Bibbi_ Skrevet onsdag kl 06:50 #901 Del Skrevet onsdag kl 06:50 Purple Diamond skrev (8 timer siden): Orker ikke lese gjennom hele tråden (sorry), men hva er hun kjent for egentlig? Har hun kjæreste? Jobb? 😊 Hun er vel "kjent" for det samme som alle andre influensere - sitte å prate til mobilen... Ikke kjæreste. Har et barn, de bor med en mann som tidligere var sammen med moren hennes slik jeg har forstått det. Har en jobb i helsevesenet, men er sykemeldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet onsdag kl 22:07 #902 Del Skrevet onsdag kl 22:07 (endret) «Morsomt» hvordan hun snakker:fremstår som om hun var 2 forskjellige , på snap, og TT😅At hun ikke ser/hører det selv🤨 Endret onsdag kl 22:46 av Full kontroll 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet onsdag kl 22:16 #903 Del Skrevet onsdag kl 22:16 Bibbi_ skrev (15 timer siden): Hun er vel "kjent" for det samme som alle andre influensere - sitte å prate til mobilen... Ikke kjæreste. Har et barn, de bor med en mann som tidligere var sammen med moren hennes slik jeg har forstått det. Har en jobb i helsevesenet, men er sykemeldt. Aha, ok. Takk for svar 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet i går, 06:18 #904 Del Skrevet i går, 06:18 Full kontroll skrev (8 timer siden): «Morsomt» hvordan hun snakker:fremstår som om hun var 2 forskjellige , på snap, og TT😅At hun ikke ser/hører det selv🤨 Hvordan da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet i går, 06:52 #905 Del Skrevet i går, 06:52 Isola2 skrev (31 minutter siden): Hvordan da? Mulig jeg mistolker det lille jeg har "sammenlignet", men TT merr rundt i huset, annen *swing* og talemåte osv, mens på snapp, er 99% fra sengen , syk&svak 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet i går, 16:31 #906 Del Skrevet i går, 16:31 Full kontroll skrev (9 timer siden): Mulig jeg mistolker det lille jeg har "sammenlignet", men TT merr rundt i huset, annen *swing* og talemåte osv, mens på snapp, er 99% fra sengen , syk&svak 😕 Ah, er ikke på TT, godt at hun er litt oppe fra senga i det minste da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå