Gå til innhold

Jeans til middels pris - hva anbefaler du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er dine favoritter? Si gjerne både merke og mer spesifikt hvilken modell eller hvilken stil (mom, skinny, slim fit, balloon etc). 

Og motsatt: er det noen merker/modeller du har dårlig erfaring med og derfor ikke vil anbefale/kjøpe igjen? Hvorfor?

 

Er ikke interessert i de absolutt billigste merkene, som feks Gina Tricot (blir ofte nevnt på KG), Monki, Vero Moda eller lignende. Tenker på prisklassen rundt 800 til 1600 kroner, altså merker som Levi's, Lee, Tommy Jeans, G-star og Calvin Klein. Det må da finnes mange andre kule merker også, så bring it on!😁

Anonymkode: 56feb...fd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hilfiger sitter fint på meg, noen fra Levis også. Og Scotch & Soda. Men det kommer jo an på fasongen din. Jeg har rumpe og lår, men smal midje, så jeg er avhengig av at det svinger godt inn og ut i jeansene, og foretrekker høye i livet av den grunn, hvis ikke får jeg en lite pen glipe :P

Lee jeans fungerer overhode ikke på meg. 

Anonymkode: 8516d...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært fornøyd med de ekstra høye til både Tiger og Whyred :) Men det er veldig avhengig av stoffet i dem, særlig Tiger har noen som er veldig stive og lite stretchy.

Anonymkode: 09a12...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2ndday jolie - formen holder seg, og det gjør fargen og. Jeg har den i mørk blå.

Levis-buksen min mistet derimot fargen fort.

Anonymkode: 7795e...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hilfiger sitter fint på meg, noen fra Levis også. Og Scotch & Soda. Men det kommer jo an på fasongen din. Jeg har rumpe og lår, men smal midje, så jeg er avhengig av at det svinger godt inn og ut i jeansene, og foretrekker høye i livet av den grunn, hvis ikke får jeg en lite pen glipe :P

Lee jeans fungerer overhode ikke på meg. 

Anonymkode: 8516d...dfa

Jeg tror kanskje vi har litt samme kroppsfasong! Har mest Levis-jeans fra før, men har egentlig etter hvert konkludert med at de svinger for lite inn i livet. Når de passer i lår/hofteområdet, så er det alt for god plass rundt livet. Må liksom gjøre et kompromiss slik at det passer sånn halvveis begge steder... Dette gjelder de "vanlige" modellene deres, inkludert mile high, som har vært en favoritt hos meg. Ribcage o.l. skal visst passe bedre i så måte, men de synes jeg rett og slett ikke er noe fine.

Har prøvd et par modeller fra Lee (bl.a. Scarlett) og det var totalt feilmatch for meg også!

Anonymkode: 56feb...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Levis-buksen min mistet derimot fargen fort.

Anonymkode: 7795e...bdf

Etter min erfaring har Levi's ganske stor variasjon i stofftyper og opplevd kvalitet. Har en bukse i mørk denim som så utvasket ut etter kun et par vask (og ikke på den riktige måten), samtidig har jeg andre jeans fra Levi's som jeg har brukt mye, vasket mange ganger og som fortsatt ser veldig fine ut.

Anonymkode: 56feb...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker store og litt lave lommer og sliter skikkelig med å finne jeans som sitter fint på rumpa.   De aller fleste jeans har små lommer som sitter langt oppå rumpa.  Har funnet Hedda fra Gina Trikot som jeg syns er fin på men den ble fort slakk, kanskje fordi jeg brukte skyllemiddel i vask. 

https://www.ginatricot.com/no/klaer/jeans/highwaist/original-jeans-860775970

 

Beklager, så nå at du ikke var intr. i jeans under 800 kr.  Liker fasongen på Nudie Lin også men den er veldig stiv og har lite stretch.

 

https://www.zalando.no/nudie-jeans-lin-jeans-skinny-fit-mid-authentic-power-nu221n01t-k12.html

Endret av Apocalypte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...