Emma6969 Skrevet 29. januar 2020 #1 Skrevet 29. januar 2020 Hei, jeg blir femti år denne uken! hurra for meg :DD jeg lurer litt på hva jeg kan vente meg de neste årene? vil det bli en stor forskjell fra den 40 års krisa? Hva har jeg i vente? 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #2 Skrevet 30. januar 2020 Gratulerer med dagen! Dette er nok høyst individuelt... Kommer an på hvor du er i livet ditt og hva du føler du har utrettet- eller ikke.. Jeg er i førtiårene selv, men har venninner som har bikket femti, og de sier det var mindre vanskelig å bli 50 enn 40. Ved 50 har mange ting på stell; barna er større, man har funnet sin plass yrkesmessig (i de fleste tilfeller), og mange er i et stabilt forhold. Er ikke disse tingene på plass, kan man kanskje føle på en større uro ved slike store merkedager, men samtidig er man så voksen og trygg på seg selv, at jeg tror mange møter denne alderen med mer ro.. Anonymkode: d073c...e8b 1
_popcorn_ Skrevet 30. januar 2020 #3 Skrevet 30. januar 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, mod
Fremhevede innlegg