Gå til innhold

Ganske forvirret og frustrert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man være heterofil selv om man har homofil sex? Jeg tror ikke at jeg er homofil, men har jevnlig sex med en som er det, som jeg er veldig glad i. Jeg gjør det for hans del fordi jeg er glad i han, men liker egentlig ikke sexen. Jeg liker å kysse og kose med han da. Er jeg homofil? 

Anonymkode: 9cd94...5d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk opp "homoseksualitet" og "biseksualitet" på google.

Anonymkode: 2e10b...eb8

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Søk opp "homoseksualitet" og "biseksualitet" på google.

Anonymkode: 2e10b...eb8

Jeg vet jo hva det er, men klarer ikke å identifisere meg med noe av det. 

Skrevet

Det er jo ikke så nøye å måtte kalle deg hverken det ene eller det andre egentlig? Du må gjøre det som gjør deg godt og som du blir lykkelig av. Hvilket kjønn du ligger med er uvesentlig. Jeg er mer bekymret for at du tilsynelatende gjør noe du egentlig ikke har lyst til. Å gjøre noe for å gjøre noen andre glad er en fin og generøs ting, men du må ikke la det gå på bekostning av deg selv. Dersom du egentlig ikke liker å ha sex med ham så ikke gjør det. 

• Liker 8
Skrevet
15 minutter siden, Londres skrev:

Det er jo ikke så nøye å måtte kalle deg hverken det ene eller det andre egentlig? Du må gjøre det som gjør deg godt og som du blir lykkelig av. Hvilket kjønn du ligger med er uvesentlig. Jeg er mer bekymret for at du tilsynelatende gjør noe du egentlig ikke har lyst til. Å gjøre noe for å gjøre noen andre glad er en fin og generøs ting, men du må ikke la det gå på bekostning av deg selv. Dersom du egentlig ikke liker å ha sex med ham så ikke gjør det. 

Nei, det er jo egentlig ikke så nøye, men føler meg veldig rar. Jeg er liksom ingenting. Har aldri likt ei jente heller. 

Jeg er veldig redd for å miste han, og han er veldig opptatt av sex, så jeg føler at det er noe jeg må gjøre for at han skal være fornøyd. Han blir veldig såret hvis jeg avviser han. Det føles jo også veldig bra at jeg er viktig for han, men litt rart når jeg ikke føler meg homofil. Eller, jeg vet jo ikke om jeg er det... tror ikke helt jeg skjønner det. 

Skrevet

Kanskje du er aseksuell? Det er en del mennesker som er det. Men som fortsatt får følelser for kvinner eller menn, og er i forhold. Men de er bare ikke seksuelle av seg og kjenner ingen behov for sex for eksempel :) 

Anonymkode: a4c6c...83b

• Liker 2
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du er aseksuell? Det er en del mennesker som er det. Men som fortsatt får følelser for kvinner eller menn, og er i forhold. Men de er bare ikke seksuelle av seg og kjenner ingen behov for sex for eksempel :) 

Anonymkode: a4c6c...83b

Har lest litt på det i dag, og kjenner meg ganske igjen i mye ja! 

Det blir jo vanskelig å finne noen som også er det og som jeg klarer å bli glad i. Jeg føler jo aldri at jeg har lyst på noen, bortsett fra de jeg allerede har et nært bånd til. Det kan være både kvinner og menn da. 

Bekymrer meg litt for det. Skulle ønske jeg slapp sexen. Han er veldig rå.

Skrevet

Hvis han er rå og veldig opptatt av sex kan det hende det blir vanskelig for deg å tenne på ham seksuellt. Stress er det mest avtennende som finnes og det vil bare kjennes feil og ekkelt om du kjenner deg presset til det for å ikke miste ham 

Tror du du kunne du tennt om han lå rolig ved siden av deg, strøk og kyssa på kroppen din uten å forvente å få noe tilbake? Onanerer du? 

Om du er glad i ham, liker å kose og kysse ham vil jeg tro du i alle fall er romantisk interessert i menn, og at du nok også kunne vært seksuellt interessert om sexen var annerledes, om han ikke pressa seg på og om han kunne tatt det rolig og fokusert på din nytelse. Hvilke merkelapp man bruker er jo helt irrelevant men det å ikke kjenne seg presset til sex er jo det som er det viktige i historien din. Et samliv skal ikke være slik du beskriver!

Anonymkode: 82132...441

• Liker 3
Skrevet

Når det kommer til sex skal man ikke gjøre noe man ikke liker, synes du skal ta deg et «steg tilbake», tenke litt over hvorfor du ikke liker sexen. Så kanskje snakke med han om det når du har fått litt distanse og sortert tankene dine? Sex skal bare være godt og gjensidig fra begge parter :) 

Anonymkode: 55a19...040

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han er rå og veldig opptatt av sex kan det hende det blir vanskelig for deg å tenne på ham seksuellt. Stress er det mest avtennende som finnes og det vil bare kjennes feil og ekkelt om du kjenner deg presset til det for å ikke miste ham 

Tror du du kunne du tennt om han lå rolig ved siden av deg, strøk og kyssa på kroppen din uten å forvente å få noe tilbake? Onanerer du? 

Om du er glad i ham, liker å kose og kysse ham vil jeg tro du i alle fall er romantisk interessert i menn, og at du nok også kunne vært seksuellt interessert om sexen var annerledes, om han ikke pressa seg på og om han kunne tatt det rolig og fokusert på din nytelse. Hvilke merkelapp man bruker er jo helt irrelevant men det å ikke kjenne seg presset til sex er jo det som er det viktige i historien din. Et samliv skal ikke være slik du beskriver!

Anonymkode: 82132...441

Jeg føler at det du sier stemmer. Føler jo at jeg ikke har så mye kontroll så blir veldig knytt for hva som kommer når vi har sex. Han tar my vonde nakketak og slår meg i ansiktet. Ikke hardt, men det er ubehagelig og jeg får ikke til å slappe av. Han blir også irritert om jeg ikke er kjapp nok til å gjøre noe, eller ikke skjønner med en gang. Det er veldig stressende.

Jeg hadde blitt veldig glad om han hadde gjort noe sånt. Som regel så onanerer jeg ikke, men det hender når vi bare har ligget sammen og koser, og da gjør jeg det hvis det passer. Jeg liker jo å stryke og kysse på han, og synes det er godt hvis han gjør det på meg. Men saken er at han ikke liker å gjøre så mye sånn på meg, og han lar meg bare av og til ta initiativ med han, men når det skjer så liker jeg det veldig godt, at jeg kan gjøre litt som jeg vil. Jeg liker mer balansert samleie på en måte - at man får og gir.

Jeg tror at vi kunne hatt det veldig fint om vi hadde rolig og "snill" sex. Vet ikke om jeg hadde likt å ha selve sexen, men rolig oralsex, ja. Og rett og slett bare kyssing og stryking.

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når det kommer til sex skal man ikke gjøre noe man ikke liker, synes du skal ta deg et «steg tilbake», tenke litt over hvorfor du ikke liker sexen. Så kanskje snakke med han om det når du har fått litt distanse og sortert tankene dine? Sex skal bare være godt og gjensidig fra begge parter :) 

Anonymkode: 55a19...040

Jeg har snakket med han om det tidligere. Mest hvorfor alt skal skje på hans premisser. Han ønsker jo at han skal bestemme og kontrollere, og at han ikke er "billig". 

Ja, jeg er enig. Det skal være godt for begge. Jeg må nok prøve å snakke litt mer med han om at han må møte meg litt på halvveien.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at det du sier stemmer. Føler jo at jeg ikke har så mye kontroll så blir veldig knytt for hva som kommer når vi har sex. Han tar my vonde nakketak og slår meg i ansiktet. Ikke hardt, men det er ubehagelig og jeg får ikke til å slappe av. Han blir også irritert om jeg ikke er kjapp nok til å gjøre noe, eller ikke skjønner med en gang. Det er veldig stressende.

Jeg hadde blitt veldig glad om han hadde gjort noe sånt. Som regel så onanerer jeg ikke, men det hender når vi bare har ligget sammen og koser, og da gjør jeg det hvis det passer. Jeg liker jo å stryke og kysse på han, og synes det er godt hvis han gjør det på meg. Men saken er at han ikke liker å gjøre så mye sånn på meg, og han lar meg bare av og til ta initiativ med han, men når det skjer så liker jeg det veldig godt, at jeg kan gjøre litt som jeg vil. Jeg liker mer balansert samleie på en måte - at man får og gir.

Jeg tror at vi kunne hatt det veldig fint om vi hadde rolig og "snill" sex. Vet ikke om jeg hadde likt å ha selve sexen, men rolig oralsex, ja. Og rett og slett bare kyssing og stryking.

Hvorfor finner du deg i dette, når du egentlig ikke vil? 

Anonymkode: 25ba8...7cd

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor finner du deg i dette, når du egentlig ikke vil? 

Anonymkode: 25ba8...7cd

Fordi jeg er veldig glad i han, og jeg føler jo også en glede over å gjøre han glad. Det er ikke sånn at jeg ikke vil. Jeg skjønner at jeg motsier meg selv, men jeg vil jo være nær han, jeg skulle bare ønske det skjedde på en annen måte. 

Skrevet

Kjære deg. Dette kan ødelegge hele sexlivet ditt i framtiden også. 

Her må du ta ett stort skritt tilbake og kjenne etter på følelsene dine. Du skal ikke ha sex du ikke liker. Det er veldig viktig. Du er mer verdt enn det. Du fortjener å ha en person som vil deg godt. Som ønsker at du skal nyte. 

Du må snakke med han  

Anonymkode: 8316c...ec8

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
På 29.1.2020 den 23.11, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det for hans del fordi jeg er glad i han, men liker egentlig ikke sexen.

Jeg ville ikke vært bekymret for hvilken bås du passer i, jeg ville bekymret meg for at du gjentatte ganger har sex du egentlig ikke ønsker.

Gjest Warrior
Skrevet
På 29.1.2020 den 23.11, AnonymBruker skrev:

Kan man være heterofil selv om man har homofil sex?

Selvfølgelig.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg. Dette kan ødelegge hele sexlivet ditt i framtiden også. 

Her må du ta ett stort skritt tilbake og kjenne etter på følelsene dine. Du skal ikke ha sex du ikke liker. Det er veldig viktig. Du er mer verdt enn det. Du fortjener å ha en person som vil deg godt. Som ønsker at du skal nyte. 

Du må snakke med han  

Anonymkode: 8316c...ec8

Huff, ja. Vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem med dette faktisk. Har jo snakket med han før og det såret han veldig, tror jeg. Tror han misforstår meg og føler seg angrepet, og at jeg synes han er rar. Lurer på hvorfor han er sånn. Og lurer på om det er meg eller om han hadde vært sånn med hvem som helst. 

Jeg vil jo foreslå at han bør være mer balansert, men det er kanskje litt hardt å si. 

Skrevet
9 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg ville ikke vært bekymret for hvilken bås du passer i, jeg ville bekymret meg for at du gjentatte ganger har sex du egentlig ikke ønsker.

Ja jo, merker at det tærer litt på. Nå skal det også sies at jeg nok selv burde sette mere grenser. Det er jo litt opp til meg. Men det er jeg forferdelig dårlig på. 

Gjest Alterego666
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg nok selv burde sette mere grenser.

Gjenta dette for det selv ti ganger hver morgen når du står opp.

Skrevet

Skjønner han ikke at du ikke vil?? 

Anonymkode: 1034a...4b9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...