Gå til innhold

Ronja uperfekt eller sminkeronja?

Mowepe

Anbefalte innlegg

Purple Diamond skrev (8 timer siden):

Orker ikke lese gjennom hele tråden (sorry), men hva er hun kjent for egentlig? Har hun kjæreste? Jobb? 😊

Hun er vel "kjent" for det samme som alle andre influensere - sitte å prate til mobilen...

Ikke kjæreste. Har et barn, de bor med en mann som tidligere var sammen med moren hennes slik jeg har forstått det. Har en jobb i helsevesenet, men er sykemeldt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

«Morsomt» hvordan  hun snakker:fremstår som om hun var 2 forskjellige , på snap, og TT😅At hun ikke ser/hører  det selv🤨

Endret av Full kontroll
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (15 timer siden):

Hun er vel "kjent" for det samme som alle andre influensere - sitte å prate til mobilen...

Ikke kjæreste. Har et barn, de bor med en mann som tidligere var sammen med moren hennes slik jeg har forstått det. Har en jobb i helsevesenet, men er sykemeldt. 

Aha, ok. Takk for svar 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full kontroll skrev (8 timer siden):

«Morsomt» hvordan  hun snakker:fremstår som om hun var 2 forskjellige , på snap, og TT😅At hun ikke ser/hører  det selv🤨

Hvordan da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (31 minutter siden):

Hvordan da?

Mulig jeg mistolker det lille jeg har "sammenlignet", men TT merr rundt i huset, annen *swing* og talemåte osv, mens på snapp, er 99% fra sengen , syk&svak 😕 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full kontroll skrev (9 timer siden):

Mulig jeg mistolker det lille jeg har "sammenlignet", men TT merr rundt i huset, annen *swing* og talemåte osv, mens på snapp, er 99% fra sengen , syk&svak 😕 

Ah, er ikke på TT, godt at hun er litt oppe fra senga i det minste da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isola2 skrev (På 13.2.2025 den 17.31):

Ah, er ikke på TT, godt at hun er litt oppe fra senga i det minste da

Stort sett det samme, uansett hvilken "kanal" hun viser seg på :)  Men, at hun vil ligne på "forbildet" Tina, levner ingen tvil 😛 ( 

Noen som kjenner til ,og hvorfor  hun "kaller" seg Ronny?)

Endret av Full kontroll
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde en voldsom rant i går etter en følger kommenterte at hun måtte gå videre i livet fra traumer etter mobbing. Jeg skjønner at det ikke er så enkelt og at en slik kommentar kan provosere, men det er forskjell på å ha problemer med å gå videre og å velte seg i elendigheten hver eneste dag. 

Det er noe nytt som har traumatisert henne i barndommen hele tiden, enten det er overgrep, udiagnosert adhd eller mobbing. Det virker som om hun prøver å overgå seg selv hele tiden og får ikke snakket nok om hvor sterk hun er til tross for at hun har et grusomt liv bak seg. Det er litt av et skue å følge med på, for helt ærlig, hvor sterk er hun egentlig?

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...