Gå til innhold

Utløsning av å kline?

Fremhevede innlegg

Gjest Eline ikke pålogget
Skrevet

Hadde en veldig heftig klining i helgen med en som jeg er forelsket i (han er nok i meg også :wink: )! Kjente etter en stund at det "luktet utløsning/sex", kan det virkelig stemme at han fikk utløsning av å kline??

Tror det er veldig lenge siden han har hatt dame så det er jo positivt for meg :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke sikkert at han hadde full utløsning, men de har en tendens til å "dryppe" en del hvis de er ekstra kåte...

GO GIRL! :hoho:

Gjest guran
Skrevet

Jeg vet ikke hva du legger i beskrivelsen "full utløsning", men dersom du sikter til "Orgasme" vil jeg gjerne presisere at det er stor forskjell på utløsning og orgasme.

En mann kan godt ha utløsning uten å ha orgasme. Det er også mulig å ha orgasme uten å få utløsning.

JEg vet at mange Kvinner, og faktisk mange menn ikke vet dette, men de fleste utløsningene er ikke forbundet med orgasme.

Så til det opprinnelige spørsmålet; Ja, din venn kan godt ha fått utløsning. Noen ganger kan man få det i søvne, og noen ganger kan man få det av lett berøring.

Dersom dere klinte, var han sikkert i en tilstand midt mellom en "berøring" og en "wet-dream".

Skrevet
JEg vet at mange Kvinner, og faktisk mange menn ikke vet dette, men de fleste utløsningene er ikke forbundet med orgasme.

Kan du forklare dette litt nøyere, var litt nytt for meg skjønner du

Gjest guran
Skrevet

Dette er belyst i flere tema her tidligere, og det er faktisk slik at du sikkert vet mere om dette enn du er klar over.

Det er egentlig bare å se på en Kvinne som får orgasme og så se på hvordan den gir henne "kramper", stimulans, gleder osv.osv.

Kvinnekroppen er ikke så veldig forskjellig fra mannen. Hvorfor skulle ikke en orgasme oppføre seg noenlunde likt ?

Og det gjør den nemlig !

Når jeg får orgasme får jeg alle de virkningen som Kvinner beskriver. Fantastisk !

Men så er det altså slik at jeg godt kan få en utløsning uten orgasme ! De fleste gangene når jeg onanere er det fordi jeg føler et internt press etter å tømme meg.... Ja, jeg kommer, men det er sjeldent en orgasme.

Dette er omtalt i masse literatur. JEg tror faktisk at mange menn har like store problemer med å få orgasme som mange Kvinner.

Fortsatt uklart ?

Guran

Skrevet
Hadde en veldig heftig klining i helgen med en som jeg er forelsket i (han er nok i meg også :wink: )! Kjente etter en stund at det "luktet utløsning/sex", kan det virkelig stemme at han fikk utløsning av å kline??

Tror det er veldig lenge siden han har hatt dame så det er jo positivt for meg :hoho:

Skal ikke så mye til, vettu. :wink:

Men om det er mulig å oppnå orgasme med påfølgende utløsning ved bare å kline, er jeg usikker på. Det er i hvert fall nytt for meg. Hvis derimot låret ditt strøk eller presset mot skrittet hans mens dere holdt på, så ja, da er det fullt mulig.

Høres ut som du fikk oppmerksomheten hans i hvert fall. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...