Gå til innhold

Ned i vekt av kaffe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan jeg drikke kaffe for å gå ned i vekt? Hvor mye må jeg drikke, og kan den være av typen mocha eller cappucino? Eller må den være svart? Leste at kaffe kunne frigi fett og vann fra kroppen.

Anonymkode: 6bd2b...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaffe alene vil ikke gjøre slik at du går ned i vekt. Kaffe virker vanndrivende men du tisser ikke ut fettet i kroppen ved å drikke kaffe......... Svada fra ende til annen. Skal du ned i vekt må du ligge i kaloriunderskudd over tid. 

Anonymkode: 3a7b9...ef2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe hjelper deg bare å gå ned i vekt dersom det erstatter kaloririk drikke som for eksempel brus. 

Anonymkode: fd5a2...ce0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg drikke kaffe for å gå ned i vekt? Hvor mye må jeg drikke, og kan den være av typen mocha eller cappucino? Eller må den være svart? Leste at kaffe kunne frigi fett og vann fra kroppen.

Anonymkode: 6bd2b...d1e

Mocca og cappuccino inneholder litt mer kalorier enn vanlig kaffe ikke. Du spiser mindre om du drikker kaffe først. Du blir ikke så fort sulten. Det er vanndrivende. Vanndrivende er bra. Å drikke mye er bra. Men klart kaffe + burger gjør deg ikke slank...   Helheten må være på plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kaffe alene vil ikke gjøre slik at du går ned i vekt. Kaffe virker vanndrivende men du tisser ikke ut fettet i kroppen ved å drikke kaffe......... Svada fra ende til annen. Skal du ned i vekt må du ligge i kaloriunderskudd over tid. 

Anonymkode: 3a7b9...ef2

At kaffe er vanndrivende, er også svada.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe er vanndrivende, men det er jo ikke en bra ting. Du trenger vann, mye vann. Det er mye fett i kaffebønner.

all kaffe med melk er det mye sukker i. 

Bytter du ut kaffe med alle måltider, ja da blir du tynn... og veldig syk 

Anonymkode: 2fab4...c53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kaffe er vanndrivende, men det er jo ikke en bra ting. Du trenger vann, mye vann. Det er mye fett i kaffebønner.

all kaffe med melk er det mye sukker i. 

Bytter du ut kaffe med alle måltider, ja da blir du tynn... og veldig syk 

Anonymkode: 2fab4...c53

Kaffe er som sagt ikke vanndrivende. Filterkaffe har ingen kalorier (fett). Det er ikke automatisk slik at all kaffe med melk har sukker i - hvor er logikken bak det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke lavkarbo og drikke fettkaffe :)

Anonymkode: 5c7b5...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pierre Gynt skrev:

Kaffe er som sagt ikke vanndrivende. Filterkaffe har ingen kalorier (fett). Det er ikke automatisk slik at all kaffe med melk har sukker i - hvor er logikken bak det?

Det er sukker i melk... eller er det null fett og sukker i den også? 

Anonymkode: 2fab4...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sukker i melk... eller er det null fett og sukker i den også? 

Anonymkode: 2fab4...c53

Du har rett i det. Jeg formulerte meg litt upresist, og var nok prega av at det var så mange andre gale opplysninger i det innlegget. Melk har selvfølgelig noe naturlig forekommende melkesukker i seg. Om det er mye, særlig i kontekst av at det er blanda med kaffe, kan selvfølgelig diskuteres.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...