Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

...med 10000 innlegg! La merke til det på snikksnakktråden, og så da at ingen har vært så høflig å gratulere deg ennå...

:klappe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! (dit kommer nok aldri jeg...)

Skrevet

Gratulerer :blomst_opp:

Gjest Anonymous
Skrevet

For en stund siden bestemte jeg meg for å kutte KG når femsifret antall innlegg var nådd. Må innrømme at jeg ikke har fulgt med på antallet, men tallenes tale er betydelig klarere og mindre diskutable enn både Valhallas muslimblogger og Wacos kjemiske linker.

Kan noen be moderatorteamet slette et par tusen av innleggene mine, sånn at jeg ikke behøver å forlate KG denne uken?

Gjest Violetta
Skrevet
For en stund siden bestemte jeg meg for å kutte KG når femsifret antall innlegg var nådd. Må innrømme at jeg ikke har fulgt med på antallet, men tallenes tale er betydelig klarere og mindre diskutable enn både Valhallas muslimblogger og Wacos kjemiske linker.

Kan noen be moderatorteamet slette et par tusen av innleggene mine, sånn at jeg ikke behøver å forlate KG denne uken?

Jeg ville bare nevne at man har mye mer å gå på om man moderer sine uttalelser til å gjelder sekssifrede innlegg. Da er det mer realistisk å etterleve sine uttalelser.

Ellers gratulerer jeg på det hjerteligste. :blomst:

Skrevet

Pøh, ingen vits i gratulere han nå da...han likte visst ikke tråden min i det hele tatt, og sletta seg dagen etter! :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...