Bibbi_ Skrevet onsdag kl 06:50 #901 Del Skrevet onsdag kl 06:50 Purple Diamond skrev (8 timer siden): Orker ikke lese gjennom hele tråden (sorry), men hva er hun kjent for egentlig? Har hun kjæreste? Jobb? 😊 Hun er vel "kjent" for det samme som alle andre influensere - sitte å prate til mobilen... Ikke kjæreste. Har et barn, de bor med en mann som tidligere var sammen med moren hennes slik jeg har forstått det. Har en jobb i helsevesenet, men er sykemeldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet onsdag kl 22:07 #902 Del Skrevet onsdag kl 22:07 (endret) «Morsomt» hvordan hun snakker:fremstår som om hun var 2 forskjellige , på snap, og TT😅At hun ikke ser/hører det selv🤨 Endret onsdag kl 22:46 av Full kontroll 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet onsdag kl 22:16 #903 Del Skrevet onsdag kl 22:16 Bibbi_ skrev (15 timer siden): Hun er vel "kjent" for det samme som alle andre influensere - sitte å prate til mobilen... Ikke kjæreste. Har et barn, de bor med en mann som tidligere var sammen med moren hennes slik jeg har forstått det. Har en jobb i helsevesenet, men er sykemeldt. Aha, ok. Takk for svar 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet torsdag kl 06:18 #904 Del Skrevet torsdag kl 06:18 Full kontroll skrev (8 timer siden): «Morsomt» hvordan hun snakker:fremstår som om hun var 2 forskjellige , på snap, og TT😅At hun ikke ser/hører det selv🤨 Hvordan da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet torsdag kl 06:52 #905 Del Skrevet torsdag kl 06:52 Isola2 skrev (31 minutter siden): Hvordan da? Mulig jeg mistolker det lille jeg har "sammenlignet", men TT merr rundt i huset, annen *swing* og talemåte osv, mens på snapp, er 99% fra sengen , syk&svak 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet torsdag kl 16:31 #906 Del Skrevet torsdag kl 16:31 Full kontroll skrev (9 timer siden): Mulig jeg mistolker det lille jeg har "sammenlignet", men TT merr rundt i huset, annen *swing* og talemåte osv, mens på snapp, er 99% fra sengen , syk&svak 😕 Ah, er ikke på TT, godt at hun er litt oppe fra senga i det minste da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet fredag kl 22:14 #907 Del Skrevet fredag kl 22:14 (endret) Isola2 skrev (På 13.2.2025 den 17.31): Ah, er ikke på TT, godt at hun er litt oppe fra senga i det minste da Stort sett det samme, uansett hvilken "kanal" hun viser seg på Men, at hun vil ligne på "forbildet" Tina, levner ingen tvil 😛 ( Noen som kjenner til ,og hvorfor hun "kaller" seg Ronny?) Endret 21 timer siden av Full kontroll 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 5 timer siden #908 Del Skrevet 5 timer siden Hun hadde en voldsom rant i går etter en følger kommenterte at hun måtte gå videre i livet fra traumer etter mobbing. Jeg skjønner at det ikke er så enkelt og at en slik kommentar kan provosere, men det er forskjell på å ha problemer med å gå videre og å velte seg i elendigheten hver eneste dag. Det er noe nytt som har traumatisert henne i barndommen hele tiden, enten det er overgrep, udiagnosert adhd eller mobbing. Det virker som om hun prøver å overgå seg selv hele tiden og får ikke snakket nok om hvor sterk hun er til tross for at hun har et grusomt liv bak seg. Det er litt av et skue å følge med på, for helt ærlig, hvor sterk er hun egentlig? 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå