Gjest UglerIMosen Skrevet 29. januar 2020 #21 Skrevet 29. januar 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig i det... Dog er det mye temaer som ikke er behagelige, og hva kan man da gjøre? F.eks diskusjonene om coronaviruset, så var det mange som skrev at de ikke brydde seg fordi deres familie hadde godt immunforsvar, også kommer noen andre å skriver at dette er bra for overbefolkningen, osv... Ja, det er ikke alltid man leser hyggelige ting, men sånn er livet... JEg eer ikke sint fordi den personen mente sikkert at vi som ikke har bra immunforsvar, at de ikke bryr seg om vi blir rammet... Whatever... Mennesker flest er ikke altruistiske, selvom man kanskje har blitt opplært noe annet. Anonymkode: 62d91...6c5 Kommer ikke unna den type negativ prat, men likevel bedre enn personangrepene man ser her inne. Som småbarnsmor ser jeg kanskje aller mest denne gruppa som blir angrepet. Om en mamma skriver her inne at hun f.eks har barnet i barnehage fra 07-16 så er det mange som blir direkte stygge. Greit å være uenig. Greit å dele hvordan man selv gjør det, men det ender ofte med en hard pekefinger og kommentarer som klart og tydelig har budskap «du er en dårlig forelder». Føler ofte at det liksom kun handler om å rakke ned på en annen, som kanskje i begynnelsen er ute etter råd og erfaringer.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #22 Skrevet 29. januar 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det er emr at de tenker at dette er et ''kvinneforum'' og da diskuteres naturlig vis alt som har med dette å gjøre. Også må en jo lure på hvorfor det alltid er en eller annen vulgær pervers tråd på forsiden... Virker som det er mange menn her ja, og ikke bare de normale.. Jeg kan ikke tenke at alle disse skrives av kvinner, sorry. Anonymkode: 62d91...6c5 Det er jo ikke bare et kvinneforum når begge (alle) kjønn er medlemmer. Jeg har selv et konservativt livssyn som jeg iblant gir uttrykk for og da blir jeg skjelt ut etter noter av feminister som tror at de har enerett på sannheten. Jeg er kvinne men identifiserer meg slett ikke som feminist da det strider mot mine verdier. Men hadde jeg tilføyd at jeg er en konservativ muslim så hadde låten fått en annen tone. Nei, jeg er ikke muslim. Men skal innrømme at jeg liker mye bedre de muslimenes familie verdier enn de normløse norske verdiene. Anonymkode: 63a4f...471
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #23 Skrevet 29. januar 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seksuelle vulgære poster tror jeg er over representert av gutter/menn. Men det vet vi ikke sikkert. For det har også vært en del vulgære kvinner her som feks fru Kg som ble stengt ute. Anonymkode: 63a4f...471 Jeg synes seksualforumet har blitt helt uspiselig og veldig vulgært. 🤮🤮🤮 Anonymkode: 04f4d...352 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #24 Skrevet 29. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke bare et kvinneforum når begge (alle) kjønn er medlemmer. Jeg har selv et konservativt livssyn som jeg iblant gir uttrykk for og da blir jeg skjelt ut etter noter av feminister som tror at de har enerett på sannheten. Jeg er kvinne men identifiserer meg slett ikke som feminist da det strider mot mine verdier. Men hadde jeg tilføyd at jeg er en konservativ muslim så hadde låten fått en annen tone. Nei, jeg er ikke muslim. Men skal innrømme at jeg liker mye bedre de muslimenes familie verdier enn de normløse norske verdiene. Anonymkode: 63a4f...471 Hva er dine verdier da? likestilling? Er det ikke det feministene egentlig ønsker? Men ok. Normløse norske verdiene x) Altså jeg tror ikke alle norske familier har absolutt de samme verdiene. Min familie er det f.eks ikke normalt å drikke alkohol, og sett litt ned på. Anonymkode: 62d91...6c5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #25 Skrevet 29. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes seksualforumet har blitt helt uspiselig og veldig vulgært. 🤮🤮🤮 Anonymkode: 04f4d...352 JEg blir kvalm hver gang det kommer en slik tråd på forsiden. Det er jo ikke bare de som må lese det, men man ser jo faen meg overskriften og tenker ''Hva faen.... Man har jo ikke noe valg å blokkere det bort heller slik at man ikke får de forsidetrådene opp.. Anonymkode: 62d91...6c5 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #26 Skrevet 29. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: JEg blir kvalm hver gang det kommer en slik tråd på forsiden. Det er jo ikke bare de som må lese det, men man ser jo faen meg overskriften og tenker ''Hva faen.... Man har jo ikke noe valg å blokkere det bort heller slik at man ikke får de forsidetrådene opp.. Anonymkode: 62d91...6c5 Jeg skulle også ønske det gikk an å skjule overskriftene fra forsiden. Mister seriøst matlysten. Anonymkode: 04f4d...352 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #27 Skrevet 29. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skulle også ønske det gikk an å skjule overskriftene fra forsiden. Mister seriøst matlysten. Anonymkode: 04f4d...352 Samme her. Det er så kvalmt , men da får man sikkert bare beskjed om at man 'shamer'' Men jeg vil ikke se de trådene! De popper opp overalt på forsiden , og det er jo der man først henger. Anonymkode: 62d91...6c5 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #28 Skrevet 29. januar 2020 Fordi det er så mye idioter at man til slutt ikke orker å være blid. Anonymkode: 621d6...5b9 2
Gjest Warrior Skrevet 29. januar 2020 #29 Skrevet 29. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det som er veldig rart er at enkelte trangsynte feministiske"damer" her tror at ALLE kvinner tenker likt...og hvis man sier ifra at dette ikke stemmer og er uenig i deres feministiske meninger og tolkninger så tar de i bruk frekke herske teknikker beskylder andre kvinner for å være menn.. som om ALLE menn skulle være like og tenker likt...Det er da man avslører sin manglende evne til å forstå virkeligheten. Anonymkode: 63a4f...471 Sånne feministiske damer må jeg bare le av🤣De lager i alle fall god underholdning.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #30 Skrevet 29. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Det er så kvalmt , men da får man sikkert bare beskjed om at man 'shamer'' Men jeg vil ikke se de trådene! De popper opp overalt på forsiden , og det er jo der man først henger. Anonymkode: 62d91...6c5 Ja det er desv mye fælt og perverst på sexual forumet. Skulle ønske at det gikk an å blokkere og stenge av for det forumet så man slapp alle disse forstyrrende ekle overskriftene. De fleste interesserer seg for helt andre ting enn pervers sex. Anonymkode: 63a4f...471
Gjest Warrior Skrevet 30. januar 2020 #31 Skrevet 30. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg har hatt ett par RÆVVA dager, og da mener jeg faktisk at jeg selvfølgelig burde få lov til å bli Irritert. Anonymkode: 75d18...8f9 Når jeg har noen rævva dager så er jeg ikke bare sur på nett for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #32 Skrevet 30. januar 2020 Som butikkansatt kan jeg melde at det er mange sure i det virkelige liv også, ikke bare på nettet. Men butikker er kanskje på samme måte som internett en fin plass å få ut oppsamlet frustrasjon og gi blanke i hvordan det går ut over andre.. Anonymkode: a28de...7d7 2
Castor Troy Skrevet 30. januar 2020 #33 Skrevet 30. januar 2020 Jeg synes dette er merkelig også. Mange er ikke her for å ha det hyggelig, diskutere felles interesser og hjelpe hverandre. Det som gir mange her inne mening, er å rakke ned på kjendiser, rakke ned på hverandre og alt skal være negativt. 😂
Castor Troy Skrevet 30. januar 2020 #34 Skrevet 30. januar 2020 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som butikkansatt kan jeg melde at det er mange sure i det virkelige liv også, ikke bare på nettet. Men butikker er kanskje på samme måte som internett en fin plass å få ut oppsamlet frustrasjon og gi blanke i hvordan det går ut over andre.. Anonymkode: a28de...7d7 Det husker jeg godt fra min tid som butikkansatt. Det verste var sa jeg sa hei til kundene, men ble møtt med: Finn den, få de, hva er det her. "Ha det bra" ble ofte ikke besvart heller. Mens jeg så ofte at kunder fant bekjente i butikken, da ble tonen en annen.Da ble det masse smil og koselige kommentarer til hverandre. På vei mot kassen igjen ble det sur og respektløs tone. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle kunder, men det gikk veldig igjen gjennom årene Endret 30. januar 2020 av Castor Troy 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå