Lenelarsen Skrevet 28. mai 2022 #101 Del Skrevet 28. mai 2022 For et håpløst menneske, hun er jo media heletiden med sytinga si. Nå var det syting over de som søkte "babes" til en butikkjobb, alt er jo krenkende i dag. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 28. mai 2022 #102 Del Skrevet 28. mai 2022 (endret) tullerikke skrev (På 26.5.2022 den 18.40): Hva er greia med å grine hele tiden på snap? Det er noen ganger jeg lurer på om hun bruker de samme grine scenene flere ganger, for det er til tider voldsomt med tårer. Endret 28. mai 2022 av Oppland 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenelarsen Skrevet 28. mai 2022 #103 Del Skrevet 28. mai 2022 Oppland skrev (5 minutter siden): Det er noen ganger jeg lurer på om hun bruker de samme grine scenene flere ganger, for det er til tider voldsomt med tårer. Hun er jo ute etter oppmerksomhet heletiden. Så hun må nok vurdere å stoppe sosiale media. Blitt en sykdom for henne. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
souffle Skrevet 22. juli 2022 #104 Del Skrevet 22. juli 2022 Troverdig vet jeg faktisk ikke, jeg tror hun oppriktig ønsker å fremme gode holdinger, inkludering og kroppspositivisme, men jeg klarer ikke helt kjøpe det hun prøver å formidle iallfall 😅 Jeg har dessverre hengt meg opp i den grimasen/trutmunn hun hele tiden gjør, særlig når hun viser frem klær. Blir for påtatt og for meg fremstår det som usikkerhet når man må tulle så mye hele tiden. Er hun virkelig så trygg i seg selv som hun prøver å vise? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 24. juli 2022 #105 Del Skrevet 24. juli 2022 souffle skrev (På 22.7.2022 den 13.23): Troverdig vet jeg faktisk ikke, jeg tror hun oppriktig ønsker å fremme gode holdinger, inkludering og kroppspositivisme, men jeg klarer ikke helt kjøpe det hun prøver å formidle iallfall 😅 Jeg har dessverre hengt meg opp i den grimasen/trutmunn hun hele tiden gjør, særlig når hun viser frem klær. Blir for påtatt og for meg fremstår det som usikkerhet når man må tulle så mye hele tiden. Er hun virkelig så trygg i seg selv som hun prøver å vise? Hun gjør seg jo sånn til hele tiden med grimaser og rare bevegelser, som ganske enkelt utstråler at hun ikke er særlig komfortabel med det hun driver med. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 24. juli 2022 #106 Del Skrevet 24. juli 2022 For meg fremstår hun som troverdig, ærlig og ekte uten en påtatt fasade. Hun tørr og være seg selv uten filter. Ære være henne for det. Flott influenser som jeg liker å følge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 24. juli 2022 #107 Del Skrevet 24. juli 2022 Heartgirl skrev (41 minutter siden): For meg fremstår hun som troverdig, ærlig og ekte uten en påtatt fasade. Hun tørr og være seg selv uten filter. Ære være henne for det. Flott influenser som jeg liker å følge. Good for you😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. juli 2022 #108 Del Skrevet 25. juli 2022 Jeg har ikke fulgt henne fast, bare innom av og til, og jeg synes hun er tøff som kler seg i det hun vil selv om hun har en høyere BMI enn de fleste influencere. Hun svinser også rundt i sykkelshorts og sportsbh og gir beng i at magen ikke er flat og at hun har ryggvalker Hun driver heller ikke å posere sånn at hun optisk fremstår tynnere på bilder, sånn som f.eks Helene Drage (HD har flere ganger hatt blogginnlegg der hun viser frem før og etter-bilder med posering), ei heller redigerer hun kroppen sin Og mtp å være en kroppslig «større» influencer så drar hun den heller ikke like langt som Yummimummy/Veronica Simone, som kan bli litt i av det meste laget av. Ser ikke Martine dytte innpå med kanelsnurrer og cafe mocca og fråtser i usunnheter for å fremheve at man spiser som man vil Og når hun har dårlige dager så viser hun det på en ærlig måte, det virker ikke tilgjort Synes også det virker som at hun og kjæresten har et godt og sunt forhold. De har jo også vært sammen lenge Hun har forandret seg til det positive etter min mening. Fulgte henne litt for endel år siden, og da fremsto hun litt som at hun heiv seg på bølgen med diskusjoner på hva som var «in» å stå for akkurat da, snudde litt kappen etter vinden, mens nå så virker hun tryggere i seg selv, også tryggere i egen kropp Hun har nok rett og slett blitt voksen 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 3. august 2022 #109 Del Skrevet 3. august 2022 Jeg har fulgt henne litt til og fra på snapchat, men nå er det helt slutt. Hun klarer jo ikke å være naturlig, hun vrir både kroppen og ansiktet når hun snakker. Det er slitsomt å se på. Flere som synes det? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 4. august 2022 #110 Del Skrevet 4. august 2022 Hun har gjør mye positivt, men de grimasene/trutmunn og merkelige stemmen hun lager når hun skal vise frem klær eller snakke om noe, er jeg så lei av. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 4. august 2022 #111 Del Skrevet 4. august 2022 Maydis8 skrev (12 timer siden): Hun har gjør mye positivt, men de grimasene/trutmunn og merkelige stemmen hun lager når hun skal vise frem klær eller snakke om noe, er jeg så lei av. Det ser bare dumt ut, og vitner på ingen måte om at hun er trygg på seg selv. Altså helt mot sin hensikt, det blir bare slitsomt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superbobla Skrevet 6. august 2022 #112 Del Skrevet 6. august 2022 Jeg får helt hetta av dagens klesvideo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 6. august 2022 #113 Del Skrevet 6. august 2022 Superbobla skrev (2 minutter siden): Jeg får helt hetta av dagens klesvideo. Uff ja. Tydelig at hun ikke trives i sin egen kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 25. august 2022 #114 Del Skrevet 25. august 2022 Flere som reagerer på prisen på brukte ting hun selger? 150,- for to klyper… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 25. august 2022 #115 Del Skrevet 25. august 2022 Linye skrev (3 timer siden): Flere som reagerer på prisen på brukte ting hun selger? 150,- for to klyper… Har tenkt det samme… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karpe Skrevet 25. august 2022 #116 Del Skrevet 25. august 2022 Men for et overforbruk av klær… skjønner hun lever på reklame men hvor mye ubrukt ræl hun selger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kmff20 Skrevet 25. august 2022 #117 Del Skrevet 25. august 2022 (endret) Noen som har hørt podcast-episoden? Endret 25. august 2022 av Kmff20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 25. august 2022 #118 Del Skrevet 25. august 2022 Kmff20 skrev (29 minutter siden): Noen som har hørt podcast-episoden? Også nysgjerrig! Blir å høre den på jobb i natt om ingen her kan sladre 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karpe Skrevet 25. august 2022 #119 Del Skrevet 25. august 2022 Kyllingmonk skrev (8 minutter siden): Også nysgjerrig! Blir å høre den på jobb i natt om ingen her kan sladre 😅 Hun hadde en spontanabort i sommer forteller hun 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 25. august 2022 #120 Del Skrevet 25. august 2022 Karpe skrev (11 minutter siden): Hun hadde en spontanabort i sommer forteller hun Aah, trist da. Vet hun har ønsket seg barn veldig lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå