DownWithTheTrolls Skrevet 9. juli 2025 #1101 Skrevet 9. juli 2025 Hun forklarte den økte energien på Tons med at Tons of Rock var hennes "safe space". Må være kjipt å ikke ha hjemme som en safe space. 8 8
Isola2 Skrevet 9. juli 2025 #1102 Skrevet 9. juli 2025 DownWithTheTrolls skrev (57 minutter siden): Hun forklarte den økte energien på Tons med at Tons of Rock var hennes "safe space". Må være kjipt å ikke ha hjemme som en safe space. Senga kanskje…?! 2
Sorbitz Skrevet 9. juli 2025 #1103 Skrevet 9. juli 2025 DownWithTheTrolls skrev (2 timer siden): Hun forklarte den økte energien på Tons med at Tons of Rock var hennes "safe space". Må være kjipt å ikke ha hjemme som en safe space. Tons eneste safe space? Hadde faen ikke gått døddrukken på Tons med angst og voldtektstraumer.. Hun om det. Enda en medalje for å være selvmotsigende og egoistisk😝 9 2
JojoMoyes Skrevet 9. juli 2025 #1104 Skrevet 9. juli 2025 Energien varte jo bare under festivalen ! Etter festivalen var jo ferie energien brukt opp …. Men det er jo fint at hun har sånn av og på knapp på energi/lyst /ork .Greit at den sønnen hennes ikke har vondt av å være alene på ting med bestemor eller onkel , men det hadde sikkert vært kos for han om mamsen var med på hans aktivitet i ferien også ! Ikke bare mammafylla . 3
Isola2 Skrevet 9. juli 2025 #1105 Skrevet 9. juli 2025 Altså..vet det er litt ugreit å kommentere utseende på mennesker…men hva fa*n er det hun har på seg..?! 2
JojoMoyes Skrevet 9. juli 2025 #1106 Skrevet 9. juli 2025 Isola2 skrev (Akkurat nå): Altså..vet det er litt ugreit å kommentere utseende på mennesker…men hva fa*n er det hun har på seg..?! Ha ha treningstights så det ut som ! Dummeste jeg ser er folk som går i det , og hvertfall når du vet at de ALDRI trener …. 2
Isola2 Skrevet 9. juli 2025 #1107 Skrevet 9. juli 2025 JojoMoyes skrev (5 minutter siden): Ha ha treningstights så det ut som ! Dummeste jeg ser er folk som går i det , og hvertfall når du vet at de ALDRI trener …. Treningstights er vel greit om resten av antrekket er relativt casual og man bare daffer rundt hjemme..men Ronja har jo pønta sææ og surrer rundt på et sentrer..(var hun ikke nettop sliten..?!) 4
JojoMoyes Skrevet 9. juli 2025 #1108 Skrevet 9. juli 2025 Isola2 skrev (2 timer siden): Treningstights er vel greit om resten av antrekket er relativt casual og man bare daffer rundt hjemme..men Ronja har jo pønta sææ og surrer rundt på et sentrer..(var hun ikke nettop sliten..?!) Ikke mer sliten enn at hun orker alt som er lystbetont for henne selv . Men for sliten til å ofre litt mammatid på gøye ting for sønnen ser det ut til . 6
Sophie1988 Skrevet 10. juli 2025 #1109 Skrevet 10. juli 2025 Morsomt å se hvor stolt hun er over at hun har samme menstruasjonssyklus som Tina, SÅ stolt at det måtte deles for gud og enhver mann på SC. 😂 9
JojoMoyes Skrevet 10. juli 2025 #1110 Skrevet 10. juli 2025 Sophie1988 skrev (37 minutter siden): Morsomt å se hvor stolt hun er over at hun har samme menstruasjonssyklus som Tina, SÅ stolt at det måtte deles for gud og enhver mann på SC. 😂 Det er jo ikke første gang hun deler det . Fatter ikke hvorfor hun ser sånn opp til henne 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 6
Sophie1988 Skrevet 10. juli 2025 #1111 Skrevet 10. juli 2025 JojoMoyes skrev (22 minutter siden): Det er jo ikke første gang hun deler det . Fatter ikke hvorfor hun ser sånn opp til henne 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Har hun? Jeg følger henne ikke lengre, så det må ha gått meg hus forbi, men det gjør det jo bare enda mer festlig at hun har delt syklusen sin flere ganger. 😅 Rødlig hår (litt likt som Tina) fikk hun seg tydeligvis også før hun reiste til Oslo! Gud bedre 1
JojoMoyes Skrevet 10. juli 2025 #1112 Skrevet 10. juli 2025 Sophie1988 skrev (5 minutter siden): Har hun? Jeg følger henne ikke lengre, så det må ha gått meg hus forbi, men det gjør det jo bare enda mer festlig at hun har delt syklusen sin flere ganger. 😅 Rødlig hår (litt likt som Tina) fikk hun seg tydeligvis også før hun reiste til Oslo! Gud bedre Jeg følger henne heller ikke men gjorde for noen år siden og var like stor oppstandelse med Tina da også . Hun har dyrket henne i mange år . Jeg har ikke noe hverken for eller imot Tina jeg altså men skjønner bare ikke hvorfor Ronja ser så opp til henne , hun når jo uansett ikke henne til knærne engang om man tenker stil/utseende / hår eller noe som helst men hun skal ha for at hun prøver 😂 3 1
Isola2 Skrevet 10. juli 2025 #1113 Skrevet 10. juli 2025 JojoMoyes skrev (8 minutter siden): Jeg følger henne heller ikke men gjorde for noen år siden og var like stor oppstandelse med Tina da også . Hun har dyrket henne i mange år . Jeg har ikke noe hverken for eller imot Tina jeg altså men skjønner bare ikke hvorfor Ronja ser så opp til henne , hun når jo uansett ikke henne til knærne engang om man tenker stil/utseende / hår eller noe som helst men hun skal ha for at hun prøver 😂 Det virker også som om Tina er ganske lunken til Ronja..kjemien mellom dem er ganske klein. Mulig det er annerledes når telefonen legges bort.. 3
Full kontroll Skrevet 10. juli 2025 #1114 Skrevet 10. juli 2025 Som natt & dag disse to.....der Tina "vasser" i menn med dress & (tilsynelatende) "gode kort på hånden" rundt omkring ....må Ronja "nøye" seg med å bli sjekka opp av en random drita full 20 åring på London Pub, èn gang i året 😛 5 1
Frk nysgjerrig Skrevet 10. juli 2025 #1115 Skrevet 10. juli 2025 For å si det sånn, det blir bare kleinere og kleinere å se på ho …. Det er bare trist . 5
Isola2 Skrevet 10. juli 2025 #1116 Skrevet 10. juli 2025 Full kontroll skrev (1 time siden): Som natt & dag disse to.....der Tina "vasser" i menn med dress & (tilsynelatende) "gode kort på hånden" rundt omkring ....må Ronja "nøye" seg med å bli sjekka opp av en random drita full 20 åring på London Pub, èn gang i året 😛 Kanskje Tina kan lære henne å manifestere? 2 1
JojoMoyes Skrevet 10. juli 2025 #1117 Skrevet 10. juli 2025 Godt hun har fått seg mikrofon hvertfall ! Kommer nok til nytte hjemme i sengen ..Helt fantastisk å shoppe for å sende hjem i norgespakke au …Blir bare bedre og bedre nå … 4
Full kontroll Skrevet 10. juli 2025 #1118 Skrevet 10. juli 2025 Isola2 skrev (21 minutter siden): Kanskje Tina kan lære henne å manifestere? Sikkert verdt å prøve Virker som Ronja henger noen år bakpå med det meste, hun framstår nesten " som helt ny i verden" i diverse settinger. Make up ol, kan hun vel noe om, erfaring og møte med mennesker ellers er vel på 0 punktet 3
JojoMoyes Skrevet 12. juli 2025 #1119 Skrevet 12. juli 2025 I år har æææ mæst løst å sitte hær å dra meæææ i håret å snakke inn i mikrofonen min å bort forklare mææææ enn å være sammen med sønn min ! Sitat slutt …. 3 4
Despicable Me Skrevet 12. juli 2025 #1120 Skrevet 12. juli 2025 JojoMoyes skrev (33 minutter siden): I år har æææ mæst løst å sitte hær å dra meæææ i håret å snakke inn i mikrofonen min å bort forklare mææææ enn å være sammen med sønn min ! Sitat slutt …. Det hun la ut var kun for å støtte opp sin egen samvittighet. Man må for all det ikke gjøre aktiviteter ilag med barnet sitt. Ingenting som skriker så mye egoisme som storyen hennes. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå