Gå til innhold

Martine Halvorsen

linneam

Anbefalte innlegg

Plast skrev (1 time siden):

Jeg blir heeeelt svett av å titte innom henne på SoMe. I det ene øyeblikket griner hun fordi hun må pakke sakene sine og flytte til LA. «Dette klarer jeg. Jeg har gjort det før….» Når en følger kommenterer at hun er altoppofrende og glemmer seg selv, og ikke følger sine drømmer osv. Da går hun i totalt forsvar og forteller hvor fantastisk det er og pynter på det. Så kommer det masse grimaser og vrikke på rumpa mens man skriver motivasjonslister over ting hun skal gjøre ila dagen. «Gå en tur på 20 min. Slett 500 bilder…» Ta deg sammen og få deg en ordentlig jobb. Du lever i en fantasiverden, M🫠

Hahaha, ja, cringer av motivasjonslistene hennes hvor hun stadig minner seg selv på å drikke vann og gjøre noe hun har utsatt lenge. Og husk alle «husk at du er fin og flott og super og unik og perfekt»-påminnelsene. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper hun leser alt her inne… ikke mye grimaser og slikt idag… samt den lange forklaringen, huff. Hadde hun vært sikker og trygg i valget hun har tatt med å være influenser , så hadde hun ikkr hatt behov for å forsvare seg heller…. 

MEN , det mest provoserende er , hun reklamer for noen «uggs» til 300 kr, noen få timer etter hun har kjøpt seg ekte uggs til seg selv for 2000 kr… den er på kanten 😕 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror også hun leser her inne, ettersom snappingen hennes har endret seg markant de siste dagene. Og da vil jeg faktisk benytte anledningen til å stille spørsmålstegn ved et av Martines klessalg på Snapchat i dag, og håper hun ser dette!!

Ofte selger hun jo bare overpriset ræl for å få inn litt lommepenger. Men i dag reagerte jeg på at hun la ut en veske til 13 000 kroner. I den velkjente røverhistorien av et blogginnlegg som er diskutert tidligere her, uttaler hun seg ganske bastant om merkepress. Der retter hun jo pekefingeren mot foreldre som kjøper dyre merkevarer til barna sine, og blant annet skriver hun om hvor fælt det er at «barn på ungdomsskolen flyr rundt med vesker til titusenvis av kroner» og at foreldrene deres «bidrar til å skape et samfunn bestående av elendige holdninger, dere bidrar til mobbing, dere bidrar til et enormt kjøpepress og dere bidrar til å skape et klasseskille som skremmer livet av meg. Dere bidrar med å sette et sinnssyk standar!»

Men med et økende pengebehov har Martine tydeligvis glemt alle sine gode verdier og holdninger, som hun jo så gjerne vil at vi skal tro hun har. For å selv være den som selger disse halv-månedslønn-veskene til en stakkars unge, det er helt uproblematisk!?😂 Jeg tviler nemlig på at hun gjør en sjekk av alder og sosioøkonomisk status på kjøperen før hun selger. Hun forsikrer seg heller neppe om at denne kjøperen ikke er en grusom forelder på jakt etter enda mer merkeklær til barnet sitt.

Huff, jeg sier bare right back at you, Martine: Det er så forbanna dumt!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Cammomille skrev (11 timer siden):

Flere enn meg som tenker hun har gått ned i vekt? 🫣

Slutt å kommentere andre sin kropp! Om hun har gått opp eller ned i vekt er ingen andre sin sak. 
Vi har en forbanna lang vei å gå fortsatt skjønner jeg😖 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cammomille skrev (21 timer siden):

Flere enn meg som tenker hun har gått ned i vekt? 🫣

Flere her har iallefall fått med seg at hun IKKE setter pris på kommentarer på kropp og utseende.

Hun har nettopp hatt en MA og har utfordringer med fertil helse/endometriose OG psykisk uhelse såvidt jeg tolker henne rett.

Om hun endrer vekt kan det ha med de tingene å gjøre, og det er ingenting å analysere. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men ååååh så fint med frieri 🥺🥺🥺🥺🥰🥰🥰 
De er så skjønne sammen, håper de får det fint i tiden fremover 😍

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
DundreMilfin skrev (På 8.10.2022 den 20.16):

Men ååååh så fint med frieri 🥺🥺🥺🥺🥰🥰🥰 
De er så skjønne sammen, håper de får det fint i tiden fremover 😍

Jeg er glad på hennes vegne og hun er en influenser som jeg blir glad over og følge. Synes hun er jordnær og ekte ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 time siden):

Jeg er glad på hennes vegne og hun er en influenser som jeg blir glad over og følge. Synes hun er jordnær og ekte ❤

Helt enig! Hun er en helt nydelig person! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler ikke Martine, men hun dukker ofte opp i feeden på Snapchat. Der griner hun alltid?! Å stiller opp kameraet for å så sitte der å gråte? Veldig spesielt..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva de driver med. I snappene fra i går/dag så sier hun at hun har det bra, men ser tydelig skjelven ut. 
Lurer liksom på hva de planlegger, han kommer nok ikke til å slutte karriere satsinga i USA. Blir litt stuss da hun skreiv i snappen (ikke ordrett) «flaks han har putta ring på denne fingeren midt i alt kaos».
Nå deler hun hvertfall tydelig de vanskelige sidene med å henge på ishockey-lasset. Ikke bare de gode sidene. 
Blir i allefall ikke lettere om de planlegger barn i fremtida og han skal fortsette med sin egen drøm.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyren56 skrev (9 minutter siden):

Skjønner ikke helt hva de driver med. I snappene fra i går/dag så sier hun at hun har det bra, men ser tydelig skjelven ut. 
Lurer liksom på hva de planlegger, han kommer nok ikke til å slutte karriere satsinga i USA. Blir litt stuss da hun skreiv i snappen (ikke ordrett) «flaks han har putta ring på denne fingeren midt i alt kaos».
Nå deler hun hvertfall tydelig de vanskelige sidene med å henge på ishockey-lasset. Ikke bare de gode sidene. 
Blir i allefall ikke lettere om de planlegger barn i fremtida og han skal fortsette med sin egen drøm.

Håper ikke hun ender opp som den konen som fulgte mannens drøm å gi opp sine egne for å bli forlatt for en annen etter 15-20 år. Hun burde tenke mer på seg selv og ikke alt for mye på han.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har enda en bekjent av henne kommet ut med en helt forferdelig historie til podden hennes. Har ikke hørt enda, så kan ikke uttale meg om hva det handler om enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skrøpeligskreppe skrev (14 timer siden):

Når har enda en bekjent av henne kommet ut med en helt forferdelig historie til podden hennes. Har ikke hørt enda, så kan ikke uttale meg om hva det handler om enda.

Solgt seksuelt av egen mor står det jo 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (24 minutter siden):

Solgt seksuelt av egen mor står det jo 

Den historien virket ikke helt troverdig. Laila har sikkert hatt en mor som var syk, men at hun solgte datteren for sex, og datteren ikke husker det? Voldtatt i jobb sammenheng i 40 års alderen, sov over til dagen etter, gikk noen dager før en venn oppdaget at hun ikke så bra ut, da oppdaget hun alle blåmerkene.......... Laila ble sikkert voldtatt, og utsatt for psykisk vold fra moren, men den historien ble ikke noe god Podcast:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navigasjon skrev (Akkurat nå):

Den historien virket ikke helt troverdig. Laila har sikkert hatt en mor som var syk, men at hun solgte datteren for sex, og datteren ikke husker det? Voldtatt i jobb sammenheng i 40 års alderen, sov over til dagen etter, gikk noen dager før en venn oppdaget at hun ikke så bra ut, da oppdaget hun alle blåmerkene.......... Laila ble sikkert voldtatt, og utsatt for psykisk vold fra moren, men den historien ble ikke noe god Podcast:-(

Slet litt jeg også men skal være forsiktig med å si noe om at det ikke var troverdig. Det er nok vanskelig å gjenfortelle ting som er traumatiske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Navigasjon skrev (7 timer siden):

Jeg har ikke hørt podcasten, men på generelt grunnlag er fortregning en veldig viktig overlevelsesmekanisme for barn som opplever overgrep. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske hun kunne bli flinkere til å sette pris på ting istedenfor å klage så jævlig mye om hvor usikker fremtiden deres er osv. Usikker hvordan? Skjønner det er kjipt å ikke se typen når man vil, og flytte rundt og være mye alene, men faen, hun er sikkert sikra økonomisk ut livet og eier et hjem, hun er forlova og ikke minst får hun reist så jævlig mye, virker som de tingene hun klager over er typisk first world problems. 

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...
  • 3 uker senere...
Plast skrev (På 15.11.2022 den 20.51):

Hånda opp alle som mistenker at Martine er preggis!😁

Hvorfor tror du det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...