Gå til innhold

Er i sjokk her. Er det mulig. :0


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har kjørt min sjef til lege.

Når vedkommende går ut av bil tar han og holder seg fast i håndtaket på innside av bilen. Den knekker og løsner på den ene siden. Slik det er nå så henger den helt ned, holder seg fast bare på en side. Han som satt på sier bare huff og går ut av bilen. Ikke noe unnskyld, tilbyr ikke å fikse eller dekke reparasjon. Later som ingenting. 

Er dette mulig?

Og hvordan skal man handterere dette. Helt konkret. Sjekke med verksted og levere faktura?

 

Anonymkode: abf98...852

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker fiks det selv. Han kunne jo ikke vite at håndtaket ditt var i så dårlig stand at det ikke tåler forventet bruk.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Biloba skrev:

Jeg tenker fiks det selv. Han kunne jo ikke vite at håndtaket ditt var i så dårlig stand at det ikke tåler forventet bruk.

Dårlig stand? Hvor du får det fra? Han hang med hele kropsvekta og da knakk det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Missfitness skrev:

Det  er jo ikke nødvendigvis han som satt på sin feil at håndtaket brakk.. ;) 

 

Var det min feil da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags bil er det? Slike håndtak koster vanligvis ikke stort hos «høggern», og er ofte kun festet med to skruer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, ilga skrev:

Var det min feil da? 

Det skal vel tåle at man bruker det! Kanskje det var skadet fra før?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kjørte du sjefen din til lege? Var han dårlig? Dette er et hendelig uhell. Du legger veldig mye i en liten sak. 

Anonymkode: 6bfc2...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke mye til for å sjokkere deg, skjønner jeg. 
Håper sjefen blir frisk.

Håndtak kan enkelt byttes ut. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du reagerer jeg!

Når man ødelegger andres ring så sier man i det minste unnskyld! Det har med oppdragelse og folkeskikk å gjøre!

Hadde det vært meg så hadde jeg også spurt om håndtaket var løst fra før og/eller erstattet iallefall halvparten av utgiftene.

Det sagt, et slikt håndtak skal jo nettopp tåle slik påkjenning, eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sikkert veldig takknemmelig for at du kjørte han til legen, og regnet kanskje med håndtaket var i dårlig stand fra før siden det knakk så defor orket han ikke begynne fordele skyld der og da.

Jeg foreslår at du tar bilen med til reparasjon, og om prisen blir veldig drøy så kan du jo vurdere å ta det opp med han. Om det ikke blir mange kronene ville jeg betalt, holdt kjeft og bevart roen. Litt surt, men sjefen vil garantert huske at du kjørte han til legen og det kommer deg kanskje godt i gjengjeld:)

Endret av sstinemor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer egentlig fordi han ikke sa unnskyld en gang.

Det er ikke kostnaden som er problemet her. Det ville jeg har gjort.

Anonymkode: abf98...852

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, loveli skrev:

Jeg skjønner at du reagerer jeg!

Når man ødelegger andres ring så sier man i det minste unnskyld! Det har med oppdragelse og folkeskikk å gjøre!

Hadde det vært meg så hadde jeg også spurt om håndtaket var løst fra før og/eller erstattet iallefall halvparten av utgiftene.

Det sagt, et slikt håndtak skal jo nettopp tåle slik påkjenning, eller? 

Det er ikke sikkert at man tenker på å si unnskyld når man er sjuk da. Da har man igrunn nok med andre ting. 

 

Anonymkode: 4f153...f2e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sstinemor skrev:

Han er sikkert veldig takknemmelig for at du kjørte han til legen, og regnet kanskje med håndtaket var i dårlig stand fra før siden det knakk så defor orket han ikke begynne fordele skyld der og da.

Jeg foreslår at du tar bilen med til reparasjon, og om prisen blir veldig drøy så kan du jo vurdere å ta det opp med han. Om det ikke blir mange kronene ville jeg betalt, holdt kjeft og bevart roen. Litt surt, men sjefen vil garantert huske at du kjørte han til legen og det kommer deg kanskje godt i gjengjeld:)

Takk. Dette høres fornuftig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sikkert at man tenker på å si unnskyld når man er sjuk da. Da har man igrunn nok med andre ting. 

 

Anonymkode: 4f153...f2e

Han ble kjørt til legen i en personbil, ikke legevakten, sykehuset eller akutten i ambulanse, så så syk kan han umulig være?

Man sier unnskyld med mindre man er i svime. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis han var syk kan det jo hende han ikke tenkte på mye annet enn seg selv i øyeblikket. Kan jo avvente til neste gang du ser han, kan jo hende han unnskylder det og kommer med forslag om å dekke det da. Håper det🙈

Anonymkode: 110d0...504

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han var syk kan det jo hende han ikke tenkte på mye annet enn seg selv i øyeblikket. Kan jo avvente til neste gang du ser han, kan jo hende han unnskylder det og kommer med forslag om å dekke det da. Håper det🙈

Anonymkode: 110d0...504

Kan var ikke akutt syk. Skulle bare til kontroll

Anonymkode: abf98...852

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...