Gå til innhold

Klær eller ikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vert på fest en del ganger. Har endt opp med å sove i samme seng med gutt. Skal man egentlig ta av seg klærne å sove med undertøy eller med klærne på? Jeg er jomfru og legger ikke opp til sex når jeg sover med guttene. Det blir som regel kosing. 

hilsen jente 17 

Anonymkode: 9d451...1a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke vil ha sex bør du beholde klærne på, ellers risikerer du å sette deg selv i en enda mer sårbar posisjon. 

Anonymkode: faa89...fae

• Liker 11
Skrevet

Klærne på hvis det bare er for å sove ikke ha sex :)

Anonymkode: 7b3f9...0b5

• Liker 5
Skrevet

Tar du av deg klær inviterer du til mer automatisk.
Så hadde du vært min datter hadde jeg sagt klærne på ALLTID, og helst ikke sov sammen med masse gutter ellers... Rykter kommer fortere enn du kan snu deg.

Anonymkode: 47b59...ec8

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tar du av deg klær inviterer du til mer automatisk.
Så hadde du vært min datter hadde jeg sagt klærne på ALLTID, og helst ikke sov sammen med masse gutter ellers... Rykter kommer fortere enn du kan snu deg.

Anonymkode: 47b59...ec8

Vel nå er da virkelig ikke rykter noe som en skal bry seg om eller som er det værste som kan skje! Som mamma er det utrolig at du tenker på det og ikke på voldtektsfaren. 

De fleste voldtekter er festvoldtekter og sovevoldtekter. 50 jenter i norge blir voldtatt hver dag, så man bør helst ikke sove med gutter for å unngå å bli voldtatt! Rykter har ingen betydning!

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel nå er da virkelig ikke rykter noe som en skal bry seg om eller som er det værste som kan skje! Som mamma er det utrolig at du tenker på det og ikke på voldtektsfaren. 

De fleste voldtekter er festvoldtekter og sovevoldtekter. 50 jenter i norge blir voldtatt hver dag, så man bør helst ikke sove med gutter for å unngå å bli voldtatt! Rykter har ingen betydning!

Vil tro at ganske mange er uenige det, inkludert de som selv har blitt offer for dette. 

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vert på fest en del ganger. Har endt opp med å sove i samme seng med gutt. Skal man egentlig ta av seg klærne å sove med undertøy eller med klærne på? Jeg er jomfru og legger ikke opp til sex når jeg sover med guttene. Det blir som regel kosing. 

Ligg i fosterstilling og ha to kasserollelokk bak i trusa, det må jeg gjøre på hyttetur med gutta. Det blir iallefall et spetakkel hvis de prøver seg😂

Skrevet

How about... 

Sov alene? 🤔 

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, OnFire skrev:

Vil tro at ganske mange er uenige det, inkludert de som selv har blitt offer for dette. 

Hvis noen sprer er rykte om at man har sovet eller ligget med noen andre så sier det mer om de som bruker dette som noe negativt mot en, enn den personen ryktet er om. Slutshaming skal ikke bety noe eller få ha noen makt  i 2020. 

Uansett rykte så er ikke det mer å uroe seg for enn voldtekt akuratt

Skrevet

Hvis du fortsetter å sove i samme seng som fulle gutter kommer det til å gå galt før eller siden. Du har åpenbart ikke tenkt på hvilken risiko du utsetter deg for. Bli voksen og KOM DEG HJEM etter du har vært på fest. 

Anonymkode: 0d264...423

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...