Paradisio1 Skrevet 1. februar 2020 #21 Del Skrevet 1. februar 2020 (endret) På 29.1.2020 den 12.41, Oppland skrev: Jeg har mang en gang tenkt: Litt pussig du har kjennskap til alle disse personene du skriver om? Kan det stemme? Personlig er jeg litt i tvil om det, tror noen kjenner hun sikkert eller de har tatt kontakt med henne, men alle? Jeg tror ikke helt på det. Ellers er det ei flott jente, det synes jeg også. Enig. Tror mye er oppdiktet. Har null sans for henne da hun er en jeg kaller en «agressiv» blogger. Hver bidige gang hun skriver et innlegg så spammer hun hele Facebook ned. Da ser man plutselig en del tvilsomme nick dukke opp i alle slags grupper og spammer ned gruppene med innleggene hennes (grupper som ikke en gang er relevante for innleggene hennes, som jakt, fiske og blomsterinteresse-grupper) Endret 1. februar 2020 av Paradisio1 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgrønn Skrevet 1. februar 2020 #22 Del Skrevet 1. februar 2020 På 31.1.2020 den 6.51, Tutte skrev: Uansett et veldig viktig tema som aldri kan bli delt nok. Uansett hvor uærlig bloggeren måtte være, så takke meg til det framfor rosabloggere som redigerer hvert eneste bilde som blir lagt ut, opererer, bruker fillers i leppene, løsvipper og reklamerer for dyre produkter som de selv får betalt for å bruke på grunn av reklame. Disse er også med på å skape press blant ungdom som skjer i stadig yngre alder. Er heller ikke ærlig det disse bloggerne holder på ned. ...apropos fillers i leppene. Har hun gjort noen inngrep, eller bare endret sminke/tapt vekt eller noe? Jeg synes hun ser så veldig annerledes ut plutselig? Veldig pen, men annerledes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 1. februar 2020 #23 Del Skrevet 1. februar 2020 Hun har et eneste mål og det er å bli kjent. Om det hun skriver er sant eller ei har ingen relevans for henne så lenge folk leser og deler. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 1. februar 2020 #24 Del Skrevet 1. februar 2020 6 minutter siden, Heisenberg skrev: Hun har et eneste mål og det er å bli kjent. Om det hun skriver er sant eller ei har ingen relevans for henne så lenge folk leser og deler. Samme inntrykk har jeg begynt å få av henne også. Likte henne veldig godt i begynnelsen, men har begynt å tvile om historiene hennes: jeg kjenner, har møtt osv. er sant. Så det å bli kjendis er nok noe som teller veldig mye for henne har jeg begynt å forstå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 1. februar 2020 #25 Del Skrevet 1. februar 2020 1 minutt siden, Oppland skrev: Samme inntrykk har jeg begynt å få av henne også. Likte henne veldig godt i begynnelsen, men har begynt å tvile om historiene hennes: jeg kjenner, har møtt osv. er sant. Så det å bli kjendis er nok noe som teller veldig mye for henne har jeg begynt å forstå. Hun kan ikke faktasjekkes på noen som helst siden alt er anekdotiske bevis. Jeg gremmes når hun nå om dagen deles på Facebook og får skjermtid på TV. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silja McQueen Skrevet 2. februar 2020 #26 Del Skrevet 2. februar 2020 Troverdig? Nei, absolutt ikke. Hun er en oppmerksomhetsjager, skriver om alt som kan engasjere, om det er dagsaktuelt eller ikke, kun for å få trafikk på bloggen. Hun har ikke peiling på hva hun skriver om, det ser man virkelig godt i det tilsvaret til kritikken for sist innlegg, som hun kom med i VG. Bare svada. Det er hvertfall min mening! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 2. februar 2020 #27 Del Skrevet 2. februar 2020 Fryktelig rart at hun alltid kjenner noen, eller kjenner noen som kjenner noen. Eller overhørt, og fått fortalt. Uansett hva som er i vinden, har hun en erfaring å dele. Lite sannsynlig at dette er reelt. Alt er fryktelig dramatisk, og hun fremstiller seg selv som veldig engasjert og viktig. Så nei, ikke særlig troverdig. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellem Skrevet 2. februar 2020 #28 Del Skrevet 2. februar 2020 Hørte henne på radioen i går midt på dagen. Hun svarte dårlig for seg. Hadde egentlig lite å si, og absolutt ingenting med dybde. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariángel Skrevet 2. februar 2020 #29 Del Skrevet 2. februar 2020 Nok en generisk oppmerksomhetsh*re. NEXT! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 3. februar 2020 #30 Del Skrevet 3. februar 2020 (endret) For en tid tilbake påsto hun at noen hadde lagt ut et snikbilde av henne på jodel. Bildet var tatt dagen før det ble publisert og var av henne i undertøy i garderoben på et treningssenter. Alle som kjenner til jodel vet at man ikke kan poste bilder i ettertid der, og historien hennes om hvordan det skjedde endret seg for hver gang hun fortalte den. Det var heller ingen på jodel som hadde sett det der, eneste stedet man kunne se bildet var på hennes egen blogg. Nå skal jeg ikke påstå at jodel er en pålitelig kilde altså, men det er jo bemerkelsesverdig at INGEN kunne bekrefte å ha sett bildet der. Vil også slenge med at Martine Halvorsen har publisert «artikler» for resett. Bare for å ha sagt det liksom. EDIT: Det er document.no, ikke resett hun har skrevet for. Endret 3. februar 2020 av fotballjenta 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 3. februar 2020 #31 Del Skrevet 3. februar 2020 4 minutter siden, fotballjenta skrev: Vil også slenge med at Martine Halvorsen har publisert «artikler» for resett. Bare for å ha sagt det liksom. Oj, et det sant? Det er ganske sjokkerende. Finnes det bevis? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 3. februar 2020 #32 Del Skrevet 3. februar 2020 (endret) Linnea myhre er ts i denne tråden, i følge henne selv😅👏🏻 Endret 3. februar 2020 av Monky 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 3. februar 2020 #33 Del Skrevet 3. februar 2020 Jeg ser etter litt googling at Martine Halvorsen har blogget for document.no! Er hun misbrukt her eller har hun faktisk skrevet for document.no med viten og vilje? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 3. februar 2020 #34 Del Skrevet 3. februar 2020 36 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg ser etter litt googling at Martine Halvorsen har blogget for document.no! Er hun misbrukt her eller har hun faktisk skrevet for document.no med viten og vilje? Unnskyld, det var dokument.no og ikke resett jeg mente! Blander de to litt .... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 3. februar 2020 #35 Del Skrevet 3. februar 2020 1 time siden, fotballjenta skrev: Unnskyld, det var dokument.no og ikke resett jeg mente! Blander de to litt .... Men har de musbrukt henne eller har hun virkelig gjort dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TVtittern Skrevet 3. februar 2020 #36 Del Skrevet 3. februar 2020 19 minutter siden, minister-mio skrev: Men har de musbrukt henne eller har hun virkelig gjort dette? Document.no har repostet blogginnlegg av henne, med hennes tillatelse. Det skal riktignok sies at dette er en del år siden, og Martine var da kun 18/19 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 3. februar 2020 #37 Del Skrevet 3. februar 2020 (endret) Andre innlegget hennes på under ett år der tittelen er at det har klikka. I februar 2019 skrev hun et innlegg om russeknuter kalt "nå har det klikka for oss!" I desember 2018 et innlegg om avisforsider kalt "jeg tror det har klikka for oss!" Og forrige uke "det har klikka for oss!". Innelegget om merkeklær. Veldig opptatt at klikk hun, i slle ordets betydninger🤭 Kreativ dame Endret 3. februar 2020 av Flisespikker 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 3. februar 2020 #38 Del Skrevet 3. februar 2020 40 minutter siden, TVtittern skrev: Document.no har repostet blogginnlegg av henne, med hennes tillatelse. Det skal riktignok sies at dette er en del år siden, og Martine var da kun 18/19 år. Det er ingen unnskyldning! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppsi Skrevet 4. februar 2020 #39 Del Skrevet 4. februar 2020 Ønsker at barn og unge skal stå i mot dyre klær, men møter selv opp på vixen med jumpsuit til 4000 kroner!!!’ og jeg undrer meg hvilken skole er det hun har pratet med elever på? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 15. februar 2020 #40 Del Skrevet 15. februar 2020 På 4.2.2020 den 9.44, Peppsi skrev: Ønsker at barn og unge skal stå i mot dyre klær, men møter selv opp på vixen med jumpsuit til 4000 kroner!!!’ og jeg undrer meg hvilken skole er det hun har pratet med elever på? Blir jo helt feil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå