Gå til innhold

Når daten aldri blir noe av (Jeg er mann)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg sliter fælt med at jeg avtaler en date oftest via Tinder også skjer det alltid noe dagen før. Tanta mi døde, jeg er syk kan vi ta det neste uke. Jeg sier selvfølgelig ok jeg forstår. Men så blir det aldri noe mer, eller de bare forsvinner. Hva skal jeg gjøre? Har skjedd 8 ganger siste 2 månedene. Har fortsatt til gode å møte noen.

Anonymkode: 1cb48...66f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange jenter liker kun å bli jaktet litt på, uansett hvem mannen er. Så når det er snakk om møte feiger de litt ut fordi interessen ikke er like mye til stede som den burde vært.

Anonymkode: 12ad2...98c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare svare for meg selv.

Var syk, avlyste date. Avtale ny, familie medlem tok selvmord, avlyste date. Avtalte ny, men innså jeg ikke klarte midt i sjokk og sorg. Eneste forklaringen han fikk var dødsfall, og jeg håper ikke han føler seg dumpet bare fordi jeg trenger tid og ro i minst noen måneder nå. Er desverre ikke naturlig for meg å fortelle han hvordan jeg har det og brette ut om dette, så mest sannsynlig oppfatter han seg ghostet eller avlysningene. 

Poenget mitt er at det behøver ikke bety noe slemt,  ting kan faktisk skje som man ikke har kontroll over og noen ting tar lang tid å komme seg gjennom. Har du sendt de en melding å spurt hvordan de har det? Ikke sitt på gjerdet bare fordi de må avlyse, det er lov å gi en hei, da er de tryggere på at du fortsatt er interessert også 😊

Anonymkode: 329c7...cc7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar begge to. Trist historie, føler med deg. Joda sender så klart oppfølgingsmelding etter noe dager. Tror ikke jeg har matchet med 8 som har vært så uheldige. Jeg ser for meg at jeg matcher med damer som er nye på Tinder, jeg er en av de første de matcher med, men så går det noen dager og de finner en kjekkere.

Anonymkode: 1cb48...66f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS, jeg sitter på motsatt side! 

Helt siden i høst har en på tinder invitert meg på date, og jeg har takket ja hver gang, og avlyst hver gang på grunn av reelle grunner (sykdom). Det er snakk om 2-3 ganger siden oktober. 

Men han spurte igjen forrige uke, og da fikk vi det til, og nå har vi vært på fem dater allerede! 

Poenget mitt: hvis du får følelsen av at det er reelle grunner, og ikke bare dårlige unnskyldninger, skader det ikke å prøve igjen. Kanskje? Jeg tror at hvis man vet, så vet man. 

Lykke til! 

Anonymkode: 6a37b...042

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting kan skje, det er ikke alltid at det er fordi du blir ditchet. Når det er sagt, så ville jeg nok ikke giddet å bruke tid på enkeltpersoner som avlyser hver gang, da handler det mest sannsynlig om at du blir ditchet. Vær kritisk på hvem du gidder å møte på Tinder, terskelen er veldig lav for å avlyse ting. 

Anonymkode: 03205...ca6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe er mann, så har ikke luksusen med å velge og vrake i matcher. Får ett par i måneden.

Anonymkode: 1cb48...66f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe ved deg, bildene eller profilen din dom gjør de usikker på deg?

Uklare bilder eller kun et? Da er det lett p trekke seg, da risken er for stor i forhold til innsatsen ved å møte opp for en annen enn den man trodde. 

Anonymkode: 5c6f1...d9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje  det kan være at du er for intens for fort? Jeg opplever en del veldig hyggelig chatter, men som plutselig kan gå fra hyggelig til tappende. La det være igjen noe å snakke om til mange dater fremover og ikke øs ut alt på chat bare for å bli mest mulig kjent på kortet mulig tid, fordi du er ivrig eller vil vise interesse. Vi vet du er interessert når vi har avtalt date, du behøver ikke chatte masse etter det. 

Anonymkode: 329c7...cc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen for svar. Chatter ikke mye etter avtalt date. Men chatter kanskje for mye før avtalen?

Bildene mine er klare og fine. Jeg er fotograf av yrke.

Anonymkode: 1cb48...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går dere på alt det der tullet der? :) Jeg skulle vært dødssyk om jeg skulle avlyst en date men en jeg fant veldig interessant, dødsfall i familien hadde ikke vært noe hindring annet en dagen begravelsen fant sted! Dette er ikke noe man tar opp med en "date" uansett første gangen. Helt grunnleggende vil jeg si at alle de svarene dere har fått på "avlyste" dater er manglende interesse! Bare sagt med masse bortforklaringer. De har seg med andre 2 sekunder etter at de har avvist dere med sine tragiske hendelser som dukket opp.

Anonymkode: f4c31...30c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk igjen for svar. Chatter ikke mye etter avtalt date. Men chatter kanskje for mye før avtalen?

Helt klart må man unngå akkurat dette. Chatte var noe jeg gjorde bare for å få den andre interessert, og når hun var akkurat det? Få til et treff så raskt som mulig. Datingsider er bare til får å få kontakt, når den er på plass må man bare treffes uten å rote mer med det. Om ikke er det bare å gå videre. Så når den første daten er over så skjer all videre kontakt med vedkommende over meldinger på telefon, i verste fall snap. Hvorfor i alle dager ta dette videre på datingsiden? For å kjøre doble løp med andre? Da er det også bare å gå videre om man etter en date ikke kan snakke sammen mer "privat" og litt mer forpliktende som meldinger over telefon.

Anonymkode: f4c31...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Går dere på alt det der tullet der? :)  dødsfall i familien hadde ikke vært noe hindring annet en dagen begravelsen fant sted! Bare sagt med masse bortforklaringer. De har seg med andre 2 sekunder etter at de har avvist dere med sine tragiske hendelser som dukket opp.

Anonymkode: f4c31...30c

Fy jeg blir så oppgitt og håper ikke mange tenker så kynisk og ekkelt som deg. Jeg mistet en i familien til selvmord i desember, jeg var siste personen som snakket med vedkommende og har startet hos psykolog og i sorggruppe og i pårørendegruppe for selvmord og sliter hver dag så mye med sorg, skyld, smerte og flashbacks fra hele livet om episoder fra vedkommende. Jeg hadde akuratt møtt en fantastisk bra mann rett før dette og er fortsatt kjempe interessert i han, men klarer ikke gå på jobb eller engang gå en time av dagen uten å bryte sammen. Etter et dødsfall går mange i sjokk og det kan vare i mange måneder, også en lang og vanskelig sorgprosess. Å gå på date å late som at er bra og fint da er umulig, og det går ikke an å ha det hyggelig når man har så vondt inni seg. Forresten har jeg ikke hatt meg med noen på snart 3 år selvom  jeg har avlyst tinder dater så du kan stappe den nasty dømminga og synet på jenter opp en viss plass i egen kropp. Jenter er mennesker, vi kan oppleve ting og ha følelser! 

Anonymkode: 329c7...cc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...