Gå til innhold

Ronja uperfekt eller sminkeronja?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Syns å høre henne:- Æ og R sku på ***, men så gikk lufta så utav må, derfor dro "mamma" ell "bror med han istedenfor, (5 daga på farta og fæstival vettdåkker  , ække for amatører/pyser :D ), han hadde jo gleda sæ så til dettan  :D (oppdatert på utforsk, kommer ikke til å følge fast, men ser det jeg tenger der 😛 + leser her ) 

Endret av Full kontroll
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Begynner rolig i nedoverbakke da med migrene …..

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg tror nok at mye av grunnen til at Ronja er så sliten "resten av året" er fordi hun gjør ingenting. For de fleste av oss gir det oss mer energi å være sosial, trene og generelt bruke kropp og hjerne regelmessig. Jeg har registrert flere ganger at Ronja avlyser planer med for eksempel (tidligere) kolleger. Klart etter en tur slik som den hun har hatt nå blir man sliten, det er lov, men jeg tror hun generelt burde vært mer sosial og ikke bruke dagene i senga og snakke med seg selv om alt som er vondt og vanskelig.

• Liker 8
Skrevet
JojoMoyes skrev (27 minutter siden):

Begynner rolig i nedoverbakke da med migrene …..

Ingen som lider av migrene med aura tenker at det er lurt å ta bilde av seg selv for å legge ut på SOME ,for det er så jævlig vondt det! Går vel bare videre nedover herifra resten av ferien si!🙈 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Dipsi skrev (40 minutter siden):

Ingen som lider av migrene med aura tenker at det er lurt å ta bilde av seg selv for å legge ut på SOME ,for det er så jævlig vondt det! Går vel bare videre nedover herifra resten av ferien si!🙈 

Nei, selv ikke migrene uten aura. Men hvertfall ikke med aura. 

Når er det sønnen kommer nedover? I morgen? 

• Liker 2
Skrevet
Faina skrev (20 minutter siden):

Tenkte det samme…klart formen blir dårlig da. Nå er hun jo ferdig med alt det gøyale,fylla og audiens hos dronning Tina. For øvrig veldig snål dynamikk mellom de to..veldig kleint å se på..

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Faina skrev (3 timer siden):

Vet ikke når han kommer,men er ganske sikker på at da er energinivået tilbake til slik det er resten av året🙈Folk som virkelig sliter med smerter lider som oftes i stillhet,ikke på klikk og sympati som det virker som hun prøver å oppnå her🙈

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde migreneanfall i går. Var ikke på telefon i det hele tatt! 

• Liker 1
Skrevet
Faina skrev (6 timer siden):

Hva slags aura har hun? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...