Chico Skrevet 29. januar 2020 #1 Skrevet 29. januar 2020 Hei. Jeg er en 23 år gammel jente som har helt siden jeg gikk på ungdomsskolen hatt lyst til å operere nesen. Jeg har nå tenkt til å operere nesen til neste år, men jeg har ingen anelse om hvilken kirurg jeg bør velge. Derfor lurer jeg på om det er noen her som har fått utført en neseoperasjon og som vil dele erfaringer og sende før og etter bilde på mail til meg?
Herlighet Skrevet 29. januar 2020 #2 Skrevet 29. januar 2020 Du er på feil forumkategori, dette har ingenting med seksualitet å gjøre. Når det gjelder nesen din, så bør du heller investere de pengene i å lære deg å komme over kompleksene dine. Lær deg å leve med kompleksene og nesa. Komplekset sitter i hodet ditt og ikke i nesa, hvilket vil si at så lenge du ikke er helt fornøyd med deg selv, og krysser den grensa det faktisk er å operere seg selv, så er sjansen stor for at du får kompleks for noe annet og vil operere noe annet senere. Som heller ikke løser noenting. Som neseoperasjonen din, som ikke kommer til å løse problemet ditt. Bruk pengene på psykolog i stedet, og bruk hodet på noe annet enn å lure på hva som er galt med deg. Du er så mye mer enn en skeiv nese, en liten pupp eller liten rumpe. Husk det. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå