AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #1 Skrevet 29. januar 2020 Hei! Lurer på noen ting angående vond lukt fra kuken. Jeg er dame og det er en fyr jeg har ligget med et par ganger nå og hver gang har det vært en litt ekkel stram lukt fra kuken hans. Den ene gangen han kom i meg luktet det helt forferdelig fra underlivet mitt i flere dager etterpå selv om jeg vasket meg der nede, og underlivet mitt lukter ikke sånn ellers. Og når vi har hatt sex så kjenner jeg sånn rar ekkel og stram lukt, det samme har skjedd når jeg har gitt han blowjobs og, det har ikke smakt noe særlig godt.. Så fikk jeg også en soppinfeksjon nå sist etter at vi hadde sex. Er han ikke renslig nok eller hva er greia? Jeg er veldig renslig av meg så jeg tviler på det er meg akkurat?! Og i tillegg lukter åndens hans helt forferdelig hver gang jeg er med han! Jeg vil jo ikke såre han så vet ikke hvordan jeg kan gå fram med dette uten at det blir frekt.. Anonymkode: fd6ea...fe7
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #2 Skrevet 29. januar 2020 Jeg skjønner ikke hvordan du kan ha sex med en som lukter dårlig og har ekkel ånde 🤮 Anonymkode: 7fa33...f34 10
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #3 Skrevet 29. januar 2020 Æsj! Hvorfor får du ikke stygga på han? hadde aldri orket å ha sex med noen som lukter vondt og gir meg sopp i underlivet! Anonymkode: 5fad1...f41 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #4 Skrevet 29. januar 2020 Ville dratt til legen og tatt en klamydiatest. Ble smittet av en eks, som luktet stramt nedentil ( han hadde blitt smittet da han var utro ). Anonymkode: 9af40...6e4 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #5 Skrevet 29. januar 2020 Hallo. Kaster du han ikke i dusjen først? Høres ut som han ikke vasker seg. Få han vasket. Fatter ikke folk driver med ons udusjet, ææææsj. Anonymkode: c010b...68b 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #6 Skrevet 29. januar 2020 Turnoff Hadde mistet interessen tvert Anonymkode: 4bdb1...8d7 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #7 Skrevet 29. januar 2020 Brukte du kondom? Sæd kan påvirke omgivelsene der nede pga. ph forskjeller. Og ph ubalanse i vagina kan skape problemer. Om du ikke bruker kondom, ville jeg anbefalt deg å prøvd en gang med, og se om det hjelper på problemet (en ting du evt. kan eliminere om det ikke fungerer). Anonymkode: 17bb7...93c 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #8 Skrevet 31. januar 2020 Hvorfor bruker du ikke kondom ? Han kan ha kjønnssykdommer som han har smittet deg med. Anonymkode: e90a3...aaf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå