Full kontroll Skrevet 1. juli #1061 Skrevet 1. juli (endret) Syns å høre henne:- Æ og R sku på ***, men så gikk lufta så utav må, derfor dro "mamma" ell "bror med han istedenfor, (5 daga på farta og fæstival vettdåkker , ække for amatører/pyser ), han hadde jo gleda sæ så til dettan (oppdatert på utforsk, kommer ikke til å følge fast, men ser det jeg tenger der 😛 + leser her ) Endret 1. juli av Full kontroll 7 2
Sammy! Skrevet 2. juli #1063 Skrevet 2. juli Jeg tror nok at mye av grunnen til at Ronja er så sliten "resten av året" er fordi hun gjør ingenting. For de fleste av oss gir det oss mer energi å være sosial, trene og generelt bruke kropp og hjerne regelmessig. Jeg har registrert flere ganger at Ronja avlyser planer med for eksempel (tidligere) kolleger. Klart etter en tur slik som den hun har hatt nå blir man sliten, det er lov, men jeg tror hun generelt burde vært mer sosial og ikke bruke dagene i senga og snakke med seg selv om alt som er vondt og vanskelig. 12
Dipsi Skrevet 2. juli #1064 Skrevet 2. juli JojoMoyes skrev (27 minutter siden): Begynner rolig i nedoverbakke da med migrene ….. Ingen som lider av migrene med aura tenker at det er lurt å ta bilde av seg selv for å legge ut på SOME ,for det er så jævlig vondt det! Går vel bare videre nedover herifra resten av ferien si!🙈 3 3
Faina Skrevet 2. juli #1065 Skrevet 2. juli Dipsi skrev (40 minutter siden): Ingen som lider av migrene med aura tenker at det er lurt å ta bilde av seg selv for å legge ut på SOME ,for det er så jævlig vondt det! Går vel bare videre nedover herifra resten av ferien si!🙈 Nei, selv ikke migrene uten aura. Men hvertfall ikke med aura. Når er det sønnen kommer nedover? I morgen? 2
Isola2 Skrevet 2. juli #1066 Skrevet 2. juli Faina skrev (20 minutter siden): Nei, selv ikke migrene uten aura. Men hvertfall ikke med aura. Når er det sønnen kommer nedover? I morgen? Tenkte det samme…klart formen blir dårlig da. Nå er hun jo ferdig med alt det gøyale,fylla og audiens hos dronning Tina. For øvrig veldig snål dynamikk mellom de to..veldig kleint å se på.. 9 1
Dipsi Skrevet 2. juli #1067 Skrevet 2. juli Faina skrev (3 timer siden): Nei, selv ikke migrene uten aura. Men hvertfall ikke med aura. Når er det sønnen kommer nedover? I morgen? Vet ikke når han kommer,men er ganske sikker på at da er energinivået tilbake til slik det er resten av året🙈Folk som virkelig sliter med smerter lider som oftes i stillhet,ikke på klikk og sympati som det virker som hun prøver å oppnå her🙈 5
Sorbitz Skrevet 2. juli #1068 Skrevet 2. juli Jeg hadde migreneanfall i går. Var ikke på telefon i det hele tatt! 4
Sorbitz Skrevet 2. juli #1069 Skrevet 2. juli Faina skrev (6 timer siden): Nei, selv ikke migrene uten aura. Men hvertfall ikke med aura. Når er det sønnen kommer nedover? I morgen? Hva slags aura har hun?
Frk nysgjerrig Skrevet 3. juli #1070 Skrevet 3. juli Måtte le da jeg så denne… Ingen tvil om at Tina er hennes store forbilde … Snakker om Copy cat 5 2
K@tt Skrevet 3. juli #1071 Skrevet 3. juli Har selv migrene med aura og selv om aura kan være forskjellig greier jeg ikke sitte med mobilen under aura-fasen da ordene stokker seg, tenking går saktere og jeg har lysglimt og "lyn" i synsfeltet eller mister deler av synsfeltet. Hadde i alle fall ikke satt meg med mobilen, tatt bilde og lagt ut. Faina skrev (På 2.7.2025 den 18.55): Nei, selv ikke migrene uten aura. Men hvertfall ikke med aura. Når er det sønnen kommer nedover? I morgen? Er migrene med aura verre/vondere enn uten? Sorbitz skrev (19 timer siden): Jeg hadde migreneanfall i går. Var ikke på telefon i det hele tatt! Nei, det er ikke akkurat det første jeg tenker jeg skal når jeg får migrene heller.... 5
Sorbitz Skrevet 3. juli #1072 Skrevet 3. juli K@tt skrev (2 timer siden): Har selv migrene med aura og selv om aura kan være forskjellig greier jeg ikke sitte med mobilen under aura-fasen da ordene stokker seg, tenking går saktere og jeg har lysglimt og "lyn" i synsfeltet eller mister deler av synsfeltet. Hadde i alle fall ikke satt meg med mobilen, tatt bilde og lagt ut. Er migrene med aura verre/vondere enn uten? Nei, det er ikke akkurat det første jeg tenker jeg skal når jeg får migrene heller.... Jeg har migrene (kronisk) uten aura. Dvs får cravings dagen før, og rett før det smeller til i hodet en sinnsyk lyst til å rydde et rom eller skap😂 Om det er verre med enn uten vet jeg ikke. Men når man ikke kan snu på hodet eller trø i gulvet uten at alt inni hodet beveger seg og du holder på å spy.... Tja. Kan det bli verre? 5
Faina Skrevet 3. juli #1073 Skrevet 3. juli K@tt skrev (2 timer siden): Har selv migrene med aura og selv om aura kan være forskjellig greier jeg ikke sitte med mobilen under aura-fasen da ordene stokker seg, tenking går saktere og jeg har lysglimt og "lyn" i synsfeltet eller mister deler av synsfeltet. Hadde i alle fall ikke satt meg med mobilen, tatt bilde og lagt ut. Er migrene med aura verre/vondere enn uten? Nei, det er ikke akkurat det første jeg tenker jeg skal når jeg får migrene heller.... Ikke nødvendigvis vondere, men kan bare snakke for meg selv. Når jeg har med aura så er det absolutt null sjanse for å i det hele tatt ta i telefonen. Da går ting rundt for meg og bare jeg scroller lett så brekker jeg meg. Jeg klarer ikke fullføre en tanke heller, så å skulle legge ut noe på snap er bare helt utenkelig. Uten aura så har jeg fortsatt jævlig vondt, og jeg holder meg unna telefonen for det meste, men jeg kan sjekke en melding uten å spy. Kanskje ikke svare på den samme meldingen, men det varierer litt etter intensiteten på anfallet. Som oftest ikke. 3
Harnoejegvilsi Skrevet 3. juli #1074 Skrevet 3. juli Migrene med og uten aura er et helvete! For min del, gir auraen meg mulighet til å stoppe et anfall. 20 min fra aura til det slår til. Uten aura, ingen advarsel. Nei, mobil er det siste man tenker på når migrene slår til. Kun mobil når man ringer sykebil, fordi man tror at denne gangen er det hjerneslag pga grusomme smerter 3
Sorbitz Skrevet 3. juli #1075 Skrevet 3. juli Faina skrev (1 time siden): Ikke nødvendigvis vondere, men kan bare snakke for meg selv. Når jeg har med aura så er det absolutt null sjanse for å i det hele tatt ta i telefonen. Da går ting rundt for meg og bare jeg scroller lett så brekker jeg meg. Jeg klarer ikke fullføre en tanke heller, så å skulle legge ut noe på snap er bare helt utenkelig. Uten aura så har jeg fortsatt jævlig vondt, og jeg holder meg unna telefonen for det meste, men jeg kan sjekke en melding uten å spy. Kanskje ikke svare på den samme meldingen, men det varierer litt etter intensiteten på anfallet. Som oftest ikke. Migreneanfall mandag, etterdønninger tirsdag så mest i ro. Onsdag tur på Clas Ohlson, må se rett frem når jeg går mellom hyllene ellers føles det som alt tipper mot meg eller danser, og kvalme og svimmelhet tvinger meg til å gå ut i bilen igjen og sitte og vente til gubben har handlet. Ooog sinnsyke smerter i alle muskler og ledd da fibroen forverres betraktelig før, under og etter anfall... Og fremdeles ordsalat, jernteppe og redusert konsentrasjon og hukommelse. Bra det er ferie så man slipper å skulke jobben🤪 2 2
DownWithTheTrolls Skrevet 4. juli #1076 Skrevet 4. juli Despicable Me skrev (På 1.7.2025 den 6.37): Håper at den Ronja vi ser nå er et resultat av traumebehandlingen og at hun er tilbake i jobb og det livet hun hadde. ...tilbake i jobb? Siden når?
Sorbitz Skrevet 4. juli #1077 Skrevet 4. juli DownWithTheTrolls skrev (6 timer siden): ...tilbake i jobb? Siden når? Behagelig å motta sykepenger også🤪 3
Sorbitz Skrevet 4. juli #1078 Skrevet 4. juli Når du må legge ut på story at du klemmer sønnen din når han kommer...🤦♀️ Ikke noe verken min mor ville filmet eller mine barn hadde satt særlig pris på... 5 1
DownWithTheTrolls Skrevet 4. juli #1079 Skrevet 4. juli (endret) Sorbitz skrev (3 timer siden): Behagelig å motta sykepenger også🤪 Ja, jeg har ikke registert noe arbeid på så lenge at det må nå snart bli snakk om AAP/uføretrygd. Men spørs hvor behagelig det blir når man plutselig må leve på 60% av det man er vant til, og har sminke/shopping som hobby da 😬 Endret 4. juli av DownWithTheTrolls 4
Isola2 Skrevet 4. juli #1080 Skrevet 4. juli DownWithTheTrolls skrev (1 time siden): Ja, jeg har ikke registert noe arbeid på så lenge at det må nå snart bli snakk om AAP/uføretrygd. Men spørs hvor behagelig det blir når man plutselig må leve på 60% av det man er vant til, og har sminke/shopping som hobby da 😬 Er mer tarot som er greia nå 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå