Gå til innhold

saken henlagt


Lady1995

Anbefalte innlegg

Ble utsatt for incest av min egen far i over 2 år. I etterforskningen så tok de pcens hans for en analyse. Der fant de at han hadde sett mange maaange overgreps bilder. De fant også at han hadde sett på mange incest video som handlet om far og datter og andre syke linker.

Når jeg fikk vite det holdt jeg på å spy fordi jeg ble så kvalmen. Han hadde også brent sengeklærna mine som jeg hadde når han runket foran

Har også dokumenter at har vært hos psykolog , sykehus. osv.. 

meg. Denne saken ble henlagt og jeg synes det er så urettferdig at han går fri og han ikke får sin straff..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at du syns det er urettferdig at saken ble henlagt. Har du en bistandsadvokat som hjelper deg?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, The Kitten skrev:

Skjønner at du syns det er urettferdig at saken ble henlagt. Har du en bistandsadvokat som hjelper deg?

Jeg hadde. , men ikke nå lenger. Jeg klaget på at saken ble henlagt , men ble klagen ble avist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lady1995 skrev:

Jeg hadde. , men ikke nå lenger. Jeg klaget på at saken ble henlagt , men ble klagen ble avist

Kan ikke forstå hvorfor saken ble henlagt? det er jo grusomt det du har blitt utsatt for

Anonymkode: c2eca...4ad

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lady1995 skrev:

Jeg hadde. , men ikke nå lenger. Jeg klaget på at saken ble henlagt , men ble klagen ble avist

Dessverre er slike saker veldig vanskelig å bevise, og de tar bare ut tiltale dersom de er sikre på at de har en sjanse til å få personen dømt. 

En ting du fortsatt kan gjøre er å søke voldsoffererstatning om du orker. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, The Kitten skrev:

Dessverre er slike saker veldig vanskelig å bevise, og de tar bare ut tiltale dersom de er sikre på at de har en sjanse til å få personen dømt. 

En ting du fortsatt kan gjøre er å søke voldsoffererstatning om du orker. 

Har tenkt å gjøre det . har du søkt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke forstå hvorfor saken ble henlagt? det er jo grusomt det du har blitt utsatt for

Anonymkode: c2eca...4ad

Nei ikke jeg heller. Så har jo Samboern min vært i avhør og sagt at jeg fikk flashpack når vi hadde sex og andre ting han har lagt merke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lady1995 skrev:

Har tenkt å gjøre det . har du søkt det?

Ja, men vi hadde en dom å slå i bordet med så for min del var det en rask og enkel prosess. Tror det tar mye lenger tid om du må sende inn bevis selv. 

Kan ikke så mye om prosessen, men tror det er godt forklart på siden deres hvordan du bør gå frem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, The Kitten skrev:

Ja, men vi hadde en dom å slå i bordet med så for min del var det en rask og enkel prosess. Tror det tar mye lenger tid om du må sende inn bevis selv. 

Kan ikke så mye om prosessen, men tror det er godt forklart på siden deres hvordan du bør gå frem. 

Hva som skjedde med deg? 💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lady1995 skrev:

Hva som skjedde med deg? 💔

Voldtekt. Han ble dømt til fengsel og å betale erstatning, men han betalte ikke. Så nå får Statens innkrevingssentral ta seg av ham.

Håper du har ork til å søke voldsoffererstatning og at du får det bedre etter hvert.

Endret av The Kitten
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, The Kitten skrev:

Voldtekt. Han ble dømt til fengsel og å betale erstatning, men han betalte ikke. Så nå får Statens innkrevingssentral ta seg av ham.

Håper du har ork til å søke voldsoffererstatning og at du får det bedre etter hvert.

Uff leit å høre ❤️  har du fått noen senvirkninger? Jeg har store søvnvansker siden jeg ble utsatt for overgrep på mitt eget soverom og min egen seng. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Omy skrev:

Har du et apparat som støtter deg? Dette skal du ikke være alene om å bære. På hvilket grunnlag ble saken henlagt?

Jeg har samtale hos smiso. jeg ville bli henvist til psykolog , men legen ville ikke henvise fordi legen mente jeg kunne få hjelp hos psykisk helse i kommunen, men de holder ikke på med traumebehandling. Saken ble henlagt fordi at det ikke var nok bevis

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Lady1995 skrev:

Uff leit å høre ❤️  har du fått noen senvirkninger? Jeg har store søvnvansker siden jeg ble utsatt for overgrep på mitt eget soverom og min egen seng. 

Takk! har faktisk fått overraskende lite senvirkninger. Nå går det egentlig veldig bra med meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, The Kitten skrev:

Takk! har faktisk fått overraskende lite senvirkninger. Nå går det egentlig veldig bra med meg. 

Såbra har lite selv. Er søvnvansker og hyppig vannlating at jeg lekker urin. 😔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lady1995 skrev:

Såbra har lite selv. Er søvnvansker og hyppig vannlating at jeg lekker urin. 😔

Har du forsøkt psykomotorisk fysioterapi (tror det er det det heter). Kan være verdt å sjekke ut i all fall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, The Kitten skrev:

Har du forsøkt psykomotorisk fysioterapi (tror det er det det heter). Kan være verdt å sjekke ut i all fall.

hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Trist at det ble henlagt. Mange sånne saker blir henlagt pga for lite bevis osv.. Det kan vi alle takke de forbanna idiotene for som anmelder og prøver å straffe uskyldige for de skal hevne seg for noe og gjøre livet deres surt. 

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...