Gå til innhold

TLC Counting on


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 2/15/2020 at 6:28 AM, AnonymBruker said:

Hva er grunnen til at Jeremy og Jinger flyttet til LA?

Anonymkode: 4fb77...731

Jeremy trodde han kunne bruke Jinger til å famewhore seg til å bli en pastor a la Joel Osteen. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mattie16

Leste at tlc avslutter videre sesonger med «counting on», og det er vel og bra. Irriterer meg at ikke søsknene tar kraftigere avstand fra broren, det er vel bare Jeremy og Jinger som har sagt at de er sjokkerte og «disturbed». De andre var bare triste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Mattie16 said:

Leste at tlc avslutter videre sesonger med «counting on», og det er vel og bra. Irriterer meg at ikke søsknene tar kraftigere avstand fra broren, det er vel bare Jeremy og Jinger som har sagt at de er sjokkerte og «disturbed». De andre var bare triste.

Jeg blir ikke overrasket om TLC kommer tilbake med en "ny" realityserie om familien etter at josh rettsak er overstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mattie16 skrev (23 timer siden):

Leste at tlc avslutter videre sesonger med «counting on», og det er vel og bra. Irriterer meg at ikke søsknene tar kraftigere avstand fra broren, det er vel bare Jeremy og Jinger som har sagt at de er sjokkerte og «disturbed». De andre var bare triste.

Det er nok fordi de ønsker å være klare til å ta imot Josh med åpne armer dersom han blir frikjent. Han har jo ikke erkjent skyld, og foreldrene støtter han i forberedelsene til rettssaken, så hvis Jim Bob sier at han ikke er skyldig, så tror nok de andre på det også. Tror nok det er veldig få i familien, Jill, Jinger og sikkert et par av de inngiftede som i det hele tatt tør å stille seg kritisk til noe av det foreldrene sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...