker å utsette blødningen. Ta deretter inntil 7 dagers pause og begynn fra begynnelsen på nytt brett. Ta alltid minst ett helt brett mellom to pauser. Er det jeg finner men da lurer jeg på om jeg kan gå fra den siste blå pillen på brett til å bare gå på de hvite?? da jeg er på den siste blå pillen idag Da vil du nok få blødning og det er ikke sikkert den vil virke som prevensjon. Jeg bruker selv qlaira som også er en pille med flere faser og jeg tar selv kun de midterste pillene på hvert brett hele tiden uten avbrekk (det som hos deg er pille 8-16) og har derfor sjeldent blødninger, og når jeg blør stopper jeg likevel ikke å ta pillene. Ja, man kan spørre seg hvorfor jeg da går på en kjempedyr pille med flere faser, men sånn blir det når det er legemiddelmangel og det er det eneste reelle alternativet for meg. Anonymkode: c9c5b...e81
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #10 Skrevet 31. januar 2020 Jeg har begynt på marvelon nå og håper jeg kan utsette på disse. Anonymkode: d6181...1d9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå