AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #1 Skrevet 29. januar 2020 Blir liksom "sliten" i fingrene av å skrive på pc, stiv/øm og lite kraft. Det skjer også når jeg skal klemme til for å holde noe, for eksempel rundt en blyant over tid, eller noe annet jeg må gripe tak i. Føler ofte at jeg ikke har nok kraft til å åpne skrukorker.Det kommer også knekkelyder, og føles som at jeg blir knipset på i hånd/håndledd sånn helt tilfeldig gjennom dagen, særlig ettermiddag/kveld. Hva kan det være? Har også hatt noe av det i føttene, fotleddet føles trett på en måte, og øm under fot. Er også veldig stiv i hofta, særlig på morgen. Hva kan dette være? Har vært sånn i flere måneder nå, bør jeg gå til lege? Anonymkode: 2ebcd...7e8
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #2 Skrevet 29. januar 2020 Hvor gammel er du ? Og sykdommer ellers ? Anonymkode: caad7...c7c
SisterBliss Skrevet 29. januar 2020 #3 Skrevet 29. januar 2020 Jeg synes du skal oppsøke lege, ja 👍 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #4 Skrevet 29. januar 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du ? Og sykdommer ellers ? Anonymkode: caad7...c7c Er 44 og har ingen sykdommer (jeg vet om 🙄) Anonymkode: 2ebcd...7e8
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #5 Skrevet 29. januar 2020 Dra til legen. Behøver ikke å bety at det ee noe farlig,men mange sykdommer eks als kan starte på den måten at man mister kraften i hendene. Anonymkode: ddce6...454
Hactar Skrevet 29. januar 2020 #6 Skrevet 29. januar 2020 Det i hendene kan være karpaltunnelsyndrom, for eksempel. Synes absolutt du skal ta en tur til legen.
Håpefull2020 Skrevet 29. januar 2020 #7 Skrevet 29. januar 2020 Sliter med det samme selv, vært mye til lege og på sykehuset de siste 5 årene. Har hypermobile ledd og kronisk betennelse i håndledd, sliter med å skru opp topp, holde stekepannen med ene armen, kneppe opp knapper etc. Hos meg kommer det av svekket muskelkraft pga betennelse i håndledd og overbelastning i mange år. Slet med begge armene til å begynne med, men trosset smærtene og klarte å trene opp musklaturen slik at høyrearmen er god ihvertfall. Har opperert venstre hånd for karpal tunnelsyndrom, funket ikke hos meg. Jeg tror du gjør lurt i å bestille deg en legetime så får du høre hva legen din har å si kan være så mye forskjellig:) lykke til fra meg☺️ *beklager evnt skrivefeil, lett at det blir på dialekt innimellom😂*
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #8 Skrevet 9. februar 2020 På 29.1.2020 den 23.02, AnonymBruker skrev: Er 44 og har ingen sykdommer (jeg vet om 🙄) Anonymkode: 2ebcd...7e8 Hvordan gikk det? Anonymkode: 0fe34...b85
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #10 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 29.1.2020 den 21.52): Blir liksom "sliten" i fingrene av å skrive på pc, stiv/øm og lite kraft. Det skjer også når jeg skal klemme til for å holde noe, for eksempel rundt en blyant over tid, eller noe annet jeg må gripe tak i. Føler ofte at jeg ikke har nok kraft til å åpne skrukorker.Det kommer også knekkelyder, og føles som at jeg blir knipset på i hånd/håndledd sånn helt tilfeldig gjennom dagen, særlig ettermiddag/kveld. Hva kan det være? Har også hatt noe av det i føttene, fotleddet føles trett på en måte, og øm under fot. Er også veldig stiv i hofta, særlig på morgen. Hva kan dette være? Har vært sånn i flere måneder nå, bør jeg gå til lege? Anonymkode: 2ebcd...7e8 Hei, hvordan gikk det med deg? Anonymkode: 8e54b...e1f
Gjest Smeltemann Skrevet 24. mars 2021 #11 Skrevet 24. mars 2021 Jeg får nummenhet i hendene,spesielt når de er i ca 90 grader. Tror det kommer av rygg/nakke. Blir bedre nå jeg henger dem langs kroppen (utstrekt)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå