Gå til innhold

Tør ikke gå tilbake til PT


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I november begynte å trene, med PT. Gikk ned 4 kg til desember. Ble slutt med typen og ble skikkelig nedfor over jul og la på meg alt igjen. Er ikke noe motivert heller :( PT spør når jeg kommer tilbake nå. Tør ikke å gå tilbake igjen for at han ser hvor gale det har gått

Anonymkode: 3cab6...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk du ned for Pt sin skyld, eller for din egen?

Anonymkode: 42c4a...c85

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tør ikke å gå tilbake igjen for at han ser hvor gale det har gått

Høyst sannsynlig så vil PT-en være til hjelp for deg, ikke noe annet. Ting skjer her i livet, det er helt naturlig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Wednesday Addams said:

Høyst sannsynlig så vil PT-en være til hjelp for deg, ikke noe annet. Ting skjer her i livet, det er helt naturlig.

Min skyld... jeg klarte å holde meg til trening og spiste så sunnt og godt, var så stolt over meg selv, nå må jeg forklare at det ble slutt med typen og jeg har vært nedfor :(  Vet jeg klarer å gå ned igjen .. men greien er skal det bli slik hver gang jeg møter motgang?

Anonymkode: 3cab6...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I november begynte å trene, med PT. Gikk ned 4 kg til desember. Ble slutt med typen og ble skikkelig nedfor over jul og la på meg alt igjen. Er ikke noe motivert heller :( PT spør når jeg kommer tilbake nå. Tør ikke å gå tilbake igjen for at han ser hvor gale det har gått

Anonymkode: 3cab6...fad

Hahaha!😂

Anonymkode: c8335...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min skyld... jeg klarte å holde meg til trening og spiste så sunnt og godt, var så stolt over meg selv, nå må jeg forklare at det ble slutt med typen og jeg har vært nedfor :(  Vet jeg klarer å gå ned igjen .. men greien er skal det bli slik hver gang jeg møter motgang?

Anonymkode: 3cab6...fad

Hvordan ville du tatt det om du hadde vært PT og en av dine kunder hadde vært i din situasjon? Mest sannsynlig hadde du hatt litt forståelse, ingen er perfekte og livet skjer.

Du sier at du vet at du klarer å gå ned igjen. Javel, så kjør på! Din PT kommer nok til å bli imponert når du klarer å vise at du er i stand til å stable deg på beina igjen😉 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig å gå både opp og ned i vekt når man opplever brudd, og 4 kg er ikke mye. Det går du lett ned igjen hvis du vil☺️ forklar situasjonen til PT-en din, jeg er sikker på at han forstår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...