Gå til innhold

Ganske forvirret og frustrert

Fremhevede innlegg

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sikker på du hadde hatt noen å prate med om dette om du åpnet deg opp til noen av dine nære!

Du må bok ta stilling til hva du tenker om å fortsette forholdet om dette er slik det vil fortsette, og være klar på hva du skal svare om det er hans reaksjon. Det er kjempe vanskelig å gjøre det slutt med en man er glad i! Særlig når det også finnes mest fine stunder. Selv klarte jeg ikke ta det siste steget med å gå ansikt til ansikt for jeg visste jeg da kom til å smelte for ham og trekke meg. Jeg er likevel litt bekymret for deg angående hva som kommer til å skje når du prater med ham, vil han respektere deg og ditt nei eller vil han skade deg? Om svaret er at han mulig vil skade deg må du kanskje planlegge å bare avslutte med å pakke sakene dine og gå uten å si noe. Så vær ærlig med deg selv i hva som potensielt kan skje hvis du sier nei og at dette ikke er ok. 

Men dette er snakk om utnyttelse, og overgrep. Han har fått deg til å tenke at det er deg det er noe galt med når du høres ut som en flott fyr og kjæreste! Jeg håper du treffer en fyr som har lyst å kose i armkroken din og utforske sammen med deg sakte. Jeg antar du så Skam sesong 3, det er slik kjærligheten skal være, gjensidig, utforskende og ren. 

Hold oss gjerne oppdatert på hvordan det går for det er nok flere av oss som tenker på deg

Anonymkode: 82132...441

Ja, får virkelig en sterk sorgfølelse av å tenke på muligheten for at jeg ikke skal treffe han mer. 

Han har aldri skadet meg tidligere. MEN jeg har tenkt på det selv. Han blir fort irritert/sint og han har liksom trykket meg inntil veggen før og klemt meg rundt haken, sånne ting, når han ikke har fått det som han vil. Jeg har jo prøvd flere ganger den siste uken å si at jeg feks blir kvalm av bj, eller at jeg får vondt av ditt og datt. Han ble irritert over at jeg ikke klarte å suge han, men han sa ingenting når jeg sa at han ikke kunne gjøre det eller det fordi det gjorde vondt, han bare sluttet med det. 

Jeg klarte virkelig ikke å suge han. Han prøvde å presse meg, men jeg klarte det ikke fysisk uten å brekke meg. Det endte med at han bare dyttet meg bort, og snakket ikke til meg hele kvelden. Så hadde han en kompis over, for å gjøre meg sjalu, tror jeg. Fikk veldig sånn angstfølelse av det. Han var veldig kald når han kom å la seg også, men neste morgen var han normal. 

Jeg tør ikke si ting rett ut, da er jeg redd for hvordan han vil reagere. Jeg kan jo aldri si til han at det er overgrep, da tror jeg ganske enkelt han faktisk hadde banket meg. 

Anonymkode: 9cd94...5d4

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan går det med deg?

Anonymkode: 82132...441

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...