Trampe Skrevet 6. juni 2005 #1 Skrevet 6. juni 2005 Hva skjer nå...? Jeg la merke til i helga at Trøffel hadde passert 10000 innlegg. Gratulerte han jeg, lagde egen tråd og greier...og når jeg hoppa innom den nå så jeg at han er borte...? Trøffel har sletta seg? Og her inne registrerte jeg at Guran har gjort det samme? Samtidig? Tilfeldigheter, eller? Hva skjeeer'a...? :klø:
LilleBille Skrevet 6. juni 2005 #3 Skrevet 6. juni 2005 Det kan jo ha noe med dette å gjøre.. men jeg kommer nok til å savne den lille blå sørlendingen jeg da
Samantha Skrevet 6. juni 2005 #6 Skrevet 6. juni 2005 Er det sånn det henger saman altså? Så dumt då... Eg likte både Trøffel og Guran eg! Syns det er heilt OK med ein tulleprofil i ny og ned, så lenge det kjem klart fram at det kun er tull (og det var vel ikkje ei sjel som tok Guran seriøst? )
LilleBille Skrevet 6. juni 2005 #7 Skrevet 6. juni 2005 Er det sånn det henger saman altså? Så dumt då... Eg likte både Trøffel og Guran eg! Syns det er heilt OK med ein tulleprofil i ny og ned, så lenge det kjem klart fram at det kun er tull (og det var vel ikkje ei sjel som tok Guran seriøst? ) Helt enig med deg.
Gjest Hege Skrevet 6. juni 2005 #8 Skrevet 6. juni 2005 Det kan jo ha noe med dette å gjøre.. men jeg kommer nok til å savne den lille blå sørlendingen jeg da Trøffelhelten ba selv om å bli slettet i dag morges, uten å oppgi noen grunn.
Gjest Jamm Skrevet 6. juni 2005 #9 Skrevet 6. juni 2005 ser ut som dette er grunnen (les et av de siste innleggene i tråden) http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=133885
Gjest Devil's Spawn Skrevet 6. juni 2005 #10 Skrevet 6. juni 2005 Usj, Trøffelhelten vil bare skape blest om seg selv, og nå har han klart det igjen. Dere damer er så lettlurte *sukk*.
LilleBille Skrevet 6. juni 2005 #12 Skrevet 6. juni 2005 ser ut som dette er grunnen (les et av de siste innleggene i tråden) http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=133885 .. noen synes det er flaut med mange innlegg tydeligvis
chimp Skrevet 6. juni 2005 #13 Skrevet 6. juni 2005 Shit! Når jeg endelig en gang finner det for godt å logge på for å finne ut hva slags galskap han har stelt i stand med lately, så ER han ikke her!!! Eller er han... ? I nyoppusset og ugjenkjennelig utgave... enn så lenge? Klarer farge, Trøff! Blåfarge!!!
Trampe Skrevet 6. juni 2005 Forfatter #14 Skrevet 6. juni 2005 Savner han litt jeg.... Trøffel, altså, ikke Guran
finnslarken Skrevet 6. juni 2005 #15 Skrevet 6. juni 2005 Jeg kommer nok også til å få meg selv slettet når jeg passerer 10.000 innlegg... Hvilket skulle bli omtrent år 2040 :-)
Mrs. K Skrevet 6. juni 2005 #16 Skrevet 6. juni 2005 Jeg kommer nok også til å få meg selv slettet når jeg passerer 10.000 innlegg... Hvilket skulle bli omtrent år 2040 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå