Gå til innhold

Ronja uperfekt eller sminkeronja?


Mowepe

Anbefalte innlegg

JojoMoyes skrev (19 minutter siden):

Det er ikke dans ! Damen eier jo ikke rytme . Ser ut som epilepsianfall eller noe i den dur 🙈Ja slitsomt å være ute av sengen et øyeblikk 🫣

Ser ut som det er hardt å være Psykemeldt🤣Jeg må avfølge snart,tross den høye «underholdnings» verdien det er å følge noen som bruker livet sitt på å dyrke diagnoser,være i dårlig form,sminke seg for å så ta det av igjen med en gang,repetere det samme neste dag. Hva tror vi,hvor langt tid tar det å få uføretrygd?

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dipsi skrev (8 minutter siden):

Ser ut som det er hardt å være Psykemeldt🤣Jeg må avfølge snart,tross den høye «underholdnings» verdien det er å følge noen som bruker livet sitt på å dyrke diagnoser,være i dårlig form,sminke seg for å så ta det av igjen med en gang,repetere det samme neste dag. Hva tror vi,hvor langt tid tar det å få uføretrygd?

Jeg har avfulgt , får bare opp noe på utforsk men da ble det litt mindre irriterende 🙈🤣orker ikke 100 snapper med henne hver dag … Så mange uvaner og ting med henne som gikk meg på nervene 🙈🤣tja det rare er jo at det blir adhd som vipper henne av pinnen . Ikke alt det andre. Men forhåpentligvis må hun jo gjennom samme forløp i nav som alle andre før hun får «diagnosen» ufør . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler hun for å havne på utforsk? Kommer sånne "headlines" fra henne i feeden min hele tiden. Bare 30 snapper med overskrift som "dette følte jeg da jeg fikke diagnosen" e.l..

Føler hun dukker opp over alt nå. Har avfulgt for lengst. Takler ikke så navlebeskuende, stakkarslige diagnosejagere 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyyoda skrev (47 minutter siden):

Betaler hun for å havne på utforsk? Kommer sånne "headlines" fra henne i feeden min hele tiden. Bare 30 snapper med overskrift som "dette følte jeg da jeg fikke diagnosen" e.l..

Føler hun dukker opp over alt nå. Har avfulgt for lengst. Takler ikke så navlebeskuende, stakkarslige diagnosejagere 

Det lurer jeg også på ?! Får opp flere ruter/kolonner med forskjellige ting fra henne på utforsk . Noen er 14 dager gammel . Har og sluttet å følge . Fikk nok da hun laget clickbait på adhd diagnosen . Hun påstod det funket så bra ! Men tenker vel at de som klikker inn går fort ut igjen og følger ikke når de ser og hører at det bare er syt og klag og psyke/fysisk sykdom og diagnoser 😳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyyoda skrev (59 minutter siden):

Betaler hun for å havne på utforsk? Kommer sånne "headlines" fra henne i feeden min hele tiden. Bare 30 snapper med overskrift som "dette følte jeg da jeg fikke diagnosen" e.l..

Føler hun dukker opp over alt nå. Har avfulgt for lengst. Takler ikke så navlebeskuende, stakkarslige diagnosejagere 

Hun har sikkert snap+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting ! Har hun mensen oftere enn normalt eller hva er det ? Er jo pms stadig vekk eller skylder iallfall på det . Og alle de influenserne kan spare meg for å opplyse om når de har mensen og ikke . Jæ… lite interessant ..

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JojoMoyes skrev (1 time siden):

En annen ting ! Har hun mensen oftere enn normalt eller hva er det ? Er jo pms stadig vekk eller skylder iallfall på det . Og alle de influenserne kan spare meg for å opplyse om når de har mensen og ikke . Jæ… lite interessant ..

Sikkert pga ADHD.. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despicable Me skrev (På 7.6.2024 den 21.27):

Sikkert pga ADHD.. 😅

Husk at hun ikke er adhd diagnosen hun har den som hun lirte av seg i dag 😳😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (8 minutter siden):

Husk at hun ikke er adhd diagnosen hun har den som hun lirte av seg i dag 😳😫

Hvor mange ganger i løpet av en story er det mulig å si adhd? 

Ut fra dagens story skulle man tro at hun er den eneste i verden som har pms og adhd. Folk lever med dette daglig uten at behovet for å snakka det i hjel er tilstede.. 🙄

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despicable Me skrev (2 minutter siden):

Hvor mange ganger i løpet av en story er det mulig å si adhd? 

Ut fra dagens story skulle man tro at hun er den eneste i verden som har pms og adhd. Folk lever med dette daglig uten at behovet for å snakka det i hjel er tilstede.. 🙄

Ganske mange ganger😂 Like mange ganger som det er mulig å bruke betegnelsen dårlig form i løpet av en dag🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun kun sitter/ligger og tenker på diagnoser, vondter og PMS, så blir jo alt bare verre. Burde få tankene over på noe annet enn seg selv. Det første sånne som henne gjør når de våkner, er å kjenne etter hvor de har vondt i dag. Håpløst. Har hun ikke lært noe av psykologer og alle selvhjelpsbøker hun leser? Tenk på noe annet, Ronja, og ikke kjenn etter hele tiden!

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen burde jo seriøst riste litt vett i knollen på henne . Ingen blir bedre av å ligge /sitte i sengen hele tiden og se på seg selv og snakke om seg selv ! Nå fremstår hun bare stakkarslig og det er pinlig både å høre og se på henne . Lurer på hvordan hun ville ha omtalt en annen som holdt på sånn . Fryktelig mange mennesker har det 100 ganger verre enn henne men de klager ikke hver dag over det ….Nekter å tro at ikke dette også går utover de 2 hun bor sammen med …

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fokuset ligger utelukkende på seg selv og sine vondter plager og symptomer,dag inn og dag ut.Hva er det hun tror hun « influenser»? Det er jo aldri noe som er utelukkende positivt for henne,og når man er så jævla fokusert på alt det negative og i tillegg ikke får noe sosial stimuli i form av samvær med andre voksne så mister man sin sosiale intelligens,og det har definitivt Ronja gjort! Man blir jo rett og slett deppa av hele mennesket😂

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her traff du spikeren på hodet ! Ingen har godt av å bare være inne i sitt eget hjem med trynet i tlf uansett sykemeldt eller i jobb . Ut av huset og omgås andre er Sundt og bra og få fokuset over på andre ting enn deg selv og alt det evinnelige negative fokuset . Siden hun mener hun ikke skal bli influenser på hel tid så kan jeg jo si meg enig i det ! Når du bruker snappen din som søppelbøtte og ikke gir noe positivt utover så er det en smart avgjørelse ja ! Mye tomprat /syt og gnag hver dag . At ikke noen av de 19.300 som følger henne blir lei og skriver noe til henne fatter jeg ikke . Må være mange i dette landet med samme problemer som henne ..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så litt på storyen hennes i dag, hvor hun pratet om at ikke alle (inkl. henne selv) ikke hadde IT- faktoren som skal til for å bli en stor influenser. Noen har det bare, i følge henne. Ja, det er mulig det, men en ting kan jeg med stor sikkerhet si: Man blir ikke stor influenser av å prate på inn og utpust om hvor sliten man er og hvor mange diagnoser man har i hvert fall. Generell hudpleie er vel så til de grader oppbrukt det også. 
Når det er sagt syns jeg over 19000 følgere er bra med tanke på innholdet som produseres. 
Ellers er det fint at hun ikke har som mål å bli en stor influenser og bare leve av det, selv om jeg ikke tror helt på det. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om hun ikke helt klarer å akseptere egen livssituasjon. Jada, hun kan utdanne seg til bryn-dame, ta fag innen for rusproblematikken og «jobbe» med hudpleie. Men hun bor på et sted «der ingen skulle tru at nokon kunne bo», hvor det ikke er behov for slikt. Tipper hun ikke har råd til å etablere noe selv, men sparer mye på å bo hos stefaren. Og det er vel greit det, med tanke på barnet. Men med hennes utgangspunkt er det ikke all verden til karrieremuligheter, med mindre hun flytter til et litt større sted, eller pendler. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Minombre skrev (7 timer siden):

Jeg så litt på storyen hennes i dag, hvor hun pratet om at ikke alle (inkl. henne selv) ikke hadde IT- faktoren som skal til for å bli en stor influenser. Noen har det bare, i følge henne. Ja, det er mulig det, men en ting kan jeg med stor sikkerhet si: Man blir ikke stor influenser av å prate på inn og utpust om hvor sliten man er og hvor mange diagnoser man har i hvert fall. Generell hudpleie er vel så til de grader oppbrukt det også. 
Når det er sagt syns jeg over 19000 følgere er bra med tanke på innholdet som produseres. 
Ellers er det fint at hun ikke har som mål å bli en stor influenser og bare leve av det, selv om jeg ikke tror helt på det. 

Enig, og bra at hun skjønner det. Man kan ikke produsere nok innhold til å bli stor med det begrensede livet hun lever. Det skjer ikke nok i livet hennes på det lille stedet, med lite venner og aktiviteter, ingen input fra andre mennesker osv. Da måtte hun ha begynt med hagearbeid, tatt med seg fiskestang på fisketurer, padlet kajakk, lagd god mat og masse mer. Holder ikke med helse, klesbretting, en og annen fotballkamp, noen turer til Bodø og en tur på butikken i uka. Lurer på hvorfor hun ikke tar lappen, kjøper seg bil og kommer seg litt rundt 🙂.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (12 timer siden):

Enig, og bra at hun skjønner det. Man kan ikke produsere nok innhold til å bli stor med det begrensede livet hun lever. Det skjer ikke nok i livet hennes på det lille stedet, med lite venner og aktiviteter, ingen input fra andre mennesker osv. Da måtte hun ha begynt med hagearbeid, tatt med seg fiskestang på fisketurer, padlet kajakk, lagd god mat og masse mer. Holder ikke med helse, klesbretting, en og annen fotballkamp, noen turer til Bodø og en tur på butikken i uka. Lurer på hvorfor hun ikke tar lappen, kjøper seg bil og kommer seg litt rundt 🙂.

Hadde sikkert hjulpet på «formen» å kledd på seg noe annet en grå joggebukse fra Cubus. Er noe med å komme seg ut av morgenkåpa på en måte.Her sminkes det og styles det fra haka og opp mens resten ser ikke særlig innbydende ut.Helt ok å slenge på seg ei joggebukse i ny og ne altså,er fan av det selv,men når den aldri blir erstattet av andre plagg🙈

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dipsi skrev (47 minutter siden):

Hadde sikkert hjulpet på «formen» å kledd på seg noe annet en grå joggebukse fra Cubus. Er noe med å komme seg ut av morgenkåpa på en måte.Her sminkes det og styles det fra haka og opp mens resten ser ikke særlig innbydende ut.Helt ok å slenge på seg ei joggebukse i ny og ne altså,er fan av det selv,men når den aldri blir erstattet av andre plagg🙈

Hun bytter jo tross alt på 2 sånne utslitte Cubus gensere da 🙈Jeg hadde også følt meg dårlig hver dag om jeg hadde dasset rundt i sånne joggedrakt med knær og hængeræv i hver dag , eller morgenkåpe . Her er det jo ikke i ny og en det er 24/7 ! Det er veldig tydelig her at det er noe i det  gamle utrykket «lediggang er roten til alt ondt « Alt har jo blitt fra gale til galskap nå når hun ikke jobber . Aldri sett eller hørt så mye svada og selvsentrert sykdoms/diagnoses prat noen gang . Og er hun ikke syk /sliten så mimrer hun om tidligere sykdom 😫🫣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (44 minutter siden):

Hun bytter jo tross alt på 2 sånne utslitte Cubus gensere da 🙈Jeg hadde også følt meg dårlig hver dag om jeg hadde dasset rundt i sånne joggedrakt med knær og hængeræv i hver dag , eller morgenkåpe . Her er det jo ikke i ny og en det er 24/7 ! Det er veldig tydelig her at det er noe i det  gamle utrykket «lediggang er roten til alt ondt « Alt har jo blitt fra gale til galskap nå når hun ikke jobber . Aldri sett eller hørt så mye svada og selvsentrert sykdoms/diagnoses prat noen gang . Og er hun ikke syk /sliten så mimrer hun om tidligere sykdom 😫🫣

Ja,kverna går i loop på negativitet,dårlig form,lite søvn,ADHD,fibromyalgi,traume,vorta i fjeset,mensen og mageproblemer.Aldri vært vitne til noen som graver seg ned i sin egen mye selskapt elendighet. Å det er kanskje ikke så rart at hun kun har de i samme hushold i sin omgangskrets,Suger jo livsgnisten ut folk. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...