Gå til innhold

Damer : Vise seg fram

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Oppgitt78 skrev:

Si meg.. Følte du deg litt truffet, av et enkelt spørsmål?

Blir litt overrasket over reaksjonen din, her..

Ikke vri om og ødelegge fokuset på innlegget til TS du nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Hvem er oss? du må jo snakke for deg selv? etter tre dager på fylla er det godt å være edru en kveld, noen sjåfører må holde seg edru å vettu...

Nemlig !  + at det er noen som må jobbe der også. Jeg har selv vært vakt på lignende arrangement, og sett litt av hvert. Samt at jeg har fått en haug med artige tilbud, du er utrolig populær som vaktmannskap blandt en del damer der.  😁

Anonymkode: f96b0...198

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nemlig !  + at det er noen som må jobbe der også. Jeg har selv vært vakt på lignende arrangement, og sett litt av hvert. Samt at jeg har fått en haug med artige tilbud, du er utrolig populær som vaktmannskap blandt en del damer der.  😁

Haha, det tror jeg nok, det er nok noen som foretrekker en edru mann også. Sender også en stor takk til vaktmannskapet som gjør en så stor fest hyggelig, noe strømbrudd og litt pusk som sagt, men hvem bryr seg om det når man er cowboy da😂

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Haha, det tror jeg nok, det er nok noen som foretrekker en edru mann også. Sender også en stor takk til vaktmannskapet som gjør en så stor fest hyggelig, noe strømbrudd og litt pusk som sagt, men hvem bryr seg om det når man er cowboy da😂

NOEN .... Du skulle bare visst. Du husker hvordan det var (er?) på vanlige utesteder ? Bartender, dørvakt og taxisjåfører dro damer så det luktet svidd. 

Nei, sorry TS. Nå sporer vi helt av i tråden din her.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, sorry TS. Nå sporer vi helt av i tråden din her.

For et engangstilfelle er det sikkert greit. Det er jo iallefall sant du skriver, ikke for ingenting jeg får mere damer når jeg er edru på byen. Og når man er edru får man også se mye rart, de som er fulle tror jo de er usynlige😂

For å spore oss inn på rett kjøl igjen, synes jeg det er tennende å se på, men jeg står da vel ikke å glaner og forstyrrer dem. Men jeg kan gjerne komme med strofer som: dæ du heldiggrisen! kos dere! De reagerer som regel med latter😂

Skrevet
8 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

For et engangstilfelle er det sikkert greit. Det er jo iallefall sant du skriver, ikke for ingenting jeg får mere damer når jeg er edru på byen. Og når man er edru får man også se mye rart, de som er fulle tror jo de er usynlige😂

For å spore oss inn på rett kjøl igjen, synes jeg det er tennende å se på, men jeg står da vel ikke å glaner og forstyrrer dem. Men jeg kan gjerne komme med strofer som: dæ du heldiggrisen! kos dere! De reagerer som regel med latter😂

TS her, Ja ser det

Anonymkode: 780ef...a37

Skrevet
1 time siden, Alterego666 skrev:

Ah, det er spennende! 
men er det ikke lurt å vite mest mulig før du detaljplanlegger?

Jeg håpet noen ville fortelle hvilke fantasier de har fått under slike "seanser" og håpe at svarene var stort sett like, så planlegge ut fra det

TS

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håpet noen ville fortelle hvilke fantasier de har fått under slike "seanser" og håpe at svarene var stort sett like, så planlegge ut fra det

Ok...

Endret av Bamseklemmer
Skrevet

Jeg tenker at jeg vil nok høre på damene om hva som gjør dem kåt av settingen

Skrevet
1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Mange vil nok heller ha en edru og hard elsker, eller en med halvslapp fyllekuk. Bare i helt unge år, når man var sanseløs sprengkåt kunne det være en fordel med en liten tone for å dempe seg ned litt så en ikke fyrte av etter 3 jukk. Problemet var å få det til å treffe med rusen 😂

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke du skal legge store planer med fruen ut i fra denne ene opplevelsen. Jeg er litt exebishonist men om mannen min plutselig hadde planlagt noe greier hvor jeg skulle bli sett hadde det ikke vært noe jeg overhodet var klar for, selv om jeg kan like risikoen med å kanskje bli sett ute tilfeldig

Anonymkode: 48c78...786

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du skal legge store planer med fruen ut i fra denne ene opplevelsen. Jeg er litt exebishonist men om mannen min plutselig hadde planlagt noe greier hvor jeg skulle bli sett hadde det ikke vært noe jeg overhodet var klar for, selv om jeg kan like risikoen med å kanskje bli sett ute tilfeldig

Anonymkode: 48c78...786

Tar den med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...