Gå til innhold

Dårlig tegn..`?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk en fin match på tinder for noen dager siden. Vi bor nærme hverandre, vil det samme og skriver fint. Han spurte om å ta praten videre på messenger og jeg sa ja. Han er såå fin og god, og føler at ting var på stell, men så var det liksom noe  som skjedde. Han kom med setningen " jeg kjenner at jeg har smålyst på deg ;)" og det kan jo bety så mangt. I min bok, fullstappet av dårlige erfaringer, betyr det jeg vil ha sex og ikke noe annet.  Spurte så hva han søkte, og han sa" jeg vil ha et forhold og helst en kjæreste, men vil jo starte i det små."  Og det skjønner jeg jo, ingen skal hoppe inn i et forhold, det tar jo litt tid å stable på beina.  Han spør så om jeg ble stressa av at han sa det han sa, og jeg sa nei, men greit å vite hva du søker sånn at vi er på nett, liksom. Han sier: ok, jeg vil bare ikke ha no drama.   Jeg, som selv ikke liker drama sier at "jeg driver heller ikke med drama. Så lenge man er åpen og ærlig, kommer man langt :)".   så ble det stille. .... og da blir jeg skeptisk. Ikke det at folk skal være klistra til tlf hele tida, men dette var i går ettermiddag. -i kveld sendte jeg melding der jeg spurte om han hadde hatt en fin dag og han svarte veldig kjapt.  Så spurte jeg om vi skulle få til et treff i helga. Lest med en gang, og ubesvart 😕  

jeg kan vel se langt etter treff her vel?

Anonymkode: 86482...ba7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil bare ha sex. Løy når du spurte han for å øke sjansene for sex. Sier han ikke vil ha drama for at du ikke skal ha noen krav eller forventninger til han/noe mer. Unngår å svare når du sier ærlighet er fint osv,  fordi han ikke gidder å lyve mer til deg bare for å få sex. 

Anonymkode: 1d64c...a72

• Liker 28
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han vil bare ha sex. Løy når du spurte han for å øke sjansene for sex. Sier han ikke vil ha drama for at du ikke skal ha noen krav eller forventninger til han/noe mer. Unngår å svare når du sier ærlighet er fint osv,  fordi han ikke gidder å lyve mer til deg bare for å få sex. 

👆🏻 Jupp!

Anonymkode: c5ef5...76b

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde tenkt dette jeg også👆

• Liker 7
Skrevet

Tusen takk for innspill folkens!  Jeg burde tatt det på drama-kommentaren... men da vet jeg, og kan gå videre. Takk til alle for svar :) :)

• Liker 11
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for innspill folkens!  Jeg burde tatt det på drama-kommentaren... men da vet jeg, og kan gå videre. Takk til alle for svar :) :)

Ja bare gå videre! Og ikke fall for det når han sender deg en "hyggelig melding" igjen i fremtida bare for å sjekke om han fortsatt kan få pult deg. Bare slett han :)

• Liker 15
Skrevet

Eller bare si at vi kan møtes men noe sex er ikke jeg klar for enda. Still krav og liker han deg går han med på d. Hvis d er kun sex så gir de vel fort opp. Når det er så enkelt å finne noen nye for sex bare.

• Liker 1
Skrevet

Greit frekt. 

Norge anno 2020: "Jeg vil ikke ha noe drama". Som om følelselivet til en annen person kan reduseres til drama. Faens slyngel. 

Folk eier ikke folkeskikk lengre. Jeg stemmer for at alle dropper alle som oppfører seg sånn her. Så kanskje de etterhvert må ta seg sammen. 

• Liker 15
Skrevet
15 minutter siden, DHG said:

Greit frekt. 

Norge anno 2020: "Jeg vil ikke ha noe drama". Som om følelselivet til en annen person kan reduseres til drama. Faens slyngel. 

Folk eier ikke folkeskikk lengre. Jeg stemmer for at alle dropper alle som oppfører seg sånn her. Så kanskje de etterhvert må ta seg sammen. 

Ja, for en stygg hersketeknikk. Verste er at den sikkert funker til å sette munnbind på enkelte som «våger» å sette grenser for seg selv og ikke bare være et sexleketøy, nettopp fordi de ikke vil fremstå som «drama». Vet hva han driver med han typen der ts, manipulerende men heldigvis litt dum 😅

Anonymkode: c9638...e0e

• Liker 7
Skrevet

Jeg har også opplevd menn som sier "orker ikke noe drama nå, altså". Dette når jeg har tatt opp ting som har vært viktige og vanskelige for meg... Det betyr at det ikke vil involveres i følelser og forventninger?

Anonymkode: 7894a...db3

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også opplevd menn som sier "orker ikke noe drama nå, altså". Dette når jeg har tatt opp ting som har vært viktige og vanskelige for meg... Det betyr at det ikke vil involveres i følelser og forventninger?

Starte med noe slikt før man i det hele tatt er kommet til kjæreste nivået er jo et gedigent rødt flagg ja. Er man klar for et forhold er man klar for "drama" også, det finnes faktisk ikke når  det gjelder det å være interessert og på. Når man kommer med slikt er det et annet ord for "jeg vil bare ha et seksuelt" forhold egentlig.

• Liker 2
Skrevet

Er bare søppel som er igjen pa tinder av menn... Slike som bare er ute etter én ting eller de som aldri uansett får seg kjæreste pga f eks elendig utseende. 

Anonymkode: 03a42...2b9

Skrevet
On 1/29/2020 at 4:54 PM, DHG said:

Greit frekt. 

Ja!!! Vi burde starte en folkebevegelse. Det vil faktisk gagne både en selv og ens medsøstre!

Anonymkode: 87274...8c1

• Liker 2
Skrevet

Navnet hans begynner ikke på J?  Opplevde nøyaktig det samme her om dagen. Føler han skriver med flere..
Eller er dette her bare normal oppførsel? 

Anonymkode: 769bb...99b

Skrevet

Det er nok dessverre ganske så vanlig oppførsel, og ikke bare de på Tinder. Har opplevd det samme fra voksne menn på feks sukker også. De er kun ute etter sex, ikke noen forpliktelser.

Men det finnes seriøse og ordentlige menn også innimellom. Også på Tinder.

Anonymkode: 330f4...c82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...