Gå til innhold

Når daten plutselig trekker seg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har datet en mann i en liten periode. Alt klaffet og det var så bra kjemi. Men plutselig helt ut av det blå var han usikker. Noe føles feil sier han men klarer ikke beskrive hva. Er dette en pen måte og avvise meg på? Jeg følte heller ikke at han var sikker i sin avgjørelse, men at jeg spurte og da måtte han si det.Jeg skulle så gjerne vist hva som var feil. Kvelden før var alt fint og han tok masse initiativ. Dette er ikke en mann som er ute etter sex, vi har heller ikke hatt det. Bare masse fin kjemi og timeslange samtaler og funnet på mye gøy. Noen som har erfaring om sånne som han kan komme tilbake? Jeg kjenner at jeg så gjerne vil at dette skal ordne seg😔Håper noen har råd her.

Anonymkode: 5bb5b...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutt å håp, han har sagt det ikke føltes riktig med deg og det behøver ikke være noen annen grunn enn det. 

Anonymkode: da358...824

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvem han er og han ligger med meg. Han vil ha meg og ikke en sånn gammel kjerring som deg. 
 

Anonymkode: bb0e7...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kunne vært meg TS🙈. Har hatt akuratt lik hendelse med min date🤷‍♀️😏.

Skjønner ikke no. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet hvem han er og han ligger med meg. Han vil ha meg og ikke en sånn gammel kjerring som deg. 
 

Anonymkode: bb0e7...98c

OK 

Anonymkode: 5bb5b...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Myerart skrev:

Dette kunne vært meg TS🙈. Har hatt akuratt lik hendelse med min date🤷‍♀️😏.

Skjønner ikke no. 

Hadde liksom vært lettere å gå om man fikk en forklaring iallfall.. nå sitter jeg på en måte her og håper han skal ombestemme seg😔

Anonymkode: 5bb5b...93b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg liker med menn er at de er ganske rett frem. Når en mann forteller deg at det ikke føles riktig å date deg, så bør du respektere det og tro han 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Firebarnsmor86 skrev:

Det jeg liker med menn er at de er ganske rett frem. Når en mann forteller deg at det ikke føles riktig å date deg, så bør du respektere det og tro han 

Selvfølgelig respekterer jeg det, handler ikke om det. Men man ønsker kanskje en nærmere forklaring hvorfor det på en så liten stund kunne bli sånn. 
ts

Anonymkode: 5bb5b...93b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig respekterer jeg det, handler ikke om det. Men man ønsker kanskje en nærmere forklaring hvorfor det på en så liten stund kunne bli sånn. 
ts

Anonymkode: 5bb5b...93b

Nei han skylder deg ingen forklaring og trenger ikke forklare seg. Han har sagt at det ikke føltes rett og det er forklaring nok

 Respekter det 

Anonymkode: da358...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen når en treffer noen så har en forventninger og alt kan være fint på date. Men en vet allikevel ikke helt på så tidlig tidspunkt. Vet ikke hva som er liten periode dere har datet da. Det beste er å si ok og la det ligge. Han kommer igjen om en stund, så blir det opp til deg om du vil treffe han igjen.

Du skyver han fra deg tror jeg om du skal snakke for mye om det. 

Anonymkode: 89689...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I begynnelsen når en treffer noen så har en forventninger og alt kan være fint på date. Men en vet allikevel ikke helt på så tidlig tidspunkt. Vet ikke hva som er liten periode dere har datet da. Det beste er å si ok og la det ligge. Han kommer igjen om en stund, så blir det opp til deg om du vil treffe han igjen.

Du skyver han fra deg tror jeg om du skal snakke for mye om det. 

Anonymkode: 89689...4ce

Takk for ett bra svar 😊

Anonymkode: 5bb5b...93b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jammen ikke lett nei. Jeg og daten hadde det og amazing. Han avsluttet med ett kyss som var helt magisk🤩! Sånn dåååne magisk. Var sååå gira på å møtes igjen, men så plutselig etter ettpar dager, nei så ville han ikke likevell🤯.

Da er det ikke lett å bare gå videre nei🤦‍♀️🤷‍♀️. Så ikke alltid de er så direkte og lette å forstå. 

I mitt tilfelle håper jeg og enda han skal ombestemme seg🤦‍♀️. Dæven jeg er teit😅🤪

Anonymkode: 8c1ea...232

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig respekterer jeg det, handler ikke om det. Men man ønsker kanskje en nærmere forklaring hvorfor det på en så liten stund kunne bli sånn. 
ts

Anonymkode: 5bb5b...93b

Han har gitt deg forklaring og kommer til å miste resten av respekten for deg hvis du søker ytterligere forklaring 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...